Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsi kahden naisen välillä. Otti sen joka vittuilee, haukkuu ja riitelee.

Vierailija
11.08.2024 |

Toinen vaihtoehto olisi ollut tyyni, ystävällinen, ei draamanhakuinen nainen. En ihan ymmärrä miehiä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen mitä miehiä tunnen, niin niillä mukavilla ja komeilla on poikkeuksetta pirttihirmu vaimona. Valittavat muille, miten vaimo määräilee ja huutaa, mutta eivät ota eroa, eli oikeasti pitävät siitä tyylistä.

Yks pitkä ja komea lääkäri, jonka vaimo hyvin temperamenttinen, kommentoi että muunlainen nainen olisi tylsä. 

Niinpä. Missä ovat tasaista ja hyvää elämää haluavat miehet, jotka osaavat luoda sitä itse, eivät odota naisen tekevän kaikkea työtä yksin? Hullut haluavat hullun ja elämyshakuiset haluavat hullun. 

Hullun? Mistä lähtien temperamenttinen ihminen on ollut hullu? Millaisen puolison sinä haluat? Hiljaisen ja puhumattoman? 

Vierailija
42/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. narsisti valitsee mielummin draamaa tarjoavan huomionhakuisen, epävakaan, toisen narsistin tai muun sekopään. He eivät etsi eivätkä kestä tasaista ja turvallista suhdetta. 

Väistit luodin. 

No tätä itseasissa mietinkin. Mies voikin olla jonkinnäköinen narsisti, joka saa kiksejä juuri riitelystä ja draamasta. 

Ja mies nimenomaan tietää, että minun kanssani olisi tasaista ja turvallista.

Ap siis tapaili miestä ja tämä draamakuningatar oli ex. Ja siis jätti minut ja meni yhteen tämän eksänsä kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan elämässä sitä tasaista ja hyvää elämäänsä - ilman naista. Miksi sinä (oletettavasti ainakin omasta mielestäsi) tasaisena ja hyvänä naisena olet mennyt sotkeutumaan johonkin kolmiodraamaan?

Vierailija
44/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen ottaa aina vittuilevan jännämiehen eikä kilttiä miestä.

Näin. Tylsä mies on pahinta, mitä nainen tietää. Pitää olla jännää!

Vierailija
45/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä näin tässä yhtenä päivänä kun kadulla käveli mun entinen Tinder-deitti vuoden takaa. Kävin hänen kanssaan neljästi treffeillä ja kerran hän oli yötäkin mun luona. Sitten hän ghostasi. Nyt näin hänet kadulla yhdessä ihan tavallisen näköisen naisen kanssa ja sillä naisella oli vielä mukana joku 7-8-vuotias lapsi. Toki voihan olla, että se nainen oli vaikka hänen kaveri tai sukulainen tai vaikka olisikin ollut tyttöystävä, niin se lapsi voi olla vaikka sen naisen sukulaislapsi ei siis oma. Ja tämä mun ex-deitti on siis pitkä, komea, lihaksikas ja hyväpalkkaisessa työssä joten ihan varmasti saisi kenet naisen vaan haluaa.

Niin? Jospa se mies nimenomaan halusi tuon naisen. Vai onko jossain määritelty se millaisen saa haluta vaikka saisi kenet naisen vaan?

Vierailija
46/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä oikeasti kiihottaa kaikki draama. Jos nainen on aggro ja itkeskelee, se herättää miehissä himoa. No, ainakin joissakin...

Vierailija
47/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mitä miehiä tunnen, niin niillä mukavilla ja komeilla on poikkeuksetta pirttihirmu vaimona. Valittavat muille, miten vaimo määräilee ja huutaa, mutta eivät ota eroa, eli oikeasti pitävät siitä tyylistä.

Kyllä. Ovat tyytyväisiä kun "hallitus" päättää kotona kaikesta. Omituista mutta näin on.

Vierailija
48/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies valitsee naisen aina ulkonäkö edellä. Lihavaa naista ei halua kukaan. Mitä tekee naisella jota ei kehtaa edes kavereille näyttää?

Kumman sinä näistä valitsisit? 

https://youtube.com/shorts/F4LzodZc_Jw?si=E8MeJNAhBUW9zZdi

Miksi niin monella sitten on lihava nainen? Myös hoikilla miehillä.

Vierailija
49/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan elämässä sitä tasaista ja hyvää elämäänsä - ilman naista. Miksi sinä (oletettavasti ainakin omasta mielestäsi) tasaisena ja hyvänä naisena olet mennyt sotkeutumaan johonkin kolmiodraamaan?

Olivat silloin jo eronneet kun tapasimme. Nyt vanha suola alkoi janottamaan ja jätti minut. 

ap

Vierailija
50/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosta raivotarta uskalla lempata.

Lol

Vierailija
51/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaisipa miehet joskus itseään ettei tutustu pahiksiin, joku itsesuojausvaisto. Mutta ei. Joku nalkuttava kontrollinainen kumppaniksi, kun on niin "kaunis" tai mielenkiintoinen. Se jännittävä nainen.

Vierailija
53/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valitsevat aivan samoin.

Vierailija
54/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus tutkimuksesta, missä sanottiin että miehistä tulee lammasmaisia kun he rakastuvat. Ehkä siinä tomera justiina saa sitten käskyttää?

Vierailija
55/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks pitkä ja komea lääkäri, jonka vaimo hyvin temperamenttinen, kommentoi että muunlainen nainen olisi tylsä. 

Niinpä. Missä ovat tasaista ja hyvää elämää haluavat miehet, jotka osaavat luoda sitä itse, eivät odota naisen tekevän kaikkea työtä yksin? Hullut haluavat hullun ja elämyshakuiset haluavat hullun. 

Hullun? Mistä lähtien temperamenttinen ihminen on ollut hullu? Millaisen puolison sinä haluat? Hiljaisen ja puhumattoman? 

Siitä tietää jonkun olevan hullu, kun niillä on todella mustavalkoinen ajatusmaailma. Että maailmassa ei ole muita kuin "temperamenttisia" ja näitä hiljaisia ja puhumattomia ihmisiä. 

Hullut ei ymmärrä, että tasainen ja hyvää elämää haluava ihminen ei tarkoita hiljaista ja puhumatonta. 

Vierailija
56/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu jotenkin, että miehet nauttivat siitä että heillä on sellainen sekopäinen nainen ja saavat sitten valittaa siitä, kun nainen on niin tunteellinen ja sekoilee kaikelle? 

Vierailija
57/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu jotenkin, että miehet nauttivat siitä että heillä on sellainen sekopäinen nainen ja saavat sitten valittaa siitä, kun nainen on niin tunteellinen ja sekoilee kaikelle? 

Minäkin luulen että miehet nauttivat kun saavat poikien illoissa valittaa akastaan vaikka itse ovat pirttihirmunsa valinneet.

Vierailija
58/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt sitten tietäisi minkä näköinen mies kenenkin naisen mielestä sitten on milloinkin komea.

Silloinhan elämä olisikin todella helppoa.

Välillä mies on komea jos hällä on parta ja välillä taas parraton on parhautta.

Toisaalta toiselle komea on jos on yli 120 kiloinen ja taas toisen silmissä sellainen on jotain ihan muuta. Itse olen ihan perus tavis tyyppi pituutta 190 ja painoakin vain 90 kiloa, mutta itseäni ei kiinnostakkaan kovin pinnalliset naiset vaan ihan tavalliset normaalin kokoiset ja pituiset noin 170 mittaiset ja alle 80 kiloiset " naapurin tytön" näköiset tavis tytöt jotka eivät niin sen komeuden perään haikaile. Vaan vähissä on ne yhdenmiehen naiset nykyään.

Tässäpä siitä pientä osviittaa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
59/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt sitten tietäisi minkä näköinen mies kenenkin naisen mielestä sitten on milloinkin komea.

Silloinhan elämä olisikin todella helppoa.

Välillä mies on komea jos hällä on parta ja välillä taas parraton on parhautta.

Toisaalta toiselle komea on jos on yli 120 kiloinen ja taas toisen silmissä sellainen on jotain ihan muuta. Itse olen ihan perus tavis tyyppi pituutta 190 ja painoakin vain 90 kiloa, mutta itseäni ei kiinnostakkaan kovin pinnalliset naiset vaan ihan tavalliset normaalin kokoiset ja pituiset noin 170 mittaiset ja alle 80 kiloiset " naapurin tytön" näköiset tavis tytöt jotka eivät niin sen komeuden perään haikaile. Vaan vähissä on ne yhdenmiehen naiset nykyään.

Tässäpä siitä pientä osviittaa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, s

Mutta täähän oli se miesten ihanne eikä naisten.

Vierailija
60/78 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään outoa.  Minulle eräs mies kertoi nuoruudessa, että vaikka hän rakastaa minua, niin hän haluaa toisen naisen, koska tämä nainen pitää hänet ruodussa huutamalla ja käskemällä. Hän oli kuulemma tottunut sellaiseen jo lapsuudessaan. Totesin vaan mielessäni, että enpä haluaisikkaan mitään mieslasta, joka ei osaa olla, jos ei hänelle kokoajan karjuta ja aseteta rajoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä