Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin älykäs että seurani ei kiinnosta ketään

Vierailija
11.08.2024 |

Toivon että lapsestani tulee vain keskivertoälykäs. Älykkyys eristää muista.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole älykkyydestäsi vaan sosiaalisista taidoistasi. Sosiaaliset taitosi ovat todennäköisesti surkeat. Sosiaalisiin taitoihin kuuluu myös se että ymmärtää mistä ja miten ihmiset yleensä haluavat keskustella. Sinun juttusi eivät todennäköisesti kiinnosta ketään etkä osaa ottaa sitä mitenkään huomioon. Todennäköisesti puhut vain niistä asioista jotka sinua kiinnostaa ja sanot suoraan mitä ajattelet.

Vierailija
22/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tohtoriksi väitellyt ja muistan sanoa sen joka kerran kun olen luennoimassa, puhumassa  tai joku lehti haastattelee minua. Korostaen vielä. Aina kannattaa erottua edukseen tavallisista ihmisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole älykkyydestäsi vaan sosiaalisista taidoistasi. Sosiaaliset taitosi ovat todennäköisesti surkeat. Sosiaalisiin taitoihin kuuluu myös se että ymmärtää mistä ja miten ihmiset yleensä haluavat keskustella. Sinun juttusi eivät todennäköisesti kiinnosta ketään etkä osaa ottaa sitä mitenkään huomioon. Todennäköisesti puhut vain niistä asioista jotka sinua kiinnostaa ja sanot suoraan mitä ajattelet.

Nimenomaan ja itseasiassa. Olen tohtoriksi väitellyt ja olen aina oikeassa. Vain minun näkemykseni on oikea, koska olen erityisasiantuntija omalla alallani. Olen täydellinen totuus. 

Vierailija
24/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tohtorinhattuni kirjahyllyn vitriinikaapissa, että vieraat huomaavat sen hyvin.

Lisäksi tutkintotodistuksensa on kehystetty sohvan päälle seinälle.

Kuvautan itseäni myös tohtorinhattu päässä valokuvaamoissa. Se on hyvin tärkeää. Kuvia on kiva jaella muille.

Vierailija
25/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla varmaan asuu noita tohtoreita, joilla kusi on noussut aivoihin!

Vierailija
26/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs tajuaa useimmiten oman tieteenalansa nykytiedon rajallisuuden ja erityisesti sen, että yksi tieteenala tarvitsee monia monia muita tieteenaloja ja yleistä viisautta saavuttaakseen mitään merkittäviä keksintöjä, jotka ovat ihmisten ja luonnon kannalta hyviä ja toivottavia. 

Vierailija
27/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos älykäs ei saa seuraa, hän on ainakin sosiaalisilta kyvyiltään surkea. Ei ole upseeri ja herrasmies. 

Sosiaaliset kyvyt on tarkoitettu vain keskinkertaisille naisten viihdyttäjille. Aidot kyvykkäät käyttävät lahjakkuuksiaan tärkeämpiin tarkoituksiin.

Vierailija
28/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin älykäs, että olen väitellyt tohtoriksi. Muiden ihmisten laiskuus ärsyttää minua. En seurustele kuin tohtorin kanssa, yksinkertaisia ihmisiä en arvosta, pitää olla vertaista seuraa.

Mistä moinen ajatus että joku tohtorius tai muu kouluoppinut on muka älykäs? Myös amiksen käynyt voi olla pirun älykäs.

Vierailija
29/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on Mensan jäsen. Olin kerran hänen bileissään, joissa oli useampikin Mensan jäsen. Epäilemättä matemaattisesti älykkäitä, mutta kovin ihmissuhdetaidottomia.

Noi on ainoita joiden seurassa oikeasti viihdyn. Eivät esitä mitään eivätkä puhu pastaa. 

Itsekin jonkin sortin autisti.

Vierailija
30/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap:lla on vähän asiat sekaisin. Se että saat älykkyysosamäärä testissä riittävän suuret pisteet esimerkiksi Mensan jäsenyyteen, ei tarkoita että olisit älykäs. Se kertoo vain että olet matemaattisesti lahjakas sekä looginen päättelykyky toimii riittävän hyvin. 

Todellinen älykkyys mitataan kyvyllä hahmottaa monimutkaisia kokonaiskuvia, nykyisen järjestelmät ongelmat ja paremman yhteiskuntamallin sekä talousjärjestelmän. Tähän ei kykene kuin harvat ja heidän älykkyyttään ei pystytä mittaamaan millään nykyisellä testillä.

Vierailija
31/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on Mensan jäsen. Olin kerran hänen bileissään, joissa oli useampikin Mensan jäsen. Epäilemättä matemaattisesti älykkäitä, mutta kovin ihmissuhdetaidottomia.

Noi on ainoita joiden seurassa oikeasti viihdyn. Eivät esitä mitään eivätkä puhu pastaa. 

Itsekin jonkin sortin autisti.

Joo, eivät todellakaan esittäneet. Yksi puhui paskantamisesta ruokapöydässä, toinen kaiveli etanoita nenästään jne.

Vierailija
32/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla varmaan asuu noita tohtoreita, joilla kusi on noussut aivoihin!

No oli meillä maaseudullakin aikoinaan noita vastaavia "herra agronomeja" 😃

Vierailija
33/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tohtoriksi väitellyt ja koko maan ainoa asiantuntija alallani. En seurustele tollejen kanssa. 

Uskon täysin. Kirjoitusvirheet tehostaa vaikutelmaa huippuälykkyydestä.

Vierailija
34/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tohtoriksi väitellyt ja koko maan ainoa asiantuntija alallani. En seurustele tollejen kanssa. 

Kato perhana, niin minäkin olen. Mutta sinusta poiketen olen niin älykäs, että pystyn keskustelemaan kenen kanssa tahansa, jos ei nyt suorastaan psykopaatti ole kyseessä. Sitä kutsutaan tunneälyksi.

MIkset muka pystyisi keskustelemaan psykopaatin kanssa? Useinhan he tekeytyvät oikein mukaviksi. 

Vierailija
35/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla asuu noitatohtoreita, jotka kusee omiin muroihinsa.

Vierailija
36/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti älykäs, keksii myös ratkaisuja ongelmiinsa tai ainakin osaa pyytää neuvoa. Myös uusien taitojen opettelu on helpompaa

Vierailija
37/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap:lla on vähän asiat sekaisin. Se että saat älykkyysosamäärä testissä riittävän suuret pisteet esimerkiksi Mensan jäsenyyteen, ei tarkoita että olisit älykäs. Se kertoo vain että olet matemaattisesti lahjakas sekä looginen päättelykyky toimii riittävän hyvin. 

Todellinen älykkyys mitataan kyvyllä hahmottaa monimutkaisia kokonaiskuvia, nykyisen järjestelmät ongelmat ja paremman yhteiskuntamallin sekä talousjärjestelmän. Tähän ei kykene kuin harvat ja heidän älykkyyttään ei pystytä mittaamaan millään nykyisellä testillä.

Tämä. Moni luulee olevansa älykäs mutta eivät tajua mistään mitään. 

Vierailija
38/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan synnytyslakki. 😔

Vierailija
39/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuitenkaan niin älykäs kuin Terence Tao, matemaatikko, ÄO 230, suoritti yliopisto-opintoja jo 9 vuotiaana. Tai Kim Ung-yong, joka osasi puhua 2 vuotiaana viittä kieltä, suoritti yliopistokursseja 4 vuotiaana ja sai kutsun NASA:lle töihin 7 vuotiaana. 

Vierailija
40/49 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos älykäs ei saa seuraa, hän on ainakin sosiaalisilta kyvyiltään surkea. Ei ole upseeri ja herrasmies. 

Älykkyys on aika suhteellinen käsite. Meidän ainakin omasta mielestään huippuälykäs pomo on surkea sosiaalisessa kanssakäymisessä. Kuuluuko sosiaaliset kyvyt älykkyyteen? Ei varmaankaan. Ei osata edes tervehtiä, kiitoksia ei kukaan odotakaan koska tiedetään kiitokset kylmälsi välttämättömyydeksi. Päätöksiä ei uskalla tehdä, ei tule selkeää vastausta kun kysytään. Se on kyllä helppo ymmärtää toisaalta. Älykäs ihminen tuskin ottaa ikinä mitään riskejä eikä siten menesty kummoisesti elämässä.