Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

💇Miesten hiusten leikkaus maksaa jo yli 35 euroa

Vierailija
13.08.2024 |

Kalju alkaa olemaan kohta taas muodikas, jos sillĂ€ sÀÀstÀÀ yli 400€ vuodessa.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hmm..opin hiusten leikkuusta yhden asian viimeviikolla ja hiukseni saattavat nÀyttÀÀ nyt vÀhÀn..hmm.. kynityltÀ kananpersiiltÀ.

TÀmÀ homma lÀhti siitÀ kun kaveri sanoi, ettÀ kaikki parturit ovat huÞria, mutta sen hÀn unohti mainita, ettÀ kaikki huÞrat eivÀt ole partureita.. mutta kai nÀmÀ tÀstÀ sitten taas kasvaa..

Vierailija
62/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HelsingissÀ rautatieaseman vieressÀ 60e. Kalliossa 28e.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HelsingissÀ rautatieaseman vieressÀ 60e. Kalliossa 28e.

Johtuu tĂ€ysin liiketilojen vuokrahintojen vĂ€lisestĂ€ erosta. Tai no mitĂ€pĂ€ sinĂ€ mitÀÀn vuokranmaksuista ymmĂ€rtĂ€isit kun kela maksaa 70% vuokrastasi. VinkkinĂ€. Tuon parturin vuokria kela ei maksa ja silti sinĂ€ olet se joka valittaa. 

Vierailija
64/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KĂ€vin juuri parturissa maksoi 15 euroa

Sitten ei parturi hoida kyllÀ kaikkia maksujaan eikÀ myöskÀÀn saa työelÀkettÀ vanhana. On ihan laskettu, ettÀ tuon otsikon esittÀmÀn summan verran maksaa miesten hiustenleikkuu Suomessa kun parturi maksaa kaikki maksunsa.

Onko tÀssÀ esimerkissÀ otettu huomioon leikkaukseen kÀytettyÀ aikaa? Kuuluuko hintaan pesu vai ei?

Puoliso kun kÀy leikkauttamassa hiuksiaan, niin ero on paikoissa valtava. Naiset yleensÀ leikkaa tosi hitaasti (ja huonosti). Aina saa korjailla lopputulosta kotona.

Vastaavasti ulkomaalaisten miesten pitĂ€missĂ€ paikoissa leikkaus tapahtuu nopeasti ja lopputulos on yleensĂ€ hyvĂ€. NĂ€in ollen nopea leikkaaja ehtii tehdĂ€ tunnissa useamman leikkauksen vrt. hitaampaan. Eli tĂ€llöin hintakin on tietenkin pienempi. 

Toki 15€ on todella halpa hinta. Realistisempi hinta n. 25€.

Vierailija
65/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Leikkaan myös itse hiukseni. Ei tarvita mitÀÀn muotoleiiausta, ainoastaan tasaista lyhennystÀ. 50 euroa tuntuu tosi rajulta.

Vierailija
66/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei maksa. Riippuu.  ja kuinka usein. 180 vuores on putjetti erÀÀllĂ€.

Vierailija
67/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien pitkien hiusten latvojen tasoittaminen suoraksi maksaa kampaajalla 50e. Olen alkanut leikkaamaan latvat itse. EihĂ€n se yhtĂ€ tarkkaa jĂ€lkeĂ€ ole mutta kelpaa. 

Hiukan ihmetyttÀÀ, miksi naisen hiusten latvojen tasoittaminen maksaa enemmÀn kuin miehen koko pÀÀn alueen hiusten leikkuu.

HyvÀ esimerkki pink taxista. Naisille suunnatut tuotteet ja palvelut ovat usein kalliimpia. Lyhythiuksinen nainen joutuu kÀymÀÀn kampaajalla ihan yhtÀ usein kuin lyhythiuksinen mies.

Jos sulle kelpaa samanlainen hiusmalli kuin miehillÀ, niin kyllÀ parturin kuuluu leikata se sulle samaan hintaan kuin miehille. Kampaajan ja parturin hinnoittelu ei saa perustua asiakkaan sukupuoleen.

Mun veljellÀ on pitkÀ suora tukka, latvojen tasaus maksaa tÀÀllÀ Kuopiossa 35euroa. Mulla on pitkÀ suora tukka, latvojen tasaus maksaa samassa paikassa 45euroa. Miksi?

Jos pitkÀ suora tukka ei ole tarpeeksi jotain ollakseen miesten hiusmalli, niin miksi se maksaa silti vÀhemmÀn?

Vierailija
68/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Monet kampaamot ovat pĂ€ivĂ€stĂ€ toiseen arkipĂ€ivisin tyhjiĂ€. Kampaajat vaikuttavat askartelevan mieluummin hienojen kampausten, vaativan hiustenleikkuun, vĂ€rjĂ€yksen, kĂ€sittelyjen sekĂ€ erilaisten turhien muotoilutuotteiden parissa kuin tekisivĂ€t haluttua, kysyttyĂ€ ja tarpeellista perustyötĂ€ kohtuuhinnalla. TyhjĂ€ kampaamotuoli ei tuota. TyhjĂ€t kampaamotuolit kalliissa vuokratilassa kĂ€yvĂ€t pienyrittĂ€jĂ€lle kalliiksi. Monelle kampaamoyritykselle tyhjĂ€t tuolit ovat ennemmin tai myöhemmin yrityksen loppu. Jos hinnat olisivat matalammat, olisi tuolitkin todennĂ€köisesti tĂ€ynnĂ€. 

Vierailija
69/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KĂ€vin juuri parturissa maksoi 15 euroa

Sitten ei parturi hoida kyllÀ kaikkia maksujaan eikÀ myöskÀÀn saa työelÀkettÀ vanhana. On ihan laskettu, ettÀ tuon otsikon esittÀmÀn summan verran maksaa miesten hiustenleikkuu Suomessa kun parturi maksaa kaikki maksunsa.

Olen eri vastaaja. Parturi ottaa 20 euroa. Ja vieressÀ pyydetÀÀn lÀhes tuplat eli 38 euroa. Mietin, miten nÀmÀ eroaa toisistaan. Ainakin siinÀ, ettÀ edullinen paikka on kÀytÀnnössÀ aina auki. SiellÀ ei ole lehtiÀ eikÀ keitellÀ kahveja Marimekon kuppeihin. No, se on enempi kampaamojen juttu, mutta se kalliimpi paikka on juuri tuollainen. Edullisessa paikassa parturointi on huikean nopeaa. Hullua kyllÀ; lopputuloskin on parempi.

Vierailija
70/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisia vedetÀÀn mielestĂ€ni höplĂ€stĂ€ 100/0. Kampaaja laskuttaa pitkien hiusten latvojen tasauksesta ja vĂ€rjĂ€yksestĂ€ jopa noin 200e. Usein annetaan ymmĂ€rtÀÀ, ettĂ€ pitkien hiusten vĂ€rjÀÀminen itse olisi muka vaikeaa. Olen vĂ€rjĂ€nnyt omat pitkĂ€t hiukseni pari kertaa vuodessa yli kymmenen vuoden ajan. VĂ€rin hinta alle 15e ja yksi pakkaus riittÀÀ. MitÀÀn vaikeaa vĂ€rjĂ€yksessĂ€ ei ole ollut. Ei pidĂ€ uskoa kaikkea mitĂ€ sanotaan. 

Vierailija
71/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten saa 45-50 min kulumaan pelkkÀÀn latvojen tasoitukseen? Kampaajan kommenttia kaipaisin.

Vierailija
72/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saa 45-50 min kulumaan pelkkÀÀn latvojen tasoitukseen? Kampaajan kommenttia kaipaisin.

Sama. Miten ihmeessÀ kampaaja keksii itselleen niin pitkÀksi aikaa tekemistÀ? Ihan tosissani ihmettelen ilman kettuilua. Oma 80-vuotias Àitini selviÀÀ hiusteni tasoituksesta vartissa. Olisiko kampaajalla kommenttia?

Vierailija
73/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuten tuossa ylempÀnÀ sanottiin, kampaamohintoihin leivotaan kaikki lehtitilaukset ja hienot kahvikupit. Itse en sellaisesta halua maksaa. Ja ammattikunta on myös aika tympeÀÀ, minkÀ huomaa jo siitÀ ettei nÀihin ketjuihin tulla koskaan vastaamaan asiallisesti edes niihin yksinkertaisiin kysymyksiin.

Vierailija
74/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ala toki parturiksi jos nÀet tuossa hinnoittelu- ja markkinavirheen. Teet sÀkkikaupalla helppoa rahaa!

Vierailija
75/76 |
13.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tampereella turkkilaisten parturissa 15€ ja 29€ on sit muissa miesten hiustenleikkaus.

Vierailija
76/76 |
14.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten tuossa ylempÀnÀ sanottiin, kampaamohintoihin leivotaan kaikki lehtitilaukset ja hienot kahvikupit. Itse en sellaisesta halua maksaa. Ja ammattikunta on myös aika tympeÀÀ, minkÀ huomaa jo siitÀ ettei nÀihin ketjuihin tulla koskaan vastaamaan asiallisesti edes niihin yksinkertaisiin kysymyksiin.

Kampaajat myös puolustelee toisiaan mitÀ ihmeellisimmillÀ selityksillÀ. Nuorempana pidin niitÀ ihan normaaleina yrittÀjinÀ, jotka yrittÀvÀt saada leipÀÀ pöytÀÀn, mutta tÀssÀ muutaman vuosikymmenen kokemuksella on se kuvitelma kadonnut. En tiedÀ koulutetaanko kampaajat niin itsekkÀiksi ja lyhytnÀköiseksi, kun yleensÀ ne vastavalmistuneet on pahimpia.

Harvassa on asiakkaan huomioivat kampaajat. NÀmÀ on yleensÀ vanhempia naisia, joilla on jo elÀmÀnkokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn kuusi