Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä taida tämäkään mies kuin käyttää minua omiin tarpeisiinsa

Vierailija
10.08.2024 |

Hän viestittelee paljolti seksuaalissävytteisesti öisin, mutta päiväsaikaan hyvä jos ryhmässä postaillessani peukkua liikenee.

Nytkin hän tietää että mulla ollut vähän vaikea päivä edellispäivänä, ja seuraavanakin vastoinkäymisiä, niin joku hemmetin kyynelemoji ryhmäpostaukseeni, näen hänen siis kuitenkin kirjoittelevan sitä sun tätä muiden kanssa.

Meidän olisi tarkoitus tavata, mutta onhan tää ihan hullua että mä olen hyllyllä päivät ja aamuyöstä kelpaa jutella :D 

Ja tämä vaikutti muuten niin fiksulta ja mä aloin jo ihastua kuin joku typerys.

Ehkä se iskee päivät jotain toista naista sitten.

Ei tämä deittailu ole mulle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on töissä päivät niin ei varmaan kovin paljon ehdi viestiä. 

Vierailija
2/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tohon asetetaan raja. Sä oot olemassa myös päivisin ja sä oot ihminen etkä mikään seksuaalinen piristys elämään. 

Nyt ei myöskään enää kuulu ruikuttaa että sua kohdeltais paremmin vaan rajat! Kun hän seuraavan kerran laittaa viestiä sanot, että etsit erilaista ihmistä elämään eikä sinulla ole tilaa hänelle, toivotat hyvät jatkot ja lopetat viestittelyn hänelle. 

Ei pidä tyytyä ihmiseen jolta joutuu pyytämään normaali ihmissuhteeseen liittyviä asioita vaan etsit sen jonkun joka kohtelee sua oikein ilman, että sun tarvitsee sitä pyytää. 

Oma päätökses teetkö näin, mutta jos sä oikeesti haluut hyvän ihmissuhteen elämääs niin sä teet näin, etkä odota että toinen muuttuis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta yhtään epävakaalta persoonalta.

Vierailija
4/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että vaikkei seksin takia pelkästään parisuhdetta muodosteta, niin ei parisuhde kauaa kestä ilman seksiä. 

Siksi tuo mies haluaa seksiä sun kanssa. Voi olla vaikka kuinka hyvä mies ,jos annat mahdollisuuden. 

Vierailija
5/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on töissä päivät niin ei varmaan kovin paljon ehdi viestiä. 

Epäsäännöllinen työ, ja näen hänen viestivän ryhmässä samoihin aikoihin kun itsekin käyn. Mutta ei ikinä ole aikaa minulle.

Vierailija
6/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on niin, että vaikkei seksin takia pelkästään parisuhdetta muodosteta, niin ei parisuhde kauaa kestä ilman seksiä. 

Siksi tuo mies haluaa seksiä sun kanssa. Voi olla vaikka kuinka hyvä mies ,jos annat mahdollisuuden. 

Sitähän mä tarkoitan että taidan olla tosiaankin vain sitä seksiä varten. Mulla meni aikaa huomata tämä kaava että olen vain öisin. No, pitää mun ruveta pistämään viestimet kiinni ja nukkumaan öisin, niin tämä haihtuu varmaan savuna ilmaan. Mutta miten voi olla että todella fiksunoloinen mies ihan pokkana tekee noin?

Vierailija
7/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei serustelusta tule mitään, niin mies tarvitsee joka tapauksessa laukaisualustan.

Vierailija
8/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs suostus sellaiseen?

Vierailija
9/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on valvottaa sinua että teet huonoja päätöksiä. Se tuon käytöksen tarkoitus on.

Vierailija
10/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tehdään vähä älyisille naisille. 

Sori vaan. 

Vierailija
11/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata näiden mthäiriöisten viestejä täällä lukea.

Totuus on se, että tuollaiset seksiaddiktioiset miehet kykenevät esittämään normaalia vain hetken aikaa siinä alussa ja sitten alkaa just tuo seksillä pommittaminen jatkuvasti. Kyllä normaalit miehet onneksi kykenevät olemaan huomaavia ja välittämään ILMAN että pitää joka päivä siitä seksistä jollain tavalla vihjata tai puhua.

Olen itse tälläisen miehen kanssa suhteeessa. Kommunikoi todella hyvin, on huomaavainen jne. Ei puhu jatkuvasti seksistä ja siksi meillä onkin hyvä seksielämä. Jos pommittaisi mua yömyöhään seksiviesteillä niin eipä olisi seksiäkään. 

Ja tuo on se yksi ongelma mitä seksiaddiktiset miehet eivät tajua. Liiasta seksistä puhuminen vie kokonaan halut. 

Vierailija
12/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan. 

Näinkö on? No varmaan sitten. Luulis vain ettei noin röyhkeästi kukaan kehtaisi toimia.

Vierailija
13/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvä "red flag", jos mìes muistaa sinut vain kun panettaa ja seksiä olisi saatava! Seuraavana yönä jos hän taas tekstailee niitä eroottissävyisiä viestejään, niin älä vastaa! Et ehkä millään ehdi koska olet juuri silloin viettämässä upeaa iltaa ihanan miehen kanssa tai sinulla on ollut huippukiireinen päivä ym. 

Olet hänelle olemassa vain kun häntä panettaa. Hän ei tee sitä pahuuttaan vaan sen takia että sinä itse olet sallinut itseäsi käytettävän näin. Tilanne sopii hänelle hyvin näin, ja hän on tyytyväinen että hänellä on joku helppo ja mutkaton "hoito" seksitarpeita varten.

Eli lopeta toi touhu. Älä lähde hänen kanssaan näihin eroottisiin viestittelyihin. Tiedät mihin aikaan ja millä asioilla hän alkaa viestitellä, niin älä lue äläkä kommentoi. Älä kommentoi edes sarkastisesti tai passiivisaggressiivisesti koska se viestii hänelle että sinä et suhtaudu häneen välinpitämättömästi vaan että sinulla on syvempiä tunteita häntä kohtaan. Jos hänellä on syvempiä tunteita sinua kohtaan, hän alkaa yrittää viestiä sinulle normiaikona ja normiasioita, jos et vastaa mitenkään hänen eroottisiin viesteihinsä. Jos hän kokee, että sitä "bliideä" ei tipu silloin kun HÄN haluaa ja sinä olet hänen kirjoissaan vain sitä yhtä tarkoitusta varten, niin hän jättää sinut rauhaan.

Vierailija
14/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan. 

Näinkö on? No varmaan sitten. Luulis vain ettei noin röyhkeästi kukaan kehtaisi toimia.

Ihmiset kehtaa paljonkin tehdä kaikenlaista. 

Vierailija
15/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt varmaan mun exään.  Yritti manipuloida vaikka miten ja ajan mittaan hänestä paljastui vaikka mitä kauheuksia. Kyllä se muutakin halusi kuin seksiä, nimittäin satuttaa toista, palveluksia ja kuuntelijaa huolilleen. Ilman mitään vastavuoroisuutta ja omaa panostusta.  Tosiaan pyöritti muitakin naisia,  mutta me päästiin kaikki pakoon. Tällaiset tapaukset saalistaa ahkerimmin kaikkialla.

Varo! 

Vierailija
16/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi voit syyttää asiasta. 

Vierailija
17/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on selvä "red flag", jos mìes muistaa sinut vain kun panettaa ja seksiä olisi saatava! Seuraavana yönä jos hän taas tekstailee niitä eroottissävyisiä viestejään, niin älä vastaa! Et ehkä millään ehdi koska olet juuri silloin viettämässä upeaa iltaa ihanan miehen kanssa tai sinulla on ollut huippukiireinen päivä ym. 

Olet hänelle olemassa vain kun häntä panettaa. Hän ei tee sitä pahuuttaan vaan sen takia että sinä itse olet sallinut itseäsi käytettävän näin. Tilanne sopii hänelle hyvin näin, ja hän on tyytyväinen että hänellä on joku helppo ja mutkaton "hoito" seksitarpeita varten.

Eli lopeta toi touhu. Älä lähde hänen kanssaan näihin eroottisiin viestittelyihin. Tiedät mihin aikaan ja millä asioilla hän alkaa viestitellä, niin älä lue äläkä kommentoi. Älä kommentoi edes sarkastisesti tai passiivisaggressiivisesti koska se viestii hänelle että sinä et suhtaudu häneen välinpitämättömästi vaan

Kiitos näistä muutamista todella hyvistä viesteistä. Tavallaan jonkinlainen mielensoitus olisi myös lakata kokonaan vastaamasta näihin seksuaalisiin juttuihin, koska tästä on muodostunut yhteinen juttu, ja minä ymmärrän senkin jos se on hänelle tärkeää, ja on se minullekin kiva. Mutta että mä ajattelin jo tulleeni ghostatuksi, ja kun se 4 aamuyöllä ilmestyi viestittelemään, niin typeränä hymyilin sen jälkeen että tulihan se. Ja kohta taas tekee mieli lyödä päätä seinään että ei helvetti että oon tyhmä.

Vierailija
18/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljältä aamuyöllä? Kun baarit menee kiinni eikä ole löytänyt sieltä ketään?

Mullekin soittelee vuosien takaiset tuttavuudet tuohon aikaan. Siksi on puhelin äänettömällä yöllä enkä vastaa niille ikinä mitään. Muutama soitto, niin numero menee estolistalle.

Vierailija
19/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Sunnuntaina niillä on krapula ja "läheisyydenkaipuu", sunnuntaina iltapäivällä on sitten hyvä aika laittaa viestiä, että voitaisko nähdä. Välillä noita ehdotuksia on tullut samana päivänä useammilta häiskiltä. 

Vierailija
20/30 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljältä aamuyöllä? Kun baarit menee kiinni eikä ole löytänyt sieltä ketään?

Mullekin soittelee vuosien takaiset tuttavuudet tuohon aikaan. Siksi on puhelin äänettömällä yöllä enkä vastaa niille ikinä mitään. Muutama soitto, niin numero menee estolistalle.

Ei baarittele, uskon sen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan