Pitääkö kertoa puolisolle jos on vahingossa pettänyt?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pettää vahingossa?
En ole tahallani pettänyt. Tapahtui hetken mielijohteesta.
Jos sä ajat rotkoon hetken mielijohteesta, sä olet kuitenkin ajanut sinne rotkoon, vaikka se olisi ollut vahinko. Voit ajatella vaikka mitä siinä ajellessasi, mutta se ei silti tarkoita, ettet olisi sinne ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vahingossa voi pettää. Älkää tuomitko kun ette tiedä asiasta mitään.
Kerropa miten se tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pettää vahingossa?
En ole tahallani pettänyt. Tapahtui hetken mielijohteesta.
Aikuinen ihminen ei tee asioita hetken mielijohteesta.
Pettäminen tulisi normalisoida, sattuuhan sitä kaikille.
Pettämistä ei kannata ikinä myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kertoisi. Vahinkoja voi sattua, ja jos mies ei edes lauennut niin ei se ole pettämistä edes.
No itseasiassa pettämistä se on vasta kun kumpikin laukeaa yhtäaikaa. Ja ennen tekoa on yhdessä sovittu, että "nyt petetään", ja nimenomaan näillä sanoilla. Muuten kyseessä on pelkkä vahinko.
Jos niitä vahinkoja alkaa sattua jatkuvasti.
Samalla logiikalla voi tehdä vaikka ryöstön tms. Kertoo vaan jälkeenpäin ettei tarkoittanut vaan oli vahinko.
Ei kannata. Se mitä hän ei tiedä, ei satuta. Mulle kävi aina välillä noita vahinkoja, enkä niistä koskaan maininnut exälle. Jossain kohtaa sitten tajusin, että petin häntä, koska en tuntenut enää mitään häntä kohtaan ja lopetin suhteen.
Pettäminen ei ole vahinko koskaan vaan tietoinen valinta. Ja se valintalinja vaatii monta tietoista päätöstä.
Nyt menen henkilön x (ei oma puoliso) luo, riisun farkut, riisun alushousut, levitän sakset/viritän meisselin, hinkkaan elimiä henkilön x kanssa.
Ei se ole vahinko. Siinä on monta mahdollisuutta todeta että mulla on ihan omakin puoliso eikä varattu toimi näin.
Ex aviomieheni petti ja sanoi sen olleen vahinko. Kun kerroin hänelle tuon yllä olevan niin kyllä oli mies hiljaa. Ja todellakin erosin.
toivottavasti ap tajuaa kävellä ladon taakse.