Odotin 50 vuotta että elämässäni tapahtuisi jotakin merkityksellistä ja tärkeää
Ei tapahtunut; nyt sitten odotan kuolemaa. Onpa turhaa kaikki.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin jo nuorena, ettei mitään tapahdu, jos en itse pistä tapahtumaan. Itse piti koulunsa käydä, työpaikkansa hakea, naiset pokata, ulkomaille muuttaa, säästää ja sijoittaa.
Paljon on tapahtunut, muttei todellakaan odottelemalla.
Jep jep. Mutta mites kun määkin kävin koulut mutten saanut mt ongelmien takia töitä, yritin 20 vuotta saada kumppania mutten saanut, ulkomaille muutin mutta eipä se muuttanut noita kahta em asiaa ja poiskin sieltä piti tulla.
Samat fiilikset kuin aloittajalla. Hirveästi yritin saada kaikkea merkityksellistä elämääni mutten saanut mitään. Kyllä se on tuurista ja geeneistäkin (mt ongelmat, äly, kyvyt, ulkonäkö) paljon kiinni.
Eipä tuo 50v ole mitään..itse odottanut jo 67v ja kaikki on perseellään...arvaa vi---taako..
En kyllä itekään saanut sitä mitä halusin mutta kyllä hemmetisti on tapahtunut asioita. Suosittelen meditaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Odottavan aika voi käydä kyllä pitkäksi.
Päinvastoin! Aika tuntuu kuluvan kuin siivillä vaikka mitään ei tapahdu. Nytkin on yksi kesä mennyt ihan vips vaan vaikkei mitään ehtinyt eikä tapahtunut mutta yhtälailla vips vaan menee syksy, talvi ja kevätkin eikä mitään tapahdu. Ei ainakaan mitään hyvää tai positiivista.
Kyllä tämä nyt vaan on sun ketju.
Olet odottanut 50 vuotta? Uskoisin että se on rakkautta jota olet odottanut - että se ilmestyy jostakin. Niin - ehkäpä ilmestyykin. Ei vain ole aikaisemmin ollut oikea aika. Ehkä siis nyt.
Rakkaus on kaikkein tärkein. Se tuo myös merkityksellisyyden. Olet tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itekään saanut sitä mitä halusin mutta kyllä hemmetisti on tapahtunut asioita. Suosittelen meditaatiota.
Joo, mulle on tapahtunut 43 v aikana liki kaikki siltä "pahimmat asiat ihmisen elämässä" - listalta, mutta mitään hyvää ei sen vastapainoksi olekaan tapahtunut. Ootan vaan että mikä kauheus seuraavaksi koittaa.
Ilmeisesti tämä ketjukin oli täysin turha ja merkityksetön, kun ap ei ole viitsinyt aloituksen jälkeen kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo 50v ole mitään..itse odottanut jo 67v ja kaikki on perseellään...arvaa vi---taako..
Tsemppiä! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulle on tapahtunut 43 v aikana liki kaikki siltä "pahimmat asiat ihmisen elämässä" - listalta, mutta mitään hyvää ei sen vastapainoksi olekaan tapahtunut. Ootan vaan että mikä kauheus seuraavaksi koittaa.
Ainakin olet elossa vielä ja voit yrittää tehdä elämällesi jotain. Mun vanhoista kavereistani on useampi joutunut mullan alle sinua nuorempana.
Kyllä toi on varmaan aika yleinen tunne jos on mieli maassa syystä tai toisesta. Et ole yksin todellakaan kuten huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet elossa vielä ja voit yrittää tehdä elämällesi jotain. Mun vanhoista kavereistani on useampi joutunut mullan alle sinua nuorempana.
Ei tässä keski-ikäisenä mt eläkeläisenä nyt hirveesti voi enää elämälleen tehdä. Haluaisin sinne mullan alle itsekin.
Eipä ole pystynyt vaikuttamaan yhtään mihinkään, isommat asiat kuten 90-luvun lama, jne. on vaikuttaneet elämääni niin voimakkaan negatiivisesti, että mulla ei ole ollut mitään resursseja vastata siihen millään tavalla. Tällainen voimattomuus on lamaannuttavaa ja turhauttavaa muutenkin. Koko elämä pilalla muiden takia!
Tarvitsette kaikki jotain piristystä. Menkään vähän seksipalstalle ja kirjoittakaa toisillenne - tässä ketjussa käyneille - jotain pikkutuhmaa.
Jos hengelliset asiat yhtään kiinnostaa niin suosittelen Uutta Testamenttia tai tv7. Jumala rakastaa kaikkia eikä kenenkään elämä ole turha <3
Taivaassa viimeistään voi olla onnellinen
Niin, ei varmaan kannata passiivisesti odotella sen sijaan, että itse tekisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole pystynyt vaikuttamaan yhtään mihinkään, isommat asiat kuten 90-luvun lama, jne. on vaikuttaneet elämääni niin voimakkaan negatiivisesti, että mulla ei ole ollut mitään resursseja vastata siihen millään tavalla. Tällainen voimattomuus on lamaannuttavaa ja turhauttavaa muutenkin. Koko elämä pilalla muiden takia!
Mulla pääsyyllinen vanhemmat, jotka (huonojen geenien lisäksi) aiheutti minulle kroonisen psykoosisairauden ryyppäämisellään, riitelyllään, riehumisellaan ja uhkailuillaan.
Mitään ei tapahdu odottamalla, vaan asiat pitää itse laittaa tapahtumaan. Olet saamaton vätys.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on aina mahdollisuus ottaa täysi toimijuus omassa elämässään. Se on päätöskysymys perimmiltään. Jos alistuu olosuhteiden vietäväksi eikä kestokyky riitä, sellaiset yksilöt joutavat tuhoutua.
Vierailija kirjoitti:
Asiat pitää tehdä itse, tänään. Muuta elämäsi, tee asioita joita haluat. Ei tule ulkopuolelta mitään mystistä jotain joka tapahtuu. Mitä olet aina halunnut tehdä? Millainen haluat olla? Tee se, äläkä haikaile. Joo, ja ei nyt mitään haluan olla upporikas tms., vaan asioita jotka on mahdollisia jos haluaa.
"Mutta mitähän muutkin siitä ajattelevat, alkavatko pitää leuhana tai hulluna" 😵
Hui kamala! Minun sieluni komppaa sinua! Pelottavaa!
Oikeasti!