đMiesten hiusten leikkaus maksaa jo yli 35 euroa
Kalju alkaa olemaan kohta taas muodikas, jos sillÀ sÀÀstÀÀ yli 400⏠vuodessa.
Kommentit (76)
Puolison kÀyttÀmÀssÀ paikassa hinnoittelu ajankohdan mukaan. HÀn valitsee aina hiljaisen ajan ja hiusten leikkaus muistaakseni 19 euroa. Kallein ajankohta olisi kympin enemmÀn. Sama hinnoittelu tietysti myös naisille kyseisessÀ parturi-kampaamossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suorien pitkien hiusten latvojen tasauksesta joutuu maksamaan melkein saman verran kuin vaativammasta lyhyestÀ muotoon leikkauksesta? Latvojen tasaus olisi maksanut noin 50e. Työn hoitaisi todennÀköisesti vartissa jos vain haluaisi. NysvÀtÀÀnkö kampaajalla latvojen tasauksessa tahalleen kauemmin kuin todellinen tarve olisi? Saataisiin nÀin perusteltua kalliit hinnat? Olisiko palstalla kampaajaa joka kertoisi mihin hinnoittelu suorien hiusten latvojen tasauksessa perustuu?
Joo, nimenomaan nysvÀÀ 45min pelkkÀÀ latvaa.
Otsahiusten tasaus 20e. ParikymppiÀ työstÀ johon itsellÀ menee aikaa 5 minuuttia. Ei kiitos.
Kiinnostaisi jonkun kampaajan kommentti miksi pelkkÀ latvan tasaus maksaa 50e? Ja miksi siihen kÀyttÀÀ aikaa 45-50 min? Huijattu olo jÀÀnyt.
Cutters on nÀppÀrÀ ja siellÀ maksaa kaikki hiusten leikkaukset 30e. HelsingistÀ löytyy myös monta halvempaa parturia. Oon ite nainen, niin en nyt osaa sanoa muiden nimiÀ, mut esim sÀrkÀn metroasemalla on joku vielÀ halvempi parturi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon enemmÀn naiset kÀyttÀisivÀt kampaamopalveluita jos hinnat olisivat halvemmat? Lopetettaisiin turha hössötys ja tehtÀisiin nopeasti ja tehokkaasti peruspalvelua pesu+ leikkaus tai pelkkÀ leikkaus. Samaan tapaan kuin miehille jo joissan partureissa palveluita tarjotaan. Olisi hyvÀ olla erikseen vain peruspalvelua tarjoavia kampaamoja joissa ei turhia hienostella. Ei föönausta tai mitÀÀn muutakaan ylimÀÀrÀistÀ. Kuivatus riittÀÀ. Jokainen suihkaus ja kiharrus maksaa. TehtÀisiin enemmÀn mÀÀrÀÀ mutta halvemmalla hinnalla. Veikkaan, ettÀ monen kampaamon tyhjÀt ajat olisivat nopeasti tÀynnÀ.
Cutters on tÀllÀnen, eikÀ aikaa tarvii varata.
Vierailija kirjoitti:
Hankin koneen, nyt pysyy oma ja kahden teinipojan letti kuosissa.
Takaa ja sivut lyhyet ja pÀÀltÀ pidempi, ei ole vaikeaa ja kasvaa takaisin jos menee pieleen.
Sama, olen varmaan nyt 5 vuotta leikannut itse. koneen kera vielÀ ohennussakset niin hyvÀ tulee.
Jokainen voi laskeskella, paljonko kampaajalle/parturille jÀÀ esim. 35 eurosta verojen ja kulujen jÀlkeen kÀteen. Tarkoitushan on ettÀ kampaamoyrittÀjÀ elÀisi työllÀÀn. YmmÀrrÀn kyllÀ ettÀ esim. 50⏠on iso raha joillekin, mutta en ymmÀrrÀ nillitystÀ kampaamohinnoista, koska yhtÀ lailla kaikki muutkin hinnat on nousseet, mikÀ pakottaa nostamaan myös kampaamo- ym. yrittÀjien hintoja. ItsellÀ onneksi toistaiseksi varaa kÀydÀ sÀÀnnöllisesti kampaajalla, mutta ihan hyvÀ vinkki vÀhempivaraisille leikata itse tai hankkia kotiparturikone.
Kotiparturi pystyyn
https://www.tokmanni.fi/hiustenleikkuukone-prego-verkkokayttoinen-64300âŠ
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi jonkun kampaajan kommentti miksi pelkkÀ latvan tasaus maksaa 50e? Ja miksi siihen kÀyttÀÀ aikaa 45-50 min? Huijattu olo jÀÀnyt.
Samaa ihmettelen. Pitkien hiusten leikkaus sisÀltÀÀ hiusten katselua ja silittÀmistÀ. Hiuksia kammataan ylhÀÀltÀ alas pitkin rauhallisin vedoin. VÀlillÀ leikataan saksilla suoraa linjaa. Ja taas kammataan hiuksia hitaasti ja moneen kertaan. Lopuksi sivellÀÀn hiuksiin rauhallisin vedoin hoitoainetta. Ennen maksamista katsellaan peiliin. Ja yritetÀÀn myydÀ asiakkaalle kampaamotuotteita. Voisiko joku kampaaja selittÀÀ miksi hinta on mitÀ on?
KÀvin vielÀ kampaajalla hiustenleikkuussa kun hinta oli 24 e, noin 12 vuotta sitten. Sitten kiinnostuin hiustenleikkaamisen teoriasta ja periaatteista ja opettelin itse. Aikaa kuluu, mutta kontrolli on omissa kÀsissÀ ja rahaakin sÀÀstyy. VÀhitellen aloin leikata sÀÀnnöllisesti muidenkin hiuksia, pyysivÀt kun kÀvi ilmi ettÀ leikkaan omani.
Nyt kampaamohinta olisi 50 e, mallinmuutos 55 e. Kerran sen maksoin kun niin kovin halusin lyhyen pixien, mutta se oli kerta vain. Ei ole varaa eikÀ halua kÀydÀ jatkossa. EhkÀ vielÀ opettelen itse minulle toimivan lyhyen, kun sain mallia mitÀ kannattaa tehdÀ.
Ennen maksoi 10 euroa nyt 15 euroa joten inflaatio on ollut hurjat 50% !
Alvin nousun myötÀ lisÀÀ ajasejettuja yrityksiÀ ja tuhansia työttömiÀ partureita ja kampaajia lisÀÀ
Viimeks maksoin 29e toisessa paikassa 25e
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi laskeskella, paljonko kampaajalle/parturille jÀÀ esim. 35 eurosta verojen ja kulujen jÀlkeen kÀteen. Tarkoitushan on ettÀ kampaamoyrittÀjÀ elÀisi työllÀÀn. YmmÀrrÀn kyllÀ ettÀ esim. 50⏠on iso raha joillekin, mutta en ymmÀrrÀ nillitystÀ kampaamohinnoista, koska yhtÀ lailla kaikki muutkin hinnat on nousseet, mikÀ pakottaa nostamaan myös kampaamo- ym. yrittÀjien hintoja. ItsellÀ onneksi toistaiseksi varaa kÀydÀ sÀÀnnöllisesti kampaajalla, mutta ihan hyvÀ vinkki vÀhempivaraisille leikata itse tai hankkia kotiparturikone.
Niin, miksi ne kaikki hinnat ovat nousseet? Ja jos ihmisellÀ on kaksi vaihtoehtoa, ostaa lapsille ruokaa tai kÀydÀ kampaajalla, minkÀköhÀn hÀn mahtaa valita?
29 ⏠oli viime viikolla hiusten leikkaus max 30 minuuttia S-parturissa.
Vuoden parturikustannukset tÀÀllÀ noin 70 euroa.
Vierailija kirjoitti:
MÀ kÀyn naapurissa n 3 krt vuodessa. On Àitiyslomalla oleva kampaaja ja tasoittaa latvat. Aikaa menee n 15-20 min ja maksan 20 e.
MiesystÀvÀni kÀy myös.
Saa naapureista sen verran rahaa, ettÀ hyvin mielin on vielÀ lasten kanssa kotona
HyvÀ bisnes naapurille.. 20e katetta vastaisi puujalkaparturissa varmaan jotain 100e leikkaushintaa YELleineen, ALVeineen ja veroineen. Tuosta 20estÀ tuskin maksaa mitÀÀn valtiolle.
Kuinkahan paljon enemmÀn naiset kÀyttÀisivÀt kampaamopalveluita jos hinnat olisivat halvemmat? Lopetettaisiin turha hössötys ja tehtÀisiin nopeasti ja tehokkaasti peruspalvelua pesu+ leikkaus tai pelkkÀ leikkaus. Samaan tapaan kuin miehille jo joissan partureissa palveluita tarjotaan. Olisi hyvÀ olla erikseen vain peruspalvelua tarjoavia kampaamoja joissa ei turhia hienostella. Ei föönausta tai mitÀÀn muutakaan ylimÀÀrÀistÀ. Kuivatus riittÀÀ. Jokainen suihkaus ja kiharrus maksaa. TehtÀisiin enemmÀn mÀÀrÀÀ mutta halvemmalla hinnalla. Veikkaan, ettÀ monen kampaamon tyhjÀt ajat olisivat nopeasti tÀynnÀ.