đMiesten hiusten leikkaus maksaa jo yli 35 euroa
Kalju alkaa olemaan kohta taas muodikas, jos sillÀ sÀÀstÀÀ yli 400⏠vuodessa.
Kommentit (76)
Höpö höpö 10euron setelin oon aina antannut
KĂ€vin juuri parturissa maksoi 15 euroa
Omien pitkien hiusten latvojen tasoittaminen suoraksi maksaa kampaajalla 50e. Olen alkanut leikkaamaan latvat itse. EihÀn se yhtÀ tarkkaa jÀlkeÀ ole mutta kelpaa.
Ite olen vetÀnyt koneella jo monta vuotta tukan pois. Huoleton joka tilanteessa ja voi tehdÀ ihan milloin huvittaa. Ei tarvi geelien kanssa pelleillÀ.
Olen myös ihan ihmeissÀni hinnoista. Minulla on pitkÀ, suora, hienohiuksinen tukka, jonka tasaus on valehtelematta 5-10 minuutin homma. Ja tÀstÀ pitÀisi maksaa 50 euroa? Olen myös siirtynyt kotiparturointiin, kaverit auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Omien pitkien hiusten latvojen tasoittaminen suoraksi maksaa kampaajalla 50e. Olen alkanut leikkaamaan latvat itse. EihÀn se yhtÀ tarkkaa jÀlkeÀ ole mutta kelpaa.
TÀmÀ! Oikeasti ei mitÀÀn jÀrkeÀ, omien hiusteni kohdalla kampaajalla kestÀÀ harvoin yli 20 minuuttia. En kÀy enÀÀ.
Minulla työssÀ kÀyvÀnÀ ihmisenÀ ei ole enÀÀ halua maksaa moisia summia, kun kaikki on kallistunut. SÀÀstÀn mieluummin tuonkin rahan ja pyydÀn puolisoa leikkaamaan. Ihan kÀypÀ jÀlki.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ihmetyttÀÀ, miksi naisen hiusten latvojen tasoittaminen maksaa enemmÀn kuin miehen koko pÀÀn alueen hiusten leikkuu.
MÀ kÀyn naapurissa n 3 krt vuodessa. On Àitiyslomalla oleva kampaaja ja tasoittaa latvat. Aikaa menee n 15-20 min ja maksan 20 e.
MiesystÀvÀni kÀy myös.
Saa naapureista sen verran rahaa, ettÀ hyvin mielin on vielÀ lasten kanssa kotona
Koneleikkaus kotona, ei maksa kÀytÀnnössÀ mitÀÀn muuta paitsi vaivan. SiinÀ samalla lÀhtee partakin.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ihmetyttÀÀ, miksi naisen hiusten latvojen tasoittaminen maksaa enemmÀn kuin miehen koko pÀÀn alueen hiusten leikkuu.
HyvÀ esimerkki pink taxista. Naisille suunnatut tuotteet ja palvelut ovat usein kalliimpia. Lyhythiuksinen nainen joutuu kÀymÀÀn kampaajalla ihan yhtÀ usein kuin lyhythiuksinen mies.
Miksi suorien pitkien hiusten latvojen tasauksesta joutuu maksamaan melkein saman verran kuin vaativammasta lyhyestÀ muotoon leikkauksesta? Latvojen tasaus olisi maksanut noin 50e. Työn hoitaisi todennÀköisesti vartissa jos vain haluaisi. NysvÀtÀÀnkö kampaajalla latvojen tasauksessa tahalleen kauemmin kuin todellinen tarve olisi? Saataisiin nÀin perusteltua kalliit hinnat? Olisiko palstalla kampaajaa joka kertoisi mihin hinnoittelu suorien hiusten latvojen tasauksessa perustuu?
Ostoskeskuksen tuulikaapissa turkkilainen leikkaa 20⏠hiukset đ
Tasaus 25⏠10 minuuttia meni aikaa.
Huomannut saman. Ja hinnat nousevat sÀÀnnöllisesti 5 ⏠kerralla. Ei ikinÀ vaikka euron nostoa vaan 5⏠kerralla lisÀÀ. No lopetin kÀymÀstÀ ja leikkaan itse.
Vierailija kirjoitti:
MÀ kÀyn naapurissa n 3 krt vuodessa. On Àitiyslomalla oleva kampaaja ja tasoittaa latvat. Aikaa menee n 15-20 min ja maksan 20 e.
MiesystÀvÀni kÀy myös.
Saa naapureista sen verran rahaa, ettÀ hyvin mielin on vielÀ lasten kanssa kotona
TÀtÀ se on harmaatalous Suomessa. Itse kÀrÀyttÀisin heti tÀllaisen kampaajan. Ja tulenkin tekemÀÀn niin
VetÀiset ensin kaljuksi ja sitten annat kasvaa. Menee parin vuotta, ennenkuin tarvitsee alkaa tasoittamaan.
ItseltÀni vaimo saksii kahdesti vuodessa 5 cm pois ja taas mennÀÀn.
No kuule, naisten hiusten leikkuu maksaa enemmÀn. Mulla 42e.
Olen yli 20 vuotta leikannut omien lasteni hiukset. Jos ovat halunneet muuttaa mallia, olen katsonut juutuupista videoita uutta mallia varten. Nyttemmin olen alkanut myös leikkaamaan omat hiukseni. Syyt ovat sekÀ taloudelliset ettÀ suomalaisen palvelun ja osaamisen heikko taso.
Hankin koneen, nyt pysyy oma ja kahden teinipojan letti kuosissa.
Takaa ja sivut lyhyet ja pÀÀltÀ pidempi, ei ole vaikeaa ja kasvaa takaisin jos menee pieleen.