Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meikkaa?

Vierailija
12.08.2024 |

Mitä mieltä olette jos mies meikkaa ja lakkaa kynnet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokkarilla ok, muuss tapauksessa mietin että taitaa olla homo.

Vierailija
2/14 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole siitä sen enempää mieltä kuin naisenkaan kohdalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti meikkaavana ja kynsiä lakkaavana miehenä olen huomannut, että ihmisiä ei pääsääntöisesti kiinnosta. Korkeintaan joku pikkukovis saattaa joskus homotella

Vierailija
4/14 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluaisin että mieheni meikkaisi kun se on mielestäni seksikästä mutta en viitsi hänelle ehdottaa sitä

Vierailija
5/14 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut naiset ajattelevat miesten meikkauksesta?311

Vierailija
6/14 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi ihmisiä häiritsevät tuollaiset asiat, sehän on jokaisen yksityisasia eikä vaikuta mielipiteeseeni ko. henkilöstä. Seksuaalisessa mielessä minua ei meikkaava mies tai naisten vaatteita käyttävä mies kiinnosta.

Vierailija
7/14 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ihan homoa 

Vierailija
8/14 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluaisin että mieheni meikkaisi kun se on mielestäni seksikästä mutta en viitsi hänelle ehdottaa sitä

Ymmärrän kyllä, että sinulla on katkerana naisena tarve pilata miehen luonnollisen kaunis iho, koska itse sorruit meikkifirmojen propagandaan ja nyt ihosi on pilalla.

Vierailija
9/14 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri lakkaa kynsiään. Nuori tuore isä, hauska fransmanni. Ihan jees.

Vierailija
10/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää hyvältä ja maskuliiniselta siitä meikistä huolimatta niin ok ei siinä mitään. Neitimäisistä meikkaajista en syty. 

Vierailija
11/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme naisia vaivaa, itse koristautuvat riikinkukoiksi mutta mies ei saisi tehdä sama tai muuten on homo. Varmaankin kaikki meikittömät ja miesmäisesti pukeutvat naiset on lepakoita

Vierailija
12/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normimeininkiä mieheltä. 

Vierailija
13/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miksi ihmisiä häiritsevät tuollaiset asiat, sehän on jokaisen yksityisasia eikä vaikuta mielipiteeseeni ko. henkilöstä. Seksuaalisessa mielessä minua ei meikkaava mies tai naisten vaatteita käyttävä mies kiinnosta.

Tämä. Miesmakuni on muutenkin hyvin sellainen että maalaisukot viehättää enempi kuin rokkarit, kovin luovat tyypit tai sukupuolirooleilla leikkivät/leikittelevät. Mutta ei vaikuta miehen eikä naisen meikkaaminen mielipiteeseeni henkilöstä ihmisenä.

Vierailija
14/14 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme naisia vaivaa, itse koristautuvat riikinkukoiksi mutta mies ei saisi tehdä sama tai muuten on homo. Varmaankin kaikki meikittömät ja miesmäisesti pukeutvat naiset on lepakoita

Eikös ne homoksi haukkujat ole yleensä miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi