Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen joka on kaikin puolin ihana, hauska ja komea, mutta

Vierailija
12.08.2024 |

kun olimme sohvalla ja olin vierittämässä kättäni hänen housuihinsa hän kertoi, että haluaa odottaa ensimmäistä kertaamme avioliittoon. Kertoi, ettei voi harrastaa esiaviollista seksiä sillä se on syntiä. Tämä tuli minulle ihan puun takaa sillä minulla ei tosiaan käynyt mielessä, että hän olisi uskovainen. 

Kertokaa mulle mitä tehdä. Kuten sanoin hän on kaikin puolin ihana, hauska ja komea, mutten tiedä jaksanko odottaa avioliittoon tai olla hänen kanssaan koko loppuelämääni.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aidosti rakastat sitä niin odotat avioliittoon, mutta jos sinulla on itsehillintä eläimen tasolla niin voit mennä harrastamaan niitä orgioita muiden ateistiperverssien kanssa.

Vierailija
2/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sillä miehellä on pieni. Ja jos hän tosiaan on täysin kokematon (minkä ikäinen?), ostat sian säkissä. Eikä hän varmasti hyväksy sinunkaan esiaviollisia kokemuksiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on komea niin pitäisi hälytyskellojen soida. Olisit valinnut ruman miehen niin saisit heti seksiä.

Vierailija
4/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se seksittömyys ennen avioliittoa ei olisi ylitsepääsemätön ongelma, mutta kovin fundamentalistinen uskovaisuus muuten kyllä voisi olla (itse olen agnostikko). Voisin tällaiseen ihmiseen tutustua, ja katsella miten se uskonnollisuus vaikuttaa hänen elämäänsä, ja sisältääkö se epäterveen oloisia juttuja. Jumalaan uskominen, rukoilu, seurakunnan kokouksissa ajoittain käyminen tms. ei minua haittaisi, mutta jos olisi kovin ahdasmielinen, tuomitseva, uskoisi profetiahörhöilyihin tai menestysteologiaan, ei yhdessäolo onnistuisi.

Vierailija
5/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos aidosti rakastat sitä niin odotat avioliittoon, mutta jos sinulla on itsehillintä eläimen tasolla niin voit mennä harrastamaan niitä orgioita muiden ateistiperverssien kanssa.

Yleensähän tämä menee toisinpäin. Miehellä saa olla naisia, maksullisiakin, mutta morsiamen pitää olla neitsyt.

Vierailija
6/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikullinen impotentti tippainssi.

Vierailija
7/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
8/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle se seksittömyys ennen avioliittoa ei olisi ylitsepääsemätön ongelma, mutta kovin fundamentalistinen uskovaisuus muuten kyllä voisi olla (itse olen agnostikko). Voisin tällaiseen ihmiseen tutustua, ja katsella miten se uskonnollisuus vaikuttaa hänen elämäänsä, ja sisältääkö se epäterveen oloisia juttuja. Jumalaan uskominen, rukoilu, seurakunnan kokouksissa ajoittain käyminen tms. ei minua haittaisi, mutta jos olisi kovin ahdasmielinen, tuomitseva, uskoisi profetiahörhöilyihin tai menestysteologiaan, ei yhdessäolo onnistuisi.

Teistinen vai ateistinen agnostikko?

Vierailija
9/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen seksiin se tyssää sit.

Ja kun pääsee avioseksin makuun niin on täysin pysäyttämätön ja kohta on 13 mukulaa.

Vierailija
10/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen ettet välttämättä tunne hänen luonnettaan , mitä vielä paljastuu kun ja jos menette naimisiin.

Vierailija
11/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tärkeä asia olettaisi tulleen esille jo ihan ensitapaamisten aikana tai jo ennen sitä.

Vierailija
12/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä liian iso ero, johon ei voi mielekästä kompromissia löytää. Epäilisin koko miehen motiiveja, jos ei noin harrasta uskovaisuutta tuonut ilmi heti. 

Vierailija
13/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikullinen impotentti tippainssi.

Mullekin sattunut tuollainen deitti kerran.

N36

Vierailija
14/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa syyllistämiseltä ja kiristykseltä, ei jatkoon. 

Vierailija
15/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän munan asentoon saa ja ns. huulille tarkastelua varten. 

Jos mies ei anna suorittaa edes tarkastusta, on kyseessä joku pienimunainen impotentti. 

Vierailija
16/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joko mikromuna tai muuten tosi alhaisen libidon omaava nylkyttäjä. Älä osta sikaa säkissä. Toimiva seksielämä on onnellisen suhteen kulmakiviä.

Vierailija
17/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties kuinka moni nainen haukkunut minimunaksi. Onko tämä naisten harjoittama bodysheimaaminen sitä parempaa bodysheimaamista? 🤔

Vierailija
18/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ties kuinka moni nainen haukkunut minimunaksi. Onko tämä naisten harjoittama bodysheimaaminen sitä parempaa bodysheimaamista? 🤔

Voi kun olisi itsekin syntynyt pimppi jalkojen välissä niin saisi tehdä ihan mitä huvittaa ja sitä joka väittää vastaan on automaattisesti incel, setämies mitä näitä trendikkäitä pimppieläinten haukkumanimiä nyt onkaan.

Naiset elää easy modella.

Vierailija
19/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään bodysheimaamista. Se on ihan oikea skenaario jota aapeen kannattaa välttää. Kunnon meisselin omaava mies ei pihtaa.

Vierailija
20/95 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut. Löysit miehen, jolla on korkea moraali. Voit olla varma, että hän ei aio pettää sinua koskaan. Mitä vikaa siinä on? Pelkäätkö, että et itse täytä niin korkeita vaatimuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme