Eipä taida tämäkään mies kuin käyttää minua omiin tarpeisiinsa
Hän viestittelee paljolti seksuaalissävytteisesti öisin, mutta päiväsaikaan hyvä jos ryhmässä postaillessani peukkua liikenee.
Nytkin hän tietää että mulla ollut vähän vaikea päivä edellispäivänä, ja seuraavanakin vastoinkäymisiä, niin joku hemmetin kyynelemoji ryhmäpostaukseeni, näen hänen siis kuitenkin kirjoittelevan sitä sun tätä muiden kanssa.
Meidän olisi tarkoitus tavata, mutta onhan tää ihan hullua että mä olen hyllyllä päivät ja aamuyöstä kelpaa jutella :D
Ja tämä vaikutti muuten niin fiksulta ja mä aloin jo ihastua kuin joku typerys.
Ehkä se iskee päivät jotain toista naista sitten.
Ei tämä deittailu ole mulle.
Kommentit (30)
Sopiva aika viestitellä on 9 - 22, muu on huonoa käytöstä. Hätätapaukset on eri asia, silloin osoite on ensimmäisenä 112.
Mitä itse haet miehestä? Oletko pyyteettömästi vain antamassa?
Vierailija kirjoitti:
Antamassa mitä? Mistä ajattelit että jos puhun ihastuksesta, niin liittyisi jotain muuta?
Mies kokeilee vähän kerrallaan, kuinka pitkälle voi päästä rikkomaan sun rajoja.
Jouduit siis komean miehen ahdistelemaksi ja se järkyttää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antamassa mitä? Mistä ajattelit että jos puhun ihastuksesta, niin liittyisi jotain muuta?
Miksi mies ihastuksessaan olisi muuta kuin antamassa sitä? Eikö se ole tasapuolista?
Itsekäs junttisika on. Älä vastaa enää mitään yöllisiin viesteihin. Helpon pilden perässä on patemman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs junttisika on. Älä vastaa enää mitään yöllisiin viesteihin. Helpon pilden perässä on patemman puutteessa.
Joo näin se on. Nyt on selvästi häivyttelemässä minua. Kyselin missä ollut niin kiire kiire ja selityksiä ettei voinut viestiä laittaa. No, ois luullut voivan tänä aamuna laittaa, mutta ei, laittoi julkisesti, ei minulle suoraan mitään.
Tuolla tavalla muodostuu traumaside ja sen aivokemiasta on vaikea irrottautua = huojennus ja dopamiini neljältä aamulla.
Mulla oli tuollaiseksi osoittautunut. Pakotin normaaliin keskusteöuun, missä mennään. Lähti.
Aamuyöstä eli kännissä sulle viestittelee. Selvinpäin ei muista.