đź’‡Miesten hiusten leikkaus maksaa jo yli 35 euroa
Kalju alkaa olemaan kohta taas muodikas, jos sillä säästää yli 400€ vuodessa.
Kommentit (76)
Höpö höpö 10euron setelin oon aina antannut
Kävin juuri parturissa maksoi 15 euroa
Omien pitkien hiusten latvojen tasoittaminen suoraksi maksaa kampaajalla 50e. Olen alkanut leikkaamaan latvat itse. Eihän se yhtä tarkkaa jälkeä ole mutta kelpaa.
Ite olen vetänyt koneella jo monta vuotta tukan pois. Huoleton joka tilanteessa ja voi tehdä ihan milloin huvittaa. Ei tarvi geelien kanssa pelleillä.
Olen myös ihan ihmeissäni hinnoista. Minulla on pitkä, suora, hienohiuksinen tukka, jonka tasaus on valehtelematta 5-10 minuutin homma. Ja tästä pitäisi maksaa 50 euroa? Olen myös siirtynyt kotiparturointiin, kaverit auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Omien pitkien hiusten latvojen tasoittaminen suoraksi maksaa kampaajalla 50e. Olen alkanut leikkaamaan latvat itse. Eihän se yhtä tarkkaa jälkeä ole mutta kelpaa.
Tämä! Oikeasti ei mitään järkeä, omien hiusteni kohdalla kampaajalla kestää harvoin yli 20 minuuttia. En käy enää.
Minulla työssä käyvänä ihmisenä ei ole enää halua maksaa moisia summia, kun kaikki on kallistunut. Säästän mieluummin tuonkin rahan ja pyydän puolisoa leikkaamaan. Ihan käypä jälki.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ihmetyttää, miksi naisen hiusten latvojen tasoittaminen maksaa enemmän kuin miehen koko pään alueen hiusten leikkuu.
Mä käyn naapurissa n 3 krt vuodessa. On äitiyslomalla oleva kampaaja ja tasoittaa latvat. Aikaa menee n 15-20 min ja maksan 20 e.
Miesystäväni käy myös.
Saa naapureista sen verran rahaa, että hyvin mielin on vielä lasten kanssa kotona
Koneleikkaus kotona, ei maksa käytännössä mitään muuta paitsi vaivan. Siinä samalla lähtee partakin.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ihmetyttää, miksi naisen hiusten latvojen tasoittaminen maksaa enemmän kuin miehen koko pään alueen hiusten leikkuu.
Hyvä esimerkki pink taxista. Naisille suunnatut tuotteet ja palvelut ovat usein kalliimpia. Lyhythiuksinen nainen joutuu käymään kampaajalla ihan yhtä usein kuin lyhythiuksinen mies.
Miksi suorien pitkien hiusten latvojen tasauksesta joutuu maksamaan melkein saman verran kuin vaativammasta lyhyestä muotoon leikkauksesta? Latvojen tasaus olisi maksanut noin 50e. Työn hoitaisi todennäköisesti vartissa jos vain haluaisi. Nysvätäänkö kampaajalla latvojen tasauksessa tahalleen kauemmin kuin todellinen tarve olisi? Saataisiin näin perusteltua kalliit hinnat? Olisiko palstalla kampaajaa joka kertoisi mihin hinnoittelu suorien hiusten latvojen tasauksessa perustuu?
Ostoskeskuksen tuulikaapissa turkkilainen leikkaa 20€ hiukset 👍
Tasaus 25€ 10 minuuttia meni aikaa.
Huomannut saman. Ja hinnat nousevat säännöllisesti 5 € kerralla. Ei ikinä vaikka euron nostoa vaan 5€ kerralla lisää. No lopetin käymästä ja leikkaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn naapurissa n 3 krt vuodessa. On äitiyslomalla oleva kampaaja ja tasoittaa latvat. Aikaa menee n 15-20 min ja maksan 20 e.
Miesystäväni käy myös.
Saa naapureista sen verran rahaa, että hyvin mielin on vielä lasten kanssa kotona
Tätä se on harmaatalous Suomessa. Itse käräyttäisin heti tällaisen kampaajan. Ja tulenkin tekemään niin
Vetäiset ensin kaljuksi ja sitten annat kasvaa. Menee parin vuotta, ennenkuin tarvitsee alkaa tasoittamaan.
Itseltäni vaimo saksii kahdesti vuodessa 5 cm pois ja taas mennään.
No kuule, naisten hiusten leikkuu maksaa enemmän. Mulla 42e.
Olen yli 20 vuotta leikannut omien lasteni hiukset. Jos ovat halunneet muuttaa mallia, olen katsonut juutuupista videoita uutta mallia varten. Nyttemmin olen alkanut myös leikkaamaan omat hiukseni. Syyt ovat sekä taloudelliset että suomalaisen palvelun ja osaamisen heikko taso.
Hankin koneen, nyt pysyy oma ja kahden teinipojan letti kuosissa.
Takaa ja sivut lyhyet ja päältä pidempi, ei ole vaikeaa ja kasvaa takaisin jos menee pieleen.