Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Floridasta?

Vierailija
12.08.2024 |

Elinkustannukset ei oo mitään niin korkeita ku mitä monet sanoo. Palkkataso on tosi hyvä ja verotus ihan todella matala eli suomalaisesta 120k bruttopalkasta jää yhtä paljon käteen kuin 80k bruttotulosta siellä. Ihanan lämmin ilmasto ja kieli ei oo ongelma.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen enemmän California girl, olen enemmän vegaanihippi-vasuri tyyppiä :D Vaikka kyllähän sieltä Floridastakin taitaa löytyä kaikenlaisia alueita, vegaanihipsterillekin sopivaa. Mutta sinne soille junttien ja Trumpistien sekaan en haluaisi.

Keyseillä on hyvä meno-> mene sinne

Vierailija
22/24 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen enemmän California girl, olen enemmän vegaanihippi-vasuri tyyppiä :D Vaikka kyllähän sieltä Floridastakin taitaa löytyä kaikenlaisia alueita, vegaanihipsterillekin sopivaa. Mutta sinne soille junttien ja Trumpistien sekaan en haluaisi.

Keyseillä on hyvä meno-> mene sinne

Myös Miami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuuma, liikaa ihmisiä, liikaa luonnonkatastrofeja, liikaa ötököitä, käärmeitä ja krokotiileja ym., asunnot liian kalliita, liikaa florida maneja ja muita hörhöjä.

Muuten kai jees osavaltio. Söpöt manaatit kompensoi hieman huonoja puolia.

Vierailija
24/24 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kuuma, liikaa ihmisiä, liikaa luonnonkatastrofeja, liikaa ötököitä, käärmeitä ja krokotiileja ym., asunnot liian kalliita, liikaa florida maneja ja muita hörhöjä.

Muuten kai jees osavaltio. Söpöt manaatit kompensoi hieman huonoja puolia.

Miamin keskustassa saman tasoinen kämppä edullisempi kuin Helsingissä ja palkkataso siis huomattavasti korkeempi ja verotus matalampi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi