Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten vanhemma haaveilevat erosta.

Vierailija
10.08.2024 |

Nykyvanhemmat ovat niin kuormittuneita, että haaveilevat erosta ja sen myötä tulevasta ajasta, jolloin ei tarvitse olla lapsen kanssa..

Tuntuuko tutulta? Lapset vievät netissä olemisen ajan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva päästä noista eroon kieltämättä. Mies on todella vähän niiden kanssa.

Vierailija
2/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä lapsesta halutaan ero?  Mielenkiintoista. Mistähän tällainen uutispläjäys on tullut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis tiennyt mikä rumba niin olisin jättänyt tekemättä, mutta pakko kai sinnitellä viel 17 vuotta.

Vierailija
4/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siitä lapsesta halutaan ero?  Mielenkiintoista. Mistähän tällainen uutispläjäys on tullut?

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/15641abc-048b-4800-ae15-7f3c…

Vierailija
5/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille pitää perustaa laitoksia, jonne lapsen saa kerran kuukaudessa viikoksi pois jaloista pyörimästä. IHmisillä on oikeus käydä treffeillä, harrastaa äänekästä seksiä, elää vain itselleen eikä aina lapsille.

Vierailija
6/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "erosin" kyllä miehen rikosten, väkivallan ja pettämisen vuoksi. Lapsi ei kuormittanut millään tavalla

Vierailija
7/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä "erosin" kyllä miehen rikosten, väkivallan ja pettämisen vuoksi. Lapsi ei kuormittanut millään tavalla

Onko ap sitä mieltä että tällaisessakin tapauksessa pitäisi vaan olla yhdessä kerta on lapsikin olemassa?

Vierailija
8/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne vanhemmat, joilla toinen osapuoli ei hoida lapsia, haaveilevat yleensä erosta saadakseen omaa aikaa. Ei minullakaan olisi ollut suurempia erohaluja, mutta edes pariterapiassa ja muilla ammattilaisilla käyminen ei saanut ex-miestä tajuamaan, että kotitöihin ja lasten hoitoon pitäisi osallistua tasapuolisesti ja että äitikin tarvitsee omaa aikaa. Kaikista lupauksista huolimatta en saanut olla edes tuntia rauhassa töiden jälkeen (kaikki pääsivät kotiin kolmelta ja lapset käy nukkumaan kahdeksan maissa, että aikaa olisi ollut molemmille viettää 1h omissa oloissa ja loput 3h perheenä) ja keskittyä omiin asioihini. Ex-mies oli tuosta ajasta 4h omissa oloissa ja ehkä 1h lasten kanssa kun syötiin yhdessä ja laitettiin nukkumaan ja sen nukkumaanmenon minäkin jouduin suurilta osin hoitamaan, kun "haluavat äidin". Samoin kaikki yöherätykset hoidin yksin, ensin koska olin vanhempainvapaalla, sitten hoitovapaalla ja sitten osittaisella hoitovapaalla ja sitten koska isää väsytti eikä jaksanut.

Oman ajan tarpeesta puhuttaessa ex-mies vetosi siihen, että haluan vain lapsista eroon, kun itse ei siis tosiaan edes tuntia voinut olla niiden kanssa kahdestaan (lapset oli tuolloin 1,5v ja 3v niin ei niitä voinut keskenäänkään jättää). Nyt kun ei olla yhdessä ja lapset on pari kertaa viikossa isällä päiväseltään, saan paljon enemmän vapaa-aikaa ja eksä viettää enemmän aikaa lastensa kanssa kuin saman katon alla ollessa.

Julmaa on oikeasti vedota tuohon, että lapsesta halutaan eroon, kun ihmisellä ja etenkin kaltaisellani introvertilla vain on yleensä tarve olla välillä itsekseenkin. Se ei tarkoita, että lasta ei rakastaisi tai ei haluaisi viettää heidän kanssaan aikaan, vaan omasta näkökulmasta enemmän sitä että on mielekkäämpää kaikille viettää aikaa yhdessä, kun saa joskus ladata akkuja yksinään.

Vierailija
9/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sitä mieltä että tällaisessakin tapauksessa pitäisi vaan olla yhdessä kerta on lapsikin olemassa?

Mitä uutisointi mitenkään ap:n elämään? Älä ammu viestin tuojaa.

Vierailija
10/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä uutisointi mitenkään ap:n elämään? Älä ammu viestin tuojaa.

Aika tyypillistä joka aiheessa. Jos on ketju työttömistä tai asunnottomista niin aloittaja on aina automaattisesti työtön ja koditon.

Niin se vaan vääntyy..

Vierailija
11/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai moni yyhhoo ainakin katuu että teki kersoja, varsinkin nyt kun kela ei anna enää niin paljoa niistä fyrkkaa. Bisnekset meni vähän ketuilleen..

Vierailija
12/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä omassa avioliitossa elettiin aika vaikeita aikoja lapsen ensimmäiset elinvuodet. Onneksi ei erottu, nyt menee paljon paremmin.

Vierailija
13/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää uupua, jos toinen vanhempi eli lasten isä ei kannata vastustaa arjesta.

Minä harkitsen eroa jo siksi, kun mies ei tee kotitöitä, vaikkei ole lapsiakaan. Epäoikeudenmukaisuus työnjaossa ärsyttää ja suututtaa.

Vierailija
14/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai moni yyhhoo ainakin katuu että teki kersoja, varsinkin nyt kun kela ei anna enää niin paljoa niistä fyrkkaa. Bisnekset meni vähän ketuilleen..

Naisvihaaja ei tiedä, että yh ei saa mitään ylimääräisiä tukia ja että tilastoissa esim toimeentulotuen suurin saajaryhmä ovat sinkkumiehet ja toiseksi suurin ryhmä sinkkunaiset. Kolmanneksi suurin ryhmä ovat lapsettomat pariskunnat.

Vierailija
15/15 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosin on lainausmerkeissä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme