Odotin 50 vuotta että elämässäni tapahtuisi jotakin merkityksellistä ja tärkeää
Ei tapahtunut; nyt sitten odotan kuolemaa. Onpa turhaa kaikki.
Kommentit (41)
Hah! Mulla on ihan samat fiilikset! Aivan helvetin turhaa, kaikki.
Odotan, että koska tätä ketjua väitetään minun ketjukseni.
Vierailija kirjoitti:
Tää on SUN ketju 😼
Minä tajusin jo nuorena, ettei mitään tapahdu, jos en itse pistä tapahtumaan. Itse piti koulunsa käydä, työpaikkansa hakea, naiset pokata, ulkomaille muuttaa, säästää ja sijoittaa.
Paljon on tapahtunut, muttei todellakaan odottelemalla.
Tosiaan, se ei tapahdu odottamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on SUN ketju 😼
Ei ole.
Eipä sitä yleensä tapahdu. Käy töissä, tee kotiaskareet, mee maate ja sitten koko kela uudestaan.
Odottavan aika voi käydä kyllä pitkäksi.
Mun elämässä on tapahtunut paljonkin merkityksellistä ja tärkeää. Tosin itse olen niihin ollut vaikuttamassa paljon. Jos ei mitään aloitetta mihinkään asiaan tee, on elämä tuota mikä tuntuu merkityksettömältä.
Jotkut merkitykselliset asiat tapahtuvat piilossa. Salaisesti. Ehkä ajatustasolla. Tai omia merkityksiä. Netti on nykyään myös kommunikaatiovälineenä, jos ei kaikkea usko.
Asiat pitää tehdä itse, tänään. Muuta elämäsi, tee asioita joita haluat. Ei tule ulkopuolelta mitään mystistä jotain joka tapahtuu. Mitä olet aina halunnut tehdä? Millainen haluat olla? Tee se, äläkä haikaile. Joo, ja ei nyt mitään haluan olla upporikas tms., vaan asioita jotka on mahdollisia jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin jo nuorena, ettei mitään tapahdu, jos en itse pistä tapahtumaan. Itse piti koulunsa käydä, työpaikkansa hakea, naiset pokata, ulkomaille muuttaa, säästää ja sijoittaa.
Joo. Minäkin tein kaikenmoista, opiskelin, tein uraa, ihan sitä kaikkea. Silti taustalla aina seurasi varjon kaltainen tarkoituksettomuuden fiilis. Neljänkympin jälkeen se alkoi vahvistua, ja nykyisin jo ympäröi minut kuin panssari - jos suinkin suon sille ajatuksen ja tilaa. En tiedä puhuuko aloittaja tästä, mutta tällaisia tunnelmia minulla nousee, aloitus herätti syvää tuttuutta, joskaan ei niin positiivista.
a) Miksi odotit, etkä tehnyt?
b) Mitä tarkalleen odotit, että mikä olisi ollut sinulle merkityksellistä ja tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Raha ei pelasta elämän rajallisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä merkityksettömyydeltäkään. Se luo hetkellisen, illusorisen harhan jostakin, jota ei todellisuudessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niin väittänytkään. Vaan monenlaista hienoa se on elämässäni mahdollistanut. Vaikka rajallinen elämä päättyisi tänään, paljon olen ehtinyt haaveitani toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on SUN ketju 😼
Ei ole.
Ymmärrätkö, että nyt tätä on kuitenkin väitetty sun ketjuksi. - Olen eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on SUN ketju 😼
Ei ole.
Ymmärrätkö, että nyt tätä on kuitenkin väitetty sun ketjuksi. - Olen eri.
Ainahan täällä väitetään mun ketjuksi, jos joku kirjoittaa lyhyen aloituksen. Mun tämä ketju ei kuitenkaan ole.
Odota vielä seuraavat 50 vuotta. Kyllä 100v synttärinä tapahtuu jotain jännää.