Miten saan erään miehen ymmärtämään, että en ole kiinnostunut hänestä?
Onko mitään muuta mahdollisuutta kuin sanoa suoraan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei oot tosi mukava tyyppi, mutta en ole kiinnostunut susta."
Olehyvä, ei oo ton vaikeampaa ja kaikista kiltein teko minkä tässä tilanteessa voit tehdä.
Vaikea vaan on jotenkin luontevasti sijoittaa tuollaista lausetta mihinkään väliin, kun mies ei ole ehdotellut mitään ihmeellistä. Ehkä hän haluaa olla vain kaveri ja minä teen itsestäni ääliön kuvittelemalla, että olen muka niin ihana, että hän haluaisi muutakin. Ja väleissä pitäisi joka tapauksessa pysyä..
Ap
Eli luet rivien välistä itseäsi imartelevia asioita vaikkei niitä siellä edes ole.
Muuten vaan lähettelee viestejä, tekee tikusta asiaa j
Annoit alkuun vähän ristiriitaista tietoa, kun kerroit että et ole varma haluaako mies kuitenkin olla vain kaveri ja pelkääväsi, että teet itsestäsi idiootin kun luulet liikoja. Nyt sitten kuitenkin kerrot, että mies suorastaan stalkkaa sinua, pyörii työpisteelläsi, vakoilee hyllyjen välistä, pommittaa viesteillä jne. Jollei tämä ole provo, niin noudata ainoaa järkevää neuvoa ja sano suoraan sille, että ei kiinnosta..
Ajelet vittusi ja laitat lyhyen hameen päälle, ei alushousuja. Pyllistät miehelle ja levität pakaroitasi samalla iloisesti tervehtien. Mies joko nai tai ei. Saat varmuuden ja ehkä kikkeliäkin.
Entä jos mietitään toisinpäin. Mitä mies tekisi samassa tilanteessa? Auttaisiko tämä miettimään ratkaisua?
Kun olet okieasti niin vatun tyhmä!!!
Mies on ystävällinen sinulle ja sinä luulet että hän on sinusta kiinnostunut. Eihän se toimi toisinpäinkään noin.
No tämä onkin vaikea dilemma. Itse flirttaan kaikille työpaikan kauniille naisille. Juttelen, kehun ihanaksi, koskettelen, pyytelen yhdessä vapaa-ajan rientoihin.
Suurin osa naisista tykkää tästä, ja tosi moni lähteekin vaikka minne. Erityisesti naimisissa olevat.
Jos havaitsen, ettei nainen tykkää, tai en saa vastakaikua, niin en ehdoin tahdoin enää tee itseäni tykö. Toisinaan nämä naiset alkavat sitten oikein hakemaan huomiota, jos huomaavat etten olekaan enää kiinnostunut.
Eli en osaa auttaa ongelmassa.
Vierailija kirjoitti:
No tämä onkin vaikea dilemma. Itse flirttaan kaikille työpaikan kauniille naisille. Juttelen, kehun ihanaksi, koskettelen, pyytelen yhdessä vapaa-ajan rientoihin.
Suurin osa naisista tykkää tästä, ja tosi moni lähteekin vaikka minne. Erityisesti naimisissa olevat.
Jos havaitsen, ettei nainen tykkää, tai en saa vastakaikua, niin en ehdoin tahdoin enää tee itseäni tykö. Toisinaan nämä naiset alkavat sitten oikein hakemaan huomiota, jos huomaavat etten olekaan enää kiinnostunut.
Eli en osaa auttaa ongelmassa.
Miksi sitten vastasit? Siksikö, että saat kertoa miten sinulla on naisia ja jotka ovat vapaaehtoisesti sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä pese hiuksiasi, kaiva nenääsi ja piereskele aina kun mies on paikalla.
Tää on hyvä. Ei meikkiä ja kulahtaneet rytkyt päälle. Muista röyhtäillä.
Ole todella hapan ja katsele muuallepäin aina kun hän alkaa kyyläämään hyllyjen välistä.
Sano vaan ettet tykkää pienimunaisista,köyhistä mammanpojista..menee viesti perille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet antanut hänelle numerosi, jos et ole kiinnostunut? Laita estot päälle. Tarvittaessa vaihda numeroa.
Vuonna 2024 ei tarvita puhelinnumeroa viestien lähettämiseen.
Ap
Jonkun yhteystiedon olet hänelle antanut. Jos et ole, niin sitten ei tarvitse niitä viestejäkään lukea, saati vastata niihin.
Et ole Facebookista ja Messengeristä ikinä kuullut? Siellä minuakin kerran työkaveri lähestyi ja alkuun kyseli jotain työjuttuja.
Ei niitä vieraiden ihmisten lähettämiä viestejä tarvitse lukea. Ja niihin voi jättää myös vastaamatta. Kai teillä on työpaikan puolesta jonkinlaiset viestintäkanavat työasioita varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olehyvä, ei oo ton vaikeampaa ja kaikista kiltein teko minkä tässä tilanteessa voit tehdä.
Vaikea vaan on jotenkin luontevasti sijoittaa tuollaista lausetta mihinkään väliin, kun mies ei ole ehdotellut mitään ihmeellistä. Ehkä hän haluaa olla vain kaveri ja minä teen itsestäni ääliön kuvittelemalla, että olen muka niin ihana, että hän haluaisi muutakin. Ja väleissä pitäisi joka tapauksessa pysyä..
Ap
No jos ei ole ehdotellut mitään, niin aika tökeröä sanoa että en ole kiinnostunut. Tai vihjailla. Jos ehdottaa joskus jotain, niin sano suoraan ettei kiinnosta. Muuten älä tee mitään.
Pane sitä niin, että tuntuu.
Oppiipahan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten olisi, olet kiva tyyppi, mutta jätä minut rauhaan.
Miten olisi, että olet kiva tyyppi, mutta painuisitko nyt h*lvettiin, v**n runkkari
Hae näiltä palstoilta jokin sopiva naisten laukoma referaatti. Niitähän löytyy.
Onko mies pyytänyt jonnekin?