Miten saan erään miehen ymmärtämään, että en ole kiinnostunut hänestä?
Onko mitään muuta mahdollisuutta kuin sanoa suoraan?
Kommentit (77)
Voit sä vinottainkin sanoa, jos et suoraan halua sanoa.
välttämättä mikään ei auta. vaikka käyttäytyisit tosi vihamielisesti, mies saattaa pitää sitäkin kiinnostuksen osoituksena.
Sano vain se suoraan, ettet pidä kaljuista ja/tai lyhyistä, joten et pysty kiinnostumaan miehestä.
Kerro, että olet kuin kaveri tai veli hänelle. Hyvässä lykyssä pääset lypsämään rahaa ja palveluksia idiootilta. Niinhän te naiset teette.
Vierailija kirjoitti:
"Hei oot tosi mukava tyyppi, mutta en ole kiinnostunut susta."
Olehyvä, ei oo ton vaikeampaa ja kaikista kiltein teko minkä tässä tilanteessa voit tehdä.
Klassinen lause. Juuri tuon takia mukavia tyyppejä karsastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olehyvä, ei oo ton vaikeampaa ja kaikista kiltein teko minkä tässä tilanteessa voit tehdä.
Vaikea vaan on jotenkin luontevasti sijoittaa tuollaista lausetta mihinkään väliin, kun mies ei ole ehdotellut mitään ihmeellistä. Ehkä hän haluaa olla vain kaveri ja minä teen itsestäni ääliön kuvittelemalla, että olen muka niin ihana, että hän haluaisi muutakin. Ja väleissä pitäisi joka tapauksessa pysyä..
Ap
Tarvitseeko sinun tehdä yhtään mitään, jos hän ei ole ehdotellut mitään erikoista. Jos ehdottaa, niin sitten kieltäydyt kauniisti. En ainakaan itse haluaisi joutua tilanteeseen, että "annan pakit" jollekin ja sitten tajuankin käsittäneeni koko tilanteen väärin. Siinähän nolaa sekä itsensä, että toisen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen lause. Juuri tuon takia mukavia tyyppejä karsastetaan.
Mukava tyyppi=ruma ja ihan ok laimea tyyppi.
Minä sanon niille, joista en kiinnostu, että en ole sinusta kiinnostunut. En selittele enkä anteeksi pyytele, jos menee välit niin menee, ei ole minun ongelmani. Mutta minulla onkin hyvä itsetunto, joka sinulta ap puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea vaan on jotenkin luontevasti sijoittaa tuollaista lausetta mihinkään väliin, kun mies ei ole ehdotellut mitään ihmeellistä. Ehkä hän haluaa olla vain kaveri ja minä teen itsestäni ääliön kuvittelemalla, että olen muka niin ihana, että hän haluaisi muutakin. Ja väleissä pitäisi joka tapauksessa pysyä..
Ap
Tarvitseeko sinun tehdä yhtään mitään, jos hän ei ole ehdotellut mitään erikoista. Jos ehdottaa, niin sitten kieltäydyt kauniisti. En ainakaan itse haluaisi joutua tilanteeseen, että "annan pakit" jollekin ja sitten tajuankin käsittäneeni koko tilanteen väärin. Siinähän nolaa sekä itsensä, että toisen..&n
Tarvitsee, kun hän tulee jatkuvasti mun työpisteelle tai tuijottaa jostain nurkan takaa kummallisesti.
Ap
Ei siinä mitään tarvitse tehdä, jos hänestä ei ole mitään häiriötä. Muuten sitten vaan aina näytät nyrpeää naamaa ja vastaat han lyhyesti, jos hän kysyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarvitseeko sinun tehdä yhtään mitään, jos hän ei ole ehdotellut mitään erikoista. Jos ehdottaa, niin sitten kieltäydyt kauniisti. En ainakaan itse haluaisi joutua tilanteeseen, että "annan pakit" jollekin ja sitten tajuankin käsittäneeni koko tilanteen vääri
Tarvitsee, kun hän tulee jatkuvasti mun työpisteelle tai tuijottaa jostain nurkan takaa kummallisesti.
Ap
Käy juttelemassa hänen kanssaan. Katso mitä hän puhuu ja miten hän käyttäytyy seurassasi. Pääset ainakin selvyyteen onko hän ihastunut sinuun vai onko hän vain "tarkkailijaluonne".
Vihjailet näin, että suaattaapi olla etten ole kiinnostunut sinusta vaan jostain ihan muusta vink vink .
Mietin jopa, että pitäisikö palkata joku kollega esittämään mun miesystävää...
Ap
lopeta se miehen perässä ravaaminen niin ei tule viranomasilta kyselyä häirinnästäsi.
Ei mies ole edes kysynyt tuollaista norkoilemaan. Haluaako kenties ikävämmän kautta tajuta? sitäpaitsi naiset nauraa tuollaiselle joka somessa anonyymisti yrittä esitellä ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään tarvitse tehdä, jos hänestä ei ole mitään häiriötä. Muuten sitten vaan aina näytät nyrpeää naamaa ja vastaat han lyhyesti, jos hän kysyy jotain.
Ja kieltäydyt lähtemästä, jos hän pyytää sinua jonnekin. Ei sitä välttämättä tarvitse erikseen sanoa, että ei ole kiinnostunut, kyllä sen voi osoittaa käytökselläkin. Sitten jos rupeaa häiriöksi, pitää tietenkin sanoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli luet rivien välistä itseäsi imartelevia asioita vaikkei niitä siellä edes ole.
Muuten vaan lähettelee viestejä, tekee tikusta asiaa ja tuijottaa jostain hyllyjen välistä?
Ap
Miksi ihmeessä vastaat viesteihin, roskiin saman tien tai jos puhelimeen, niin esto. Jos työpuhelin, niin viesti, että tämä numero on tarkoitettu vain työasioiden hoitoon, älä laita muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli luet rivien välistä itseäsi imartelevia asioita vaikkei niitä siellä edes ole.
Muuten vaan lähettelee viestejä, tekee tikusta asiaa ja tuijottaa jostain hyllyjen välistä?
Ap
Onkohan minun exä? Tekee parhaillaan just tuota samaa minun kanssa, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Kerro, että olet kuin kaveri tai veli hänelle. Hyvässä lykyssä pääset lypsämään rahaa ja palveluksia idiootilta. Niinhän te naiset teette.
Eli tunnustat olevasi idiootti, jota naiset on lypsäny. Kiva että olet vihdoin tajunnut.
samanlaisia naikkosia löytyy jotka tuijottelevat miehen työpisteelle. pitävät esiliinaa nukana ja kommiunikointi hoidetaan jonkn lehden takasivuston pulinaboxi palvelun kautta.
Se on todella surkeaa kuinka harva osaa viestittää savumerkeillä. Katoava taito voisin sanoa. Varsinkin työpaikalla siitä tulee helposti sanomista.
M.53