Teini riehuu kotona
Purkaa pahaa oloaan. Onko ihan väärin soittaa poliisi
Kommentit (23)
Mun vanhemmat uhkaili lastenkodilla ja poliisilla, älä ainakaan sitä tee
Ei ole, jos alkaa olla vaaraksi itselleen ja muille. Inha tilanne, mutta jos muu ei auta, niin jopa välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sillä on noin paha olo?
Sen kun tietäis. Puhuminen on hänen mielestään yliarvostettua.
On käytöksensä vuoksi sijoitettuna. Nyt koti lomalla, jotka yleensä sujuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo ollut yhteyksissä perheneuvolaan?
Liian vanha sinne. Oli lapsena asiakkuus. Nuorisopsykalle pitäis suostua itse lähtemään jos pakkohoidon kriteerit ei täyty
Jos on vaaraksi itselleen tai teille niin tottakai soitat poliisit.
Olisi pitänyt antaa piiskaa lapsena, niin jäisi teiniperseilyt väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sillä on noin paha olo?
Sen kun tietäis. Puhuminen on hänen mielestään yliarvostettua.
On käytöksensä vuoksi sijoitettuna. Nyt koti lomalla, jotka yleensä sujuu hyvin.
Voit soittaa häkeen. Voit kysyä neuvoa myös sijaishuoltopaikasta.
Sinne on jo soitettu. Tulevat tähän ja soitetaan 112 jos tilanne vaatii
Tyypillinen someäiti, ulkoistanut oman tehtävänsä. Palstailee täällä sen sijaan että hoitaisi lastaan.
Miten sitä teiniä pitäisi "hoitaa"? Syöttää ja pyyhkiä perse?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen someäiti, ulkoistanut oman tehtävänsä. Palstailee täällä sen sijaan että hoitaisi lastaan.
Kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Mä en meinaa kestää tilannetta. Pakko paeta. Iskällä on tällä hetkellä enemmän voimia kohdata lapsen riehuntaa. Ei kannata niin kerkeästi tuomita, kun ei tiedä minkä mankelin läpi toinen on mennyt
Nyt teini on taas ihan ok. Istuu sohvalla ja vitsailee. Ei onneks tuhonnut muuta kuin kukkakimpun olkkarin pöydältä ja 1/4 Vesimelonin veitsellä silpuksi...
Mä en ymmärrä mikä tuota lasta vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä pojan isä on?
Se jaksaa paremmin rauhoitella kuin minä tällä hetkellä.
Mä soittaisin helpommin 112. Joko poliisit tai lanssin riippuen siitä miten itsetuhoisia jutut on
Vierailija kirjoitti:
Nyt teini on taas ihan ok. Istuu sohvalla ja vitsailee. Ei onneks tuhonnut muuta kuin kukkakimpun olkkarin pöydältä ja 1/4 Vesimelonin veitsellä silpuksi...
Mä en ymmärrä mikä tuota lasta vaivaa
Ja sinä olet taas täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha sinne. Oli lapsena asiakkuus. Nuorisopsykalle pitäis suostua itse lähtemään jos pakkohoidon kriteerit ei täyty
Perheneuvolassa on myös teiniasiakkaita nuorten puolella, jossa myös lääkärikontaktit. Onko lastasi tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä teiniä pitäisi "hoitaa"? Syöttää ja pyyhkiä perse?
Mieti sitä. Pakenemalla älylaitteelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheneuvolassa on myös teiniasiakkaita nuorten puolella, jossa myös lääkärikontaktit. Onko lastasi tutkittu?
Täällä ainakin pn palvelut loppuu 13v. Sen jälkeen alkaa nuorisopsykan palvelut.