Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön kerran päivässä, mutta oon läski

Vierailija
13.08.2024 |

En oo aikoihin punninnut itseäni, mutta viimeksi olin yli 100kg, enkä kyllä oo laihtunut. Mutta miksi, vaikka syön vain kerran päivässä? Onko tämä se kuuluisa säästöliekki?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla säästöliekki sitten syöt yhdellä kertaa todella paljon. Mielummun syö sopivasti 3-5 kertaa päivässä ja liikkuu paljon.

Vierailija
22/24 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt vain kerran päivässä. Ehkä aineenvaihdunta ei pysy käynnissä. Syö tasaisesti. Lisää vihanneksia. Juo vettä kahdeksan lasillista ja muista että myös rasvaa pitää olla ruokavaliossa. Näin opetettiin painonvartijoissa aikoinaan. Jos jumitti niin näihin huomio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuituja ruokavalioon, niin elimistöllä on työtä. Ja hanki vaaka! Se auttaa ja motivoi. Kun saa sadan alkamaan 9:llä, se motivoi.

Vierailija
24/24 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Syöt liian vähän ja sillon elimistö tarrautuu jokaiseen rasvasoluun. Päivässä pitäis syödä viisi kertaa, kevyesti ja varmistaen että saat kaikkia ravintoaineita. Mä laihduin 23 kg näillä ohjeilla ja liikuntaa lisäämällä ihan lyhyessä ajassa. 

Joo joo, säästöliekki ja pari muuta meemiä. Sano nyt vielä että liikunnan puute aiheuttaa kroppaan kaamoksen eikä kroppa silloin tajua kuluttaa ylimääräistä energiaa. Miksi muuten a f r i k a s s a ihmiset ovat langanlaihoja vaikka eivät saa tarpeeksi ruokaa? Eikö heidän pitäisi olla aikamoisia talipalloja?