Olen niin älykäs että seurani ei kiinnosta ketään
Toivon että lapsestani tulee vain keskivertoälykäs. Älykkyys eristää muista.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos älykäs ei saa seuraa, hän on ainakin sosiaalisilta kyvyiltään surkea. Ei ole upseeri ja herrasmies.
Älykkyys on aika suhteellinen käsite. Meidän ainakin omasta mielestään huippuälykäs pomo on surkea sosiaalisessa kanssakäymisessä. Kuuluuko sosiaaliset kyvyt älykkyyteen? Ei varmaankaan. Ei osata edes tervehtiä, kiitoksia ei kukaan odotakaan koska tiedetään kiitokset kylmälsi välttämättömyydeksi. Päätöksiä ei uskalla tehdä, ei tule selkeää vastausta kun kysytään. Se on kyllä helppo ymmärtää toisaalta. Älykäs ihminen tuskin ottaa ikinä mitään riskejä eikä siten menesty kummoisesti elämässä.
Oikeasti älykäs ihminen tuntee itsensä läpikotaisin ja tietää omat heikkoudet että vahvuudet. Jopa psykologi on ihmeissään kun tunnet itsesi paremmin kuin hän yrittää saada sinusta selvyyden. Hyvin harva ihminen tuntee itseään riittävän hyvin.
Älykäs ihminen osaa punnita riskit että hyödyt ja osaa tämän perusteella tehdä oikean johtopäätöksen. Hän näkee kokonaiskuvat ja osaa ennalta tehdä suunnitelmat vaihtoehto B:lle, C:lle jne. ja täten hän on valmis uusiin haasteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos älykäs ei saa seuraa, hän on ainakin sosiaalisilta kyvyiltään surkea. Ei ole upseeri ja herrasmies.
Sosiaaliset kyvyt on tarkoitettu vain keskinkertaisille naisten viihdyttäjille. Aidot kyvykkäät käyttävät lahjakkuuksiaan tärkeämpiin tarkoituksiin.
Kuten mihin? Rahan tienaamiseen varmaankin tavalla tai toisella. Jos se tekee onnelliseksi niin mikäs siinä. Minusta tärkeintä elämässä on tavoitella ja saavuttaa tyytyväinen ja onnellinen olotila. Ei siihen välttämättä älykkyyttä tarvita, siitä on kyllä apua. Hyvä tuuri on paljon oleellisempi. Itsellä ei ole suuria varoja enää mutta työskentelin ahkerasti ja maksoin isot eläkemaksut sen sijaan että olisin hankkinut ison talon, kiiltävät autot ja veneet ym. Kannatti. Eläkkeellä ollaan ja välillä käyn ajan kuluksi töissä. Firma tuottaa jo toisessa polvessa ja on aikaa nauttia elämästä.
Olen niin paljon ap:tä älykkäämpi, etten aloita näitä idioottiketjuja.
Ja nyt menen nukkumaan.
Älykkyys eristää. Mä en kestä tavallisia ihmisiä. Kuormitun aivan totaalisesti. Älykkyys todettu testillä nuorena. En kuulu Mensaan. En ole facessa enkä instassa. Olen hyväksynyt erillisyyteni. Mulla oli huippu älykäs aviomies, mutta hän on ikävä kyllä edesmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tohtoriksi väitellyt ja koko maan ainoa asiantuntija alallani. En seurustele tollejen kanssa.
Kato perhana, niin minäkin olen. Mutta sinusta poiketen olen niin älykäs, että pystyn keskustelemaan kenen kanssa tahansa, jos ei nyt suorastaan psykopaatti ole kyseessä. Sitä kutsutaan tunneälyksi.
MIkset muka pystyisi keskustelemaan psykopaatin kanssa? Useinhan he tekeytyvät oikein mukaviksi.
Kai sitä periaatteessa pystyisi, mutta en halua. Yleensä en ole ilkeä, mutta kun psykonarsisti huomaa että joku näkee hänen lävitseen, siitä seuraavaa tukahdutettua raivoa on hauska katsella.
Mikä olet itse😆
Vierailija kirjoitti:
Olen tohtoriksi väitellyt ja muistan sanoa sen joka kerran kun olen luennoimassa, puhumassa tai joku lehti haastattelee minua. Korostaen vielä. Aina kannattaa erottua edukseen tavallisista ihmisistä.
No voi voi, lapsellinen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin älykäs, että olen väitellyt tohtoriksi. Muiden ihmisten laiskuus ärsyttää minua. En seurustele kuin tohtorin kanssa, yksinkertaisia ihmisiä en arvosta, pitää olla vertaista seuraa.
Mistä moinen ajatus että joku tohtorius tai muu kouluoppinut on muka älykäs? Myös amiksen käynyt voi olla pirun älykäs.
Tohtorintutkinto on sama kuin maisteri ennen vanhaan.Ei mtn erityistä.Osoitus pitkä jänteisyydestä kuitenkin.
Kai sitä periaatteessa pystyisi, mutta en halua. Yleensä en ole ilkeä, mutta kun psykonarsisti huomaa että joku näkee hänen lävitseen, siitä seuraavaa tukahdutettua raivoa on hauska katsella.