Lion's Gate Portal on nyt auki ja Magneettikentät on high. 5D ulottuvuuteen.
Tunnettekko vibat? Oletteko nähneet mielenkiintoisia unia ja visioita. Erityisiä tunnelmia.
Jääminen 3 D tasoon vai nousetteko. Kristallisoituminen.
Energia.
Portaali on auki.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mistä puhut, mutta suhtaudun näihin silti skeptisesti. Jos nyt jotain erikoista viime päivistä pitää hakea, niin terveystilanne on paljastanut sen, että mitkään herkut ei enää sovi lainkaan, vaan kroppa osoittaa heti mieltä, jos en syö superterveellisesti. Eilen valkeni myös epätavallisen paljon historiaan liittyviä juttuja. Eli siinä mielessä, joo, energiatasoilla on ollut selkeitä muutoksia. Mutta onhan näistä 5D-asioista puhuttu jo kauan, että sikäli.
Skeptisyys on ymmärrettävää. Kyllä mullakin on vähän skeptisyyttä, näin raflaavia "Lion's Gate portal"- videoita netissä ja ajattelin enstuumaan, että nyt on aika korkealentoista, mutta sitten kun huomaan energioissa aistimuksia ja selvää erilaisuutta kyseisinä aikoina, niin..... Laitoin aloituksen raflaavaan tyyliin, vähän hillittömästi, mutta tosiaan.... .
Niissä on perää. Universumi on niin uskomaton paikka (jos edes on "paikka"), että oikeastaan tässä ei tulisi hämmästyä enää mistään. Tavanomainen ja aistein nähtävä on pieni osa. Kaikki muu ja miten kaikki menee, onkin avointa. Tiede ei tiedä kuin mitä tieteellä tiedetään. Hillitöntä mutta ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä täältä 10D+ -tasolta. Älyttömän reilu meininki!
No hyvä. Reilua meininkiä ei ole ihmiskunnassa saatu vielä aikaan, joten se onkin edistyneemmän tason meininki ja se on mahdollista. Samoin kuin rakkaudessa ja ymmärryksessä oleminen energioiden kautta, harmoninen synkkaus, orgastisuus. Ehkä se on kuvaannollisesti sanoen kymppitaso. :)
"Aistiminen, kyllä. Mielnkiintoinen vastaus siellä. Itse oon pysynyt noidista ja muusta kuin hyvän sfäärin vaikutuksista etäällä (vaikka ymmärrän että voi katsoa etäämpää, mutta henk koht teen tälleen koska haluan puhtaan energeettisen henk koht vaikutuksen tien) , haluan vain hyvää energiaa ja ok universumin kanssa olemista ettei tule väärinkäytöksiä jne."
Juu. Kyse on valoisan puolen shamaaniasiat ja noidat, näkijät, joiden juttuja seuraa joskus. En ole itse noita. Ja tottakai pysyn hyvällä puolella ja sitä kehittäen. Netissä tulee äkkiä käsitys että on liitytty jo lahkoon ja johonkin kummalliseen. Joillakin on myös kivet ja luonnonmateriaalit mukana, ilman että on noita.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin kyllä päässeeni korkeammalle energiatasolle, jopa yhteyteen isompien energioiden kanssa ja ne menivät toivomaani suuntaan. :) Mistään tähtiporteista en tiedä höykäsenpöläystä.
Vau. Kuulostaa hyvältä.
Lions Gate aukeaa mulla aina samalla, kun Captain Morgan aukeaa.
Terveisiä täältä 10D+ -tasolta. Älyttömän reilu meininki!