Mies meikkaa?
Mitä mieltä olette jos mies meikkaa ja lakkaa kynnet?
Kommentit (14)
En mä ole siitä sen enempää mieltä kuin naisenkaan kohdalla.
Satunnaisesti meikkaavana ja kynsiä lakkaavana miehenä olen huomannut, että ihmisiä ei pääsääntöisesti kiinnosta. Korkeintaan joku pikkukovis saattaa joskus homotella
Naisena haluaisin että mieheni meikkaisi kun se on mielestäni seksikästä mutta en viitsi hänelle ehdottaa sitä
Mitä muut naiset ajattelevat miesten meikkauksesta?311
En oikein ymmärrä miksi ihmisiä häiritsevät tuollaiset asiat, sehän on jokaisen yksityisasia eikä vaikuta mielipiteeseeni ko. henkilöstä. Seksuaalisessa mielessä minua ei meikkaava mies tai naisten vaatteita käyttävä mies kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena haluaisin että mieheni meikkaisi kun se on mielestäni seksikästä mutta en viitsi hänelle ehdottaa sitä
Ymmärrän kyllä, että sinulla on katkerana naisena tarve pilata miehen luonnollisen kaunis iho, koska itse sorruit meikkifirmojen propagandaan ja nyt ihosi on pilalla.
Yksi työkaveri lakkaa kynsiään. Nuori tuore isä, hauska fransmanni. Ihan jees.
Jos näyttää hyvältä ja maskuliiniselta siitä meikistä huolimatta niin ok ei siinä mitään. Neitimäisistä meikkaajista en syty.
Mikä ihme naisia vaivaa, itse koristautuvat riikinkukoiksi mutta mies ei saisi tehdä sama tai muuten on homo. Varmaankin kaikki meikittömät ja miesmäisesti pukeutvat naiset on lepakoita
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi ihmisiä häiritsevät tuollaiset asiat, sehän on jokaisen yksityisasia eikä vaikuta mielipiteeseeni ko. henkilöstä. Seksuaalisessa mielessä minua ei meikkaava mies tai naisten vaatteita käyttävä mies kiinnosta.
Tämä. Miesmakuni on muutenkin hyvin sellainen että maalaisukot viehättää enempi kuin rokkarit, kovin luovat tyypit tai sukupuolirooleilla leikkivät/leikittelevät. Mutta ei vaikuta miehen eikä naisen meikkaaminen mielipiteeseeni henkilöstä ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme naisia vaivaa, itse koristautuvat riikinkukoiksi mutta mies ei saisi tehdä sama tai muuten on homo. Varmaankin kaikki meikittömät ja miesmäisesti pukeutvat naiset on lepakoita
Eikös ne homoksi haukkujat ole yleensä miehiä?
Rokkarilla ok, muuss tapauksessa mietin että taitaa olla homo.