Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolous kiihoittaa

Vierailija
11.08.2024 |

Siveysvyössä paljastuminen vaikka pisuaarilla, kylpylässä, lääkärissä....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihoittaa hirveästi, kun käsken naisen levittämään jalkansa ja tuijotan kiimaisena vulvaa pitkään ja huomaan, että naista nolostuttaa ja ujostuttaa levittää pyhimpäänsä.

Vierailija
2/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumiset aluspöksyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nolottaa nuolla spermaista pillua

Vierailija
4/8 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolous ja kiihotus yhdistyy siinä kun annan itkun tulla saadessani piiskaa miehen polvilla maatessani. Piiskaus ei lopu siihen vaan jatkuu siihen asti, että kivun mukana tulee lämpö ja olen jo aivan märkä. En koe noloutta enää siinä vaiheessa kun joudun hetkeksi nurkkaan seisomaan ennen suuseksiä ellei paikalla ole miehen lisäksi muitakin. Siinä vaiheessa olen vain kiimainen ja odottava. N24

Vierailija
5/8 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolouden voittaminen on voimauttava kokemus. 

Muistan ekan suhteen ja satuin olemaan tytön luona ilman kondomeja. Jotenkin piti sopertaa että pitää käydä hakemassa. Vapautti tunnelmaa ainakun vähän. Sitä on kiva muistella. 

Vierailija
6/8 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolous ja kiihotus yhdistyy siinä kun annan itkun tulla saadessani piiskaa miehen polvilla maatessani. Piiskaus ei lopu siihen vaan jatkuu siihen asti, että kivun mukana tulee lämpö ja olen jo aivan märkä. En koe noloutta enää siinä vaiheessa kun joudun hetkeksi nurkkaan seisomaan ennen suuseksiä ellei paikalla ole miehen lisäksi muitakin. Siinä vaiheessa olen vain kiimainen ja odottava. N24

Voi v... kun oli kiihottava kirjoitus, kunpa pääsisi naimaan sua rajusti takaapäin.

Vierailija
7/8 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa minulta piiskaa itkuun asti ja sit nuoletan huolella

Vierailija
8/8 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit levinneenä, humalassa ja naituna monen miehen toimesta. Nolona ja peloissaan kotiin tuleva vaimo on todella kiihoittava.