Olen niin onnellinen ettei minulla ole miestä kun luen teidän muiden tarinoita miehistä
Ei heistä ole mitään hyötyä. Sinkkuna paljon kivempaa.
Kommentit (22)
Kummallista porukkaa täällä ja huonoja miehiä on teillä. Minä en luopuisi omasta miehestäni mistään hinnasta eikä hänkään minusta.
Mutta tykkäisit silti jos joku puristaisi välillä tissistä suihkussa
Noh olet ehkä lukenut ne tarinat missä miehet eivät ole olleet hyviä. Toisaalta parisuhde on aina kahden kauppa, ehkä niissä parisuhteissa ei myöskään nainen ole ollut mikään ihana.
Minäpä kerron minun miehestäni.
Hän tuo minulle kaupasta aina jotain pientä mistä tietää minun tykkäävän. Karkkia, suklaata, kukkia jne... Hän välillä letittää tukkani, puristaa finnini ja hieroo jalkojani.
Hän korjaa meidän omakotitalossa kaiken. Jos auto hajoaa hän korjaa, jos käsilaukkuni hajoaa hän korjaa. Eilen teki juhliin lähtiessämme uudet reiät sandaaleihini kun ne olivat liian isot.
Hän on turvallinen ja hänen seurassaan en koskaan pelkää. Tiedän että hän suojelee minua ja meidän lapsia kaikelta.
Hän tekee hyvää ruokaa, on rakastava isä, ei alistu tossuni alle vaan on itsenäinen vahva mies, hän on loistava sängyssä, Hän on fiksu, hän on hyvä ystäväni ja meillä on super hauskaa yhdessä.
Tietysti saadakseni tällaisen miehen ja pitääkseni hänet itselläni on myös minun oltava hänelle hyvä. En odota vaik mieheni täyttävän minun toiveitani vaan myös minä täytän hänen toiveensa.
Ja siis jatkan..
Siis olen mies ja naisesta haluan eroon.
mies o hauska, söpö ja intohimoinen.
Eräs exä on kyllä ihan tervetullut luokseni vaikka näyttää ikään kuin haukkuvan mua joksikin paskaksi täällä palstalla - jos se nyt sitten on hän... jonkunlainen stalkkari ja juoruriippuvainen? Kunpa se ymmärtäisi!
Niin minäkin olen. Pitkä avioliitto ja sekalaisia suhteita takana. Ei enää koskaan.
On aina hyvä, jos ihminen on elämässään tyytyväinen, oli sitten sinkku tai parisuhteessa.
On meitä tavoittelemisen arvoisiakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis jatkan..
Siis olen mies ja naisesta haluan eroon.
Tämä on siis jatko johonkin - mihin? 1/7 vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa.
Mäkin olisin onnellinen, kun tuo mun nykyinen ymmärtäisi häipyä.
Itsehän sinä sen miehesi olet valinnut 😂
olen onnellinen puolestasi, joka kuolet yksin viinitonkkien ja kissojen keskelle. onnea elämään ja yksinäiseen vanhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Noh olet ehkä lukenut ne tarinat missä miehet eivät ole olleet hyviä. Toisaalta parisuhde on aina kahden kauppa, ehkä niissä parisuhteissa ei myöskään nainen ole ollut mikään ihana.
Minäpä kerron minun miehestäni.
Hän tuo minulle kaupasta aina jotain pientä mistä tietää minun tykkäävän. Karkkia, suklaata, kukkia jne... Hän välillä letittää tukkani, puristaa finnini ja hieroo jalkojani.
Hän korjaa meidän omakotitalossa kaiken. Jos auto hajoaa hän korjaa, jos käsilaukkuni hajoaa hän korjaa. Eilen teki juhliin lähtiessämme uudet reiät sandaaleihini kun ne olivat liian isot.
Hän on turvallinen ja hänen seurassaan en koskaan pelkää. Tiedän että hän suojelee minua ja meidän lapsia kaikelta.
Hän tekee hyvää ruokaa, on rakastava isä, ei alistu tossuni alle vaan on itsenäinen vahva mies, hän on loistava sängyssä, Hän on fiksu, hän on hyvä ystäväni ja meillä on super ha
Hyi olkoon. Ei mitään omia rajoja ja omaa aluetta parisuhteessa. Tämmöiseen en ikinä pystyisi enkä haluaisi.
Epäilen olevan kyseessä vanha sananlasku,siitä puhe,mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista porukkaa täällä ja huonoja miehiä on teillä. Minä en luopuisi omasta miehestäni mistään hinnasta eikä hänkään minusta.
Vakka valinnut kantensa: rupuakoilla on rupu-ukot.
Täällä on enemmistönä parisuhteissaan pahoin pettyneet henkilöt. Niin minäkin olen ja yksinoloa ja ikää on kertynyt niin paljon, että en oikein usko enää löytäväni ketään. Mutta olen nähnyt läheisilläni niin paljon onnistumista ja yhteisen elämän hyvää vaalimista, että parisuhteeseen on pakko uskoa.
En ymmärrä, miks valittaa kaveristaan, ku itsehän sen on valinnut.
Hienoa.
Mäkin olisin onnellinen, kun tuo mun nykyinen ymmärtäisi häipyä.