Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsi kahden naisen välillä. Otti sen joka vittuilee, haukkuu ja riitelee.

Vierailija
11.08.2024 |

Toinen vaihtoehto olisi ollut tyyni, ystävällinen, ei draamanhakuinen nainen. En ihan ymmärrä miehiä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi.

Vierailija
2/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se kaunis? Se peittoaa nuo muut piirteet, jotka nekin tosin vetoaa moniin miehiin, kun temperamenttista naista pidetään jännänä ja hyvänä sängyssä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenvikaiset naiset on villimpiä sängyssä.

Vierailija
4/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää olla värien ja tunteen välkettä!

Vierailija
5/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehistä aina puhutaan... jospa tuo on jännämuija? Ehkä mies tykkää riidellä, vittuilla ja haukkua myös? Saa tehdä tuollaisen kanssa hyvällä omallatunnolla. Jos ap olit se toinen vaihtoehto, niin kiitä luojaasi ettet tullut valituksi.

Vierailija
6/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää jänniksistä, miten voi tulla yllätyksenä?

Vierailija
7/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmosta raivotarta uskalla lempata.

Vierailija
8/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se monesti menee.

9/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on ollut epävakaa äiti ja hän alitajuisesti hakeutuu samanlaisen naisen luokse? Sama juttu kuin että usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison vaikka hän itse olisi raitis...

Vierailija
10/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se miehillä menee. Haluavat jännänaisen ja me kilttinaiset jäädään ilman. 

Sitten mies valittaa kun nainen nalkuttaa ja jyrää vaikka itse valitsi jännänaisen!

Vierailija
11/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenvikaiset naiset on villimpiä sängyssä.

Parisuhteessa on aika paljon aikaa jota ei vietetä sängyssä. 

Vierailija
12/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailitko juuri otsikossa itsesi?

Vierailija
13/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittu nainen perusnätti, ylipainoinen, kunnianhimoinen, ei-urheilullinen. Opettaja, joka tykkää käskyttää. 

Minä, ap eli en valittu sitten taas ulkoisesti toisenlainen.

Ap

Vierailija
14/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulta jotenkin pois se suhde?

15/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tässä yhtenä päivänä kun kadulla käveli mun entinen Tinder-deitti vuoden takaa. Kävin hänen kanssaan neljästi treffeillä ja kerran hän oli yötäkin mun luona. Sitten hän ghostasi. Nyt näin hänet kadulla yhdessä ihan tavallisen näköisen naisen kanssa ja sillä naisella oli vielä mukana joku 7-8-vuotias lapsi. Toki voihan olla, että se nainen oli vaikka hänen kaveri tai sukulainen tai vaikka olisikin ollut tyttöystävä, niin se lapsi voi olla vaikka sen naisen sukulaislapsi ei siis oma. Ja tämä mun ex-deitti on siis pitkä, komea, lihaksikas ja hyväpalkkaisessa työssä joten ihan varmasti saisi kenet naisen vaan haluaa.

Vierailija
16/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä miehiä tunnen, niin niillä mukavilla ja komeilla on poikkeuksetta pirttihirmu vaimona. Valittavat muille, miten vaimo määräilee ja huutaa, mutta eivät ota eroa, eli oikeasti pitävät siitä tyylistä.

Vierailija
17/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se pitää sitä sitten mielenkiintoisena ja karismaattisena. Tuskin se ainoastaan vttuilemalla ja haukkumalla kommunikoi? Jos näin, niin sitten toki miehellä jotain ongelmia itselläänkin. 

Vierailija
18/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä näin tässä yhtenä päivänä kun kadulla käveli mun entinen Tinder-deitti vuoden takaa. Kävin hänen kanssaan neljästi treffeillä ja kerran hän oli yötäkin mun luona. Sitten hän ghostasi. Nyt näin hänet kadulla yhdessä ihan tavallisen näköisen naisen kanssa ja sillä naisella oli vielä mukana joku 7-8-vuotias lapsi. Toki voihan olla, että se nainen oli vaikka hänen kaveri tai sukulainen tai vaikka olisikin ollut tyttöystävä, niin se lapsi voi olla vaikka sen naisen sukulaislapsi ei siis oma. Ja tämä mun ex-deitti on siis pitkä, komea, lihaksikas ja hyväpalkkaisessa työssä joten ihan varmasti saisi kenet naisen vaan haluaa.

Ai. Aika monessa ketjussa on tullut huutomyrsky vastaan, kun joku mies on väittänyt tuollaisen miehen saavan helposti naisia. Ei kuulemma ole väliä ja toiset tykkää ja toiset ei.

Vierailija
19/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies valitsee naisen aina ulkonäkö edellä. Lihavaa naista ei halua kukaan. Mitä tekee naisella jota ei kehtaa edes kavereille näyttää?

Kumman sinä näistä valitsisit? 

https://youtube.com/shorts/F4LzodZc_Jw?si=E8MeJNAhBUW9zZdi

Vierailija
20/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. narsisti valitsee mielummin draamaa tarjoavan huomionhakuisen, epävakaan, toisen narsistin tai muun sekopään. He eivät etsi eivätkä kestä tasaista ja turvallista suhdetta. 

Väistit luodin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi