Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko koskaan kehuja?

Vierailija
19.05.2024 |

Entä kehutko koskaan toisia? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä moitin toisia. 

-kiusaaja 

Vierailija
2/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kehun 💪🏽

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin saan. Yritän kehua muita. 

Vierailija
4/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse kehun jos on aihetta. 

Vierailija
5/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta haukkuja senkin edestä. 

Vierailija
7/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen paras, ei kai siihen muita tarvita?!

Vierailija
8/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mäkkärissä ja tarjoilija hoki minulle JES!

Vierailija
9/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa paitsi ulkomailla. Suomessa en koskaan. Itse kehun kyllä muita.

Vierailija
10/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä saan kehuja. Sivuutan ne sillä pidän niitä manipulointina.

Vierailija
11/11 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan saaneeni. Tai mahdollisesti voisin eräässä yhteydessä ajatella jonkunlaisen ihailun tekemiini asioihin olevan jonkunlaista kehumista. Koulussa minut haukuttiin maan rakoon... Sain suoraan sanoen kuulla, että älä luule että olet jotain...aina joku kysyi että oletko sukua sille ja sille... en tuntenut juuri ketään...  En ole koskaan luullut itsestäni mitään ja lopulta leimasin itseni täysin kelvottomaksi yhtään mihinkään. Sittemmin se on toteutunut koska en koskaan ole kelvannut mihinkään, minnekään enkä kenellekään... Kuitenkaan en missään suorituksessani ole oikeastaan koskaan epäonnistunut. 

Lukiossa 'sairastuin' - tai siis meni kaikki yöunet koska koulussa oli niin hirveää... abivuotena oli niin paljon poissaoloja unettomuuden takia että en olisi saanut koulusta päästötodistusta. Niinpä siinä kävi sitten niin että en kirjoittanut yhdessä niiden kanssa jotka olivat olleet luokkatovereitani kansakoulun ekasta lähtien vaan kirjoitin seuraavana vuotena nk yksityisoppilaana ilman että kävin koulussa ollenkaan tarkoittaen että tenttasin kaikki aineet joillekin täysin tuntemattomille opettajille... Fyssamaikka oli ainoa joka tunsi minut... Fyssanumeroni oli 10 ja hän sanoi että tiesi että minulle annetaan täysin väärät numerot mutta kun kukaan ei tuntenut sinua eikä hän pystynyt pitämään puoliani... Mikään yksityisoppilas en siis kuitenkaan ikinä ole ollut. 

Huomioikaa että osa oppilaista ei ole ainostaan jonkun koulukiusaajan kiusaamia - vaan opettajien 'kiusaamia' ja se vasta inhottavaa onkin... Jo lukion ensimmäisellä luokalla halusin mennä iltakouluun tavallisen päiväkoulun sijasta mutta kotona sanottiin että meillä käydään koulut normaalisti. Sen jälkeen koulupaskaa kesti sitten vielä kaikki lukion kolme vuotta. Kiusaaminen oli alkanut jo kansakoulun ekalla luokalla. Se oli niin törkeää että joulusta minut siirrettiin toiseen kouluun... Olin oikeastaan sekaisin kuin seinäkello kun koulu loppui ja kouluongelmien vuoksi nuorilla ja lapsilla voi olla myös muita 'ongelmia' tai huolia... Minut 'lähetettiinkin' pois täältä näiden asioiden vuoksi...

T. Kouluneuvoksen kummityttö, stadin (Eira-Kallio) mamselli tai friidu=???  

19.05.2024

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän