Olen nuori opiskelijanainen, ja ällöttää suunnattomasti vanhat miehet jotka käyvät opiskelijatapahtumissa
Aina jokaisessa tapahtumassa tuntuu pyörivän vähintään muutama 30+ miesopiskelija, jotka luulevat olevansa jotenkin tosi kiinnostavia ja cooleja. En ymmärrä miksi näille vanhoille pieruille on sallittua osallistua nuorten tapahtumiin. Tuntuu, ettei meidän nuorten naisten ahdistumista tuosta asiasta osata ottaa vakavissaan. Opiskelijabileiden pitäisi olla turvallisia ja mukavia meille tytöille.
N23
Kommentit (223)
+30 v voi hyvin opiskella, ja saa käydä myös tapahtumissa. Jos joku ahdistelee sinua niin käy sanomassa henkilökunnalle ja/tai tee rikosilmoitus.
Vaikka olisikin opiskelija, niin on se outoa pyöriä parikymppisten opiskelijatapahtumissa. En itse niissä pyörinyt 25v:näkään.
Olet typerä. Oletko todellakin tekemisissä vain ikäistesi miesten kanssa?
30+ ei ole vanha, ja kuten tuossa jo kommentoitiinkin, opiskelijat voivat olla 20+. Luulin että ap tarkoittaa 70+ ikäisiä professoreita, luennoitsijoita ja opettajia. Heiltä on tietenkin pääsy kielletty opiskelijabileisiin, mutta vaadi ap yläikärajaa. Ja alaikärajaa myös.
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
mitä jos perustaisit turvallisen tilan diskoteekkitanssit 23-vuotiaille lumihiutaleille?
Minua ällöttää kaltaisesi nuoret opiskelijanaiset jotka eivät peseydy, vaan haisevat opiskelijatapahtumissa hieltä ja mädänneeltä silliltä.
- Opiskelijamies 32v.
Vierailija kirjoitti:
Ikärasistit
Haluan ajatella meidän nuorten naisten parasta. Ei oo mukavaa viettää iltaa tietäen, että porukassa pyörii joku ällö setä.
N23
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, max 25v kiinnostaa :)
N23
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää kaltaisesi nuoret opiskelijanaiset jotka eivät peseydy, vaan haisevat opiskelijatapahtumissa hieltä ja mädänneeltä silliltä.
- Opiskelijamies 32v.
Ok, vanhus
N23
Tyttö puhuu jostain 30+ tapauksista mutta kyllä ne näyttävimmät pimatsut on aina jonkun +55v kainalossa, ainakin loppujen lopuksi.
haluaisin lumihiutalevapaa vyöhykkeen voisiko kaupungista lohkaista sellaisen, ettei tarvi niihin ällötyksiin törmätä edes kadulla, työpaikoilla jne. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, max 25v kiinnostaa :)
N23
Kysytkö sä henkkarit jokaiselta ennen kuin kiinnostut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikärasistit
Haluan ajatella meidän nuorten naisten parasta. Ei oo mukavaa viettää iltaa tietäen, että porukassa pyörii joku ällö setä.
N23
onneksi et ole tyhjäpää ja osaat pysyä sedistä ihan itse erossa? vai tarvitko saattajan jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
- Opiskelijamies 32v.
Hehheh, mädältä silliltä, päivän paras, hah minulla tulee pisu housuun ja pääsee tuhnut.
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä kauhistutaan kun joku kehtaa sanoa että miesten puuhat ei kestä päivänvaloa :D Voi apua
No jep :D
N23
Täh, olen opiskelija
Kyllä 40 v voi aloittaa korkeakouluopiskelut kans