Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turhaan opiskelin korkeakoulututkinnon ja otin kymppitonnin opintolainan

Vierailija
11.08.2024 |

En enää voi sanoin kuvailla pettymystä. Opiskelu sujui hyvin ja sain hyviä kesätyö- ja harjoittelupaikkoja. Mutta sitten valmistuin ja tadaa, sain pian sen jälkeen lapsen. Olin siis poissa työelämästä reilun pari vuotta. Lähdin sitten hakemaan alani töitä. Vähitellen kaikkia muitakin töitä. Niitä muita töitä sitten sain mihin ei edes koulutusta tarvita. Tietenkin niitä tein ja ajattelin että helpommin sitä työllistyy kun on jo työpaikka eikä ole työtön, niin ainakin sanotaan. No nythän se oma cv näyttää aika älyttömältä, kun on pari vuotta kulunut hanttihommissa, enkä sen perusteella varmaan itsekään palkkaisi itseäni koulutusta vastaaviin töihin. Mitä mä nyt teen... 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Me saatiin lapset  ( 3 kpl ) opiskeluaikana. Ihanan huoletonta aikaa. Appivanhemmat jeesasi, mll antoi vaatteet, päivähoito ei maksanut mitään. Mies valmistui, pääsi töihin, vuoden päästä minä valmistuin ja pääsin samaan paikkaan.

Kurssikavereita olen nähnyt, jotka eivät menneet kesätöihin, lapsen vuoksi, sai lapsen opintojen jälkeen, ei ole työllistynyt. 

Ei auta muu, kuin takaisin kouluun tai yritä jotain harjoittelua. Tää on äidille tosi huono juttu

Vierailija
2/2 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten valitetaan kun lapsia ei tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi