Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko mennä hölkkälenkille -30 pakkasilla? Mies väitti

Vierailija
06.02.2007 |

et saan keuhkokuumeen.. mut mites niin kun -25 pakkasilla oon lenkkeilly ihan normaalisti kylläkin paljon vaatetta pääl!???

jelp

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
2/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölkkää jos itse kestät sen. Minä jättäisin väliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla otti henkeen ihan kävellessäkin reilu 20 pakkanen

Vierailija
4/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että altistavat hengityksensä jatkuvasti kylmälle ilmalle! Miehesi ei ole väärässä, isäni sairastui keuhkokuumeeseen lenkkeiltyään paukkupakkasella ja sairastuipa hän rasitusastmaankin, ennenkuin tuli järkiinsä.

Vierailija
5/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin tee jumppa kotona ja odottele lauhtumista. Jos on pakko juosta, tee max 15 min lenkki. Hengityselimet ovat todella kovilla pakkasessa. Keuhkoihin pääsee kylmää ilmaa ja se ei tee hyvää.

Vierailija
6/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös -30° pakkasilla eikä mulla mitään rasitusastmaa ole, vaan sikahyvä kunto. Maratoneja takana useita. Mutta yli -20° en juokse yli kymmentä kilsaa enkä koskaan kovin lujaa, ettei hirveästi hengästy.

Vierailija
7/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kevyesti käyntiä. Jokainen hevosten kanssa tekemissä oleva tietää,e ttei hevosen keuhkoja saa altistaa kylmälle. Eiköhän se ole ihmisten kanssa sama juttu.

Vierailija
8/8 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tänääkin ja eipä tuo miltään tuntunut. Meillä tosin " vain" 20 astetta. Kymmenen kilsaa meni.

Näin olen tehnyt jo vaikka kuinka kauan, ei ole ollut koskaan edes keuhkoputkentulehdusta.

Lenkille vain, kyllä sä sitten huomaat tuntuuko liikaa hengityksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän