Miten päästä yli epätoivoisesta ihastuksesta?
Olen nyt reilun vuoden ollut ihastunut itseäni lähes 20 vuotta vanhempaan työkaveriini. Nyt kun näin hänet kuun alussa ensimmäisen kerran loman jälkeen, niin siitä lähtien en ole muuta pystynyt ajattelemaan kuin häntä. En ole ihan varma hänen fiiliksistään, mutta sillä ei ehkä ole edes väliä, koska tästä ei voi ikinä tulla mitään vaikka molemmat vapaita ovatkin. Tarvitsisin apua, miten päästä yli, kun en voi välttää hänen näkemistään ja äänensä kuulemista?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta on mielestäni vielä ihan ok ikäero. Nyt vaan selvität, onko hän sinkku ja jos on, niin anna palaa.
Hän on sinkku, ollut koko elämänsä. Entä jos hän ei pidä musta?
ap
"Mä odotan sua ja luotan et sä mua"
Tutustu ihmisiin muualla. Paras lääke on ihastua johonkuhun toiseen. Tai hakea apua. Voihan kyseessä olla mielensairauskin.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu ihmisiin muualla. Paras lääke on ihastua johonkuhun toiseen. Tai hakea apua. Voihan kyseessä olla mielensairauskin.
Eikös jotkut pidä rakastumista mielenhäiriönä tms. :D
Olen samoissa mietteissä taas, kuinka säälittävää?
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap, vanha kestoihastujaystävämme. Nauti keväästä täysin rinnoin!
M40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M40+
Yritän nauttia. Eikö muiden ihmisten ihastukset sitä ole pitkäaikaisia? Poissa silmistä, poissa mielestä toimi tosi hyvin ja nyt kun viime viikolla olin hetken hänen kanssaan samassa seurueessa, niin pää on taas sekaisin. Hitto.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M40+
Yritän nauttia. Eikö muiden ihmisten ihastukset sitä ole pitkäaikaisia? Poissa silmistä, poissa mielestä toimi tosi hyvin ja nyt kun viime viikolla olin hetken hänen kanssaan samassa seurueessa, niin pää on taas sekaisin. Hitto.
ap
Niin kauanko tätä on nyt siis kestäny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
M40+
ap
Niin kauanko tätä on nyt siis kestäny?
Pari vuotta.
Kyllä näin on👍