đź’‡Miesten hiusten leikkaus maksaa jo yli 35 euroa
Kalju alkaa olemaan kohta taas muodikas, jos sillä säästää yli 400€ vuodessa.
Kommentit (76)
Puolison käyttämässä paikassa hinnoittelu ajankohdan mukaan. Hän valitsee aina hiljaisen ajan ja hiusten leikkaus muistaakseni 19 euroa. Kallein ajankohta olisi kympin enemmän. Sama hinnoittelu tietysti myös naisille kyseisessä parturi-kampaamossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suorien pitkien hiusten latvojen tasauksesta joutuu maksamaan melkein saman verran kuin vaativammasta lyhyestä muotoon leikkauksesta? Latvojen tasaus olisi maksanut noin 50e. Työn hoitaisi todennäköisesti vartissa jos vain haluaisi. Nysvätäänkö kampaajalla latvojen tasauksessa tahalleen kauemmin kuin todellinen tarve olisi? Saataisiin näin perusteltua kalliit hinnat? Olisiko palstalla kampaajaa joka kertoisi mihin hinnoittelu suorien hiusten latvojen tasauksessa perustuu?
Joo, nimenomaan nysvää 45min pelkkää latvaa.
Otsahiusten tasaus 20e. Parikymppiä työstä johon itsellä menee aikaa 5 minuuttia. Ei kiitos.
Kiinnostaisi jonkun kampaajan kommentti miksi pelkkä latvan tasaus maksaa 50e? Ja miksi siihen käyttää aikaa 45-50 min? Huijattu olo jäänyt.
Cutters on näppärä ja siellä maksaa kaikki hiusten leikkaukset 30e. Helsingistä löytyy myös monta halvempaa parturia. Oon ite nainen, niin en nyt osaa sanoa muiden nimiä, mut esim särkän metroasemalla on joku vielä halvempi parturi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon enemmän naiset käyttäisivät kampaamopalveluita jos hinnat olisivat halvemmat? Lopetettaisiin turha hössötys ja tehtäisiin nopeasti ja tehokkaasti peruspalvelua pesu+ leikkaus tai pelkkä leikkaus. Samaan tapaan kuin miehille jo joissan partureissa palveluita tarjotaan. Olisi hyvä olla erikseen vain peruspalvelua tarjoavia kampaamoja joissa ei turhia hienostella. Ei föönausta tai mitään muutakaan ylimääräistä. Kuivatus riittää. Jokainen suihkaus ja kiharrus maksaa. Tehtäisiin enemmän määrää mutta halvemmalla hinnalla. Veikkaan, että monen kampaamon tyhjät ajat olisivat nopeasti täynnä.
Cutters on tällänen, eikä aikaa tarvii varata.
Vierailija kirjoitti:
Hankin koneen, nyt pysyy oma ja kahden teinipojan letti kuosissa.
Takaa ja sivut lyhyet ja päältä pidempi, ei ole vaikeaa ja kasvaa takaisin jos menee pieleen.
Sama, olen varmaan nyt 5 vuotta leikannut itse. koneen kera vielä ohennussakset niin hyvä tulee.
Jokainen voi laskeskella, paljonko kampaajalle/parturille jää esim. 35 eurosta verojen ja kulujen jälkeen käteen. Tarkoitushan on että kampaamoyrittäjä eläisi työllään. Ymmärrän kyllä että esim. 50€ on iso raha joillekin, mutta en ymmärrä nillitystä kampaamohinnoista, koska yhtä lailla kaikki muutkin hinnat on nousseet, mikä pakottaa nostamaan myös kampaamo- ym. yrittäjien hintoja. Itsellä onneksi toistaiseksi varaa käydä säännöllisesti kampaajalla, mutta ihan hyvä vinkki vähempivaraisille leikata itse tai hankkia kotiparturikone.
Kotiparturi pystyyn
https://www.tokmanni.fi/hiustenleikkuukone-prego-verkkokayttoinen-64300…
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi jonkun kampaajan kommentti miksi pelkkä latvan tasaus maksaa 50e? Ja miksi siihen käyttää aikaa 45-50 min? Huijattu olo jäänyt.
Samaa ihmettelen. Pitkien hiusten leikkaus sisältää hiusten katselua ja silittämistä. Hiuksia kammataan ylhäältä alas pitkin rauhallisin vedoin. Välillä leikataan saksilla suoraa linjaa. Ja taas kammataan hiuksia hitaasti ja moneen kertaan. Lopuksi sivellään hiuksiin rauhallisin vedoin hoitoainetta. Ennen maksamista katsellaan peiliin. Ja yritetään myydä asiakkaalle kampaamotuotteita. Voisiko joku kampaaja selittää miksi hinta on mitä on?
Kävin vielä kampaajalla hiustenleikkuussa kun hinta oli 24 e, noin 12 vuotta sitten. Sitten kiinnostuin hiustenleikkaamisen teoriasta ja periaatteista ja opettelin itse. Aikaa kuluu, mutta kontrolli on omissa käsissä ja rahaakin säästyy. Vähitellen aloin leikata säännöllisesti muidenkin hiuksia, pyysivät kun kävi ilmi että leikkaan omani.
Nyt kampaamohinta olisi 50 e, mallinmuutos 55 e. Kerran sen maksoin kun niin kovin halusin lyhyen pixien, mutta se oli kerta vain. Ei ole varaa eikä halua käydä jatkossa. Ehkä vielä opettelen itse minulle toimivan lyhyen, kun sain mallia mitä kannattaa tehdä.
Ennen maksoi 10 euroa nyt 15 euroa joten inflaatio on ollut hurjat 50% !
Alvin nousun myötä lisää ajasejettuja yrityksiä ja tuhansia työttömiä partureita ja kampaajia lisää
Viimeks maksoin 29e toisessa paikassa 25e
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi laskeskella, paljonko kampaajalle/parturille jää esim. 35 eurosta verojen ja kulujen jälkeen käteen. Tarkoitushan on että kampaamoyrittäjä eläisi työllään. Ymmärrän kyllä että esim. 50€ on iso raha joillekin, mutta en ymmärrä nillitystä kampaamohinnoista, koska yhtä lailla kaikki muutkin hinnat on nousseet, mikä pakottaa nostamaan myös kampaamo- ym. yrittäjien hintoja. Itsellä onneksi toistaiseksi varaa käydä säännöllisesti kampaajalla, mutta ihan hyvä vinkki vähempivaraisille leikata itse tai hankkia kotiparturikone.
Niin, miksi ne kaikki hinnat ovat nousseet? Ja jos ihmisellä on kaksi vaihtoehtoa, ostaa lapsille ruokaa tai käydä kampaajalla, minkäköhän hän mahtaa valita?
29 € oli viime viikolla hiusten leikkaus max 30 minuuttia S-parturissa.
Vuoden parturikustannukset täällä noin 70 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn naapurissa n 3 krt vuodessa. On äitiyslomalla oleva kampaaja ja tasoittaa latvat. Aikaa menee n 15-20 min ja maksan 20 e.
Miesystäväni käy myös.
Saa naapureista sen verran rahaa, että hyvin mielin on vielä lasten kanssa kotona
Hyvä bisnes naapurille.. 20e katetta vastaisi puujalkaparturissa varmaan jotain 100e leikkaushintaa YELleineen, ALVeineen ja veroineen. Tuosta 20estä tuskin maksaa mitään valtiolle.
Kuinkahan paljon enemmän naiset käyttäisivät kampaamopalveluita jos hinnat olisivat halvemmat? Lopetettaisiin turha hössötys ja tehtäisiin nopeasti ja tehokkaasti peruspalvelua pesu+ leikkaus tai pelkkä leikkaus. Samaan tapaan kuin miehille jo joissan partureissa palveluita tarjotaan. Olisi hyvä olla erikseen vain peruspalvelua tarjoavia kampaamoja joissa ei turhia hienostella. Ei föönausta tai mitään muutakaan ylimääräistä. Kuivatus riittää. Jokainen suihkaus ja kiharrus maksaa. Tehtäisiin enemmän määrää mutta halvemmalla hinnalla. Veikkaan, että monen kampaamon tyhjät ajat olisivat nopeasti täynnä.