Naiset. Miehen perse vai muna?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen paskanen perse kiinnostaisi?
Saati kusinen, juustoinen muna.
Taikka sillinen vagina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen paskanen perse kiinnostaisi?
Tai naisen vastaava.
Miksi sitten maksatte siitä ja kosketta luvatta 🤔?
Aivot. Hänen pitää ensin luonteellaan ja käytöksellään hurmata minut ihan täysin, että pääsee kumpaakan otsikossa mainittua edes esittelemään. Mitä tekee hyvällä perseellä tai munalla, jos on persoonana täys mulkku?
Vierailija kirjoitti:
Muna, en keksi perseelle käyttöä.
Paskantaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymyskin, mitä nainen tekee miehen perseellä? Muna.
Minä puristelen sitä, hyväilen sitä, katselen sitä. Jos se on rakas ja hyvännäköinen.
Eli laitetaano se sitten kuitenkin? Vai muna?
Tutustutaan ensin paremmin niin otan ehkä molemmat. Ja nännit siihen päälle!
Miehen perseellä ei ole mitään funktiota naisen kannalta ja on 100% miehen epäeroottisin osa. Jopa varpaat on eroottisemmat kuin se perse.
Vierailija kirjoitti:
Miehen perseellä ei ole mitään funktiota naisen kannalta ja on 100% miehen epäeroottisin osa. Jopa varpaat on eroottisemmat kuin se perse.
Kyllä minä tykkään hyvistä pakaroista 🥰. Katselin olympialaisiakin niiden takia.
Itse tykkään perseestä eikä munalla ole mitään merkitystä. Painan miestäni pyllyyn vyödildolla ja kuuntelen vikinää.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään perseestä eikä munalla ole mitään merkitystä. Painan miestäni pyllyyn vyödildolla ja kuuntelen vikinää.
No niin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskantaminen.
Sihen käytän omaa perhettäni enkä miehen.
Jos jotain pitää katsella, niin peppu, jos taas käyttömukavuutta mietitään, niin muna, vaikkakaan en pidä sitä kovinkaan esteettisenä. Miehet ovat itse suunnattoman innostuneita omista sukuelimistään, nainen ei ajattele omista sukuelimistään samalla tavalla ja vielä vähemmän nainen jaksaa olla miehen kanssa yhtä innostunut hänen munastaan, vaikka sitä käyttävätkin omaksi ja miehen iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskantaminen.
Sihen käytän omaa perhettäni enkä miehen.
😂😂😂 Ei kai ne niin paskoja ole?
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain pitää katsella, niin peppu, jos taas käyttömukavuutta mietitään, niin muna, vaikkakaan en pidä sitä kovinkaan esteettisenä. Miehet ovat itse suunnattoman innostuneita omista sukuelimistään, nainen ei ajattele omista sukuelimistään samalla tavalla ja vielä vähemmän nainen jaksaa olla miehen kanssa yhtä innostunut hänen munastaan, vaikka sitä käyttävätkin omaksi ja miehen iloksi.
Munat on kyllä aika hupaisia vekottimia.
Vierailija kirjoitti:
On taas laadukasta keskustelua.
No sanopa sinä jotain järkevää.
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö perse kelpaa kellekään?
Nyt olis miehen perse... Tuutko hakeen?
En... Tuun.
Olen tissimies mutta olympialaisia seuratessa huomasin myös hyvät perseet naisilla. Kyllähän niitä peppuja mieluusti ihailee 😅
Vierailija kirjoitti:
Olen tissimies mutta olympialaisia seuratessa huomasin myös hyvät perseet naisilla. Kyllähän niitä peppuja mieluusti ihailee 😅
Kiitos tiedosta. 🤦
Perse saattaa kääntää katseen. Muna ratkaisee, vaatii testauksen ensin.
Eli laitetaano se sitten kuitenkin? Vai muna?