Lue keskustelun säännöt.
Autoista tietävät...
06.02.2007 |
aloitan työt ensi kuun alussa ja pitäisi ostaa kakkosauto. Mikä on hyvä perhemalli, jonne mahtuu turvaistuimet hyvin ja takakonttikin tilava? Ajattelin ensin, että farmari, mutta onko liioittelua ostaa farmari kakkosautoksi?
Kehukaa omaanne
ap
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kakkosautomme on Opel Vectra ja perheessä kolme lasta.