30+ nainen, haittaako miehen kokemattomuus?
Olen seksin ja seurustelun suhteen kokematon yli 30v mies ja olen huomannut, että tapailujutut kaatuvat aina siinä kohdassa, kun tulee puhe kokemattomuudestani. En siis mainosta sitä mutta olen tietysti rehellinen, jos ja kun nainen asian puheeksi ottaa. Toki kyseessä voi olla ajallinen sattuma, mutta olisi kiva saada kommentteja täältä. Eli haittaako miehen kokemattomuus ja jos haittaa niin miksi?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi joka on myös kokematon. Otan parisuhteen sen verran vakavasti että en hae irtoseksiä ja sen takia olen joutunut kieltäytymään monesti. Koska seksi merkitsee minulle fyysistä rakkauden osoitusta niin pidän lähtökohtana että nainen omaa samat arvot. Siksi en edes vaivaudu yli 20 vuotiaiden naisten kohdalla viemää asiaa eteenpäin kun ovat isolla todennäköisyydellä neitsyyden menettäneitä.
M36
Oho, aika moni ei pitänyt kommentistasi.
T: Samat periaatteet omaava & kokematon N37
Eli siis etsitkö sinä maksimissaan 20-vuotiasta miestä kumppaniksesi? Jos kerran sinulla on samat periaatteet kuin miehellä jolle vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, kokemattomat, epävarmat miehet ovat turn-off kolmekymppisenä. En enää halua toimia opettajana ja muutenkin toivon mieheltä itsevarmuutta, kun ikääkin on jo. Jos ei kolmekymppisenäkään osaa toimia sängyssä, niin jotain on mennyt pieleen aiemmissa suhteissa. Ja jos aiempia suhteita ei kolmekymppisenä ole ollut, niin se viimeistään on hälytysmerkki.
Juurikin näin. Kyllä minä ainakin odotan että kolmekymppisellä miehellä on kertynyt jo hyvä määrä kokemusta naisista, ja että hän on harjoitellut ja tietää miten nainen tyydytetään. En ole kiinnostunut alkamaan opettajaksi näissä asioissa.
Me naiset ei olla koneita, jotka toimii painamalla oikeita nappeja. Jos ei tiedä mitä rakkaus ja yhteys toiseen ihmiseen on, voi kokea olevansa tyydyttynyt eläimellisen panemisen jälkeen. Tämä ei ole rakastelua. Tunne-elämältään terveet ihmiset kokee jäävänsä tällaisen jälkeen tyhjiksi. Tuo on ihmisten käyttämistä.
Itse kierrän kaukaa sadan naisen sankarit, naistenmiehet ja ns. liian mukavat miehet, joilla on menneitä suhteita vaikka muille jakaa. Siinä on aika varma merkki, että tämä ihminen ei osaa rakastaa. Eikä rakastella. Voi rakkaat ihmiset, kun ette tiedä mistä jäätte paitsi. Kuitenkin suhteiden vaihtamista jatketaan hamaan tulevaisuuteen tai koetaan suhteessa kummaa yksinäisyyttä. Tällainen toiminta on läheisriippuvuutta. Siitä on mahdollista parantua.
N31
Karu totuus on kuitenkin, että riippuu ihan älyttömästi itsevarmuudesta.
Joku tehnyt aloituksen, jossa tätä puidaan.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5006318/tapailemani-mies-melko-epavarma…
Automattinen oletus kokemattomuudesta on väkisinkin tämä. Itsellä on myös huono itsetunto, eikä sitä taida mikään auttaa. En ole itsevarmempi, vaikka teen niitä asioita, joilla sen pitäisi saada paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, kokemattomat, epävarmat miehet ovat turn-off kolmekymppisenä. En enää halua toimia opettajana ja muutenkin toivon mieheltä itsevarmuutta, kun ikääkin on jo. Jos ei kolmekymppisenäkään osaa toimia sängyssä, niin jotain on mennyt pieleen aiemmissa suhteissa. Ja jos aiempia suhteita ei kolmekymppisenä ole ollut, niin se viimeistään on hälytysmerkki.
Mitä tarkoitat itsevarmuudella? Mielestäni olen ihan itsevarma niin työelämässä kuin muutenkin. Olen harrastajateatterissa ja esiintynyt kymmenien silmäparien edessä aika pöhköissäkin rooleissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Kyllä minä ainakin odotan että kolmekymppisellä miehellä on kertynyt jo hyvä määrä kokemusta naisista, ja että hän on harjoitellut ja tietää miten nainen tyydytetään. En ole kiinnostunut alkamaan opettajaksi näissä asioissa.
Me naiset ei olla koneita, jotka toimii painamalla oikeita nappeja. Jos ei tiedä mitä rakkaus ja yhteys toiseen ihmiseen on, voi kokea olevansa tyydyttynyt eläimellisen panemisen jälkeen. Tämä ei ole
Aaah, eläimellinen pano on parasta! Rakkaudella tai ilman.
Kaikki ihmiset eivät tarvitse rakkautta hyvään seksiin.
En haluaisi miestä, jolla on ollut paljon naisia esim. 30 tai yli.
Vierailija kirjoitti:
Naisten miehet on yököttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi ei oteta tiettyjen ammattien miehiä seurustelusuhteeseen.
Om kokemus: kun ei ole seurustellut kenenkään kanssa, asunut kenenkään kanssa, ollut seksielämää kenenkään kanssa voi olla et henkilöltä puuttuu jotain perusymmärryksiä em asioista. Kompromissien teko voi olla hankalaa, ymmärrys siitä että 15v sinkkuelon jälkeen kaikkea ei tehdä enää kuten sinä teit yksin asuessa.
Jotkut asiat on helpompaa jos ei tartte olla se jonknkanssa se toinen opettelee perusasioita, jotka itse on oppinut alle 20v ekoissa suhteissa.
Mitä ajattelisit jos mies tunnustaisi kahden kesken, että olisit ensimmäinen nainen hänen elämässään, joka on antanut huomiota?
Meitä totaalikokemattomia, poikuus tallella olevia miehiä on Suomessa paljonkin, mutta asiasta ei vain huudella kun asia masentaa yms.
Minä en esimerkiksi osaa lähestyä naista. Naisen pitäisi melkein olla se aktiivinen osapuoli.
En tiedä mikä on peräkammarinpojan määritelmä. Minä olen korkeakoulututkinnon suorittanut insinööri, hyvässä työssä ja tienaan bruttona hieman yli 4500e/k. Harrastan aktiivisesti liikuntaa ja pidän muutenkin terveydestäni huolta. Ei vain ole kavereita enää tällä iällä hirmuisesti. Ne vähät kaverit ovat perheellisiä ja heillä on omat kiireensä.
Yksin tapahtumissa käyminen lähinnä masentaa ja käpertyisin kännykkäni kanssa johonkin nurkkaan yksikseni kuitenkin.
En ole koskaan käynyt treffeillä ja vapaa-ajan kontaktini vastakkaiseen sukupuoleen on ollut elämäni aikana melko vähäistä.
M38
Haittaako miehiä aikuisen naisen kokemattomuus? Kyllä heitäkin on. Taitaa parisuhdetta kaipaavien kesken olla kyse kohtaanto-ongelmasta. Suomalainen vieraille puhumattomuuden kulttuuri tuskin edistää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako miehiä aikuisen naisen kokemattomuus? Kyllä heitäkin on. Taitaa parisuhdetta kaipaavien kesken olla kyse kohtaanto-ongelmasta. Suomalainen vieraille puhumattomuuden kulttuuri tuskin edistää asiaa.
Ei minua haittaisi, toisaalta kokematon itsekin. En silti ihmettelisi vaikka olisinkin kokeneempi. En halua, että minua tuomitaan joten en tuomitse itsekään. Kultainen Sääntö mielessä on hyvä tapa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan on täysin päinvastoin. Jos naistenmiehet olisivat yököttäviä, he eivät olisi pystyneet saamaan paljon naisia.
Se että mies on kyennyt saamaan kymmeniä/satoja naisia, todistaa nimenomaan että mies ei ole yököttävä, vaan haluttava. Ei ne naiset muuten olisi lähteneet hänen mukaansa.