Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa jolla ei juuri ole ystäviä
Ehkä hänellä olisi joitakin vanhoja tuttuja, mutta niiden kanssa aniharvoin aikaa vietettäisiin. Hän haluaisi siis viettää aikaa joko itsekseen tai sinun kanssasi. Ei siis mitään laajoja sosiaalisia seurapiirejä ja jatkuvaa menoa. Voisitko seurustella? Muuten aivan terve ja mukava ihminen, mutta erakkoluonne.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Koska miehen on oltava rikas, kuuluisa jne. En minäkään voi pitää siitä miehestä, jos muutkaan eivät pidä.
Hauska yritelmä, mutta oikeasti ihmisessä on 100% varmuudella jotain isoa vikaa jos kukaan ei halua viettää hänen kanssaan aikaa. Ei siitä oikein pääse yli eikä ympäri.
Vaikutat kyttääjältä.
Onko perusteluja?
Joku voi jäädä yksin ihan kokemustensa takiakin. Aika monella linnakundillakin on laaja kaveripiiri. Vaikka olisivat tehneet kenelle ja mitä.
Kokemukset tarkoittaa tuossa just sitä mt-ongelmaa. Että on sattunut jotakin josta ei ole päässyt yli, ja sitten erakoituu. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Halaun että miehellä on oma elämä, omat harrastukset ja omat ystävät. En kaipaa ketään roikkumaan minussa kiinni.
Aviossa ollaan oltu nyt 15 vuotta, ja ystäväpiirimme on osittain sulautunut yhteen.Eli oletat että oma elämä ja harrastukset voi olla vain sellaisella jolla on laaja ystäväpiiri. Taidat olla aika nuori ja kokematon. Sen lisäksi että olet hölmö.
Miten nuori voi olla, jos on ollut 15 vuotta naimisissa? Ensinnäkään tekstistä ei todellakaan voi vetää tuollaisia johtopäätöksiä, joten kuka tässä on hölmö?
Ihminen, jolla ei ole ystäviä, on todennäköisesti sellainen joka mieluiten tarrautuu hanakasti kumppaniin. On aika raskasta puolisona täyttää kaikki sosiaaliset tarpeet, joten on hyvin loogista sanoi ei kum
Jösses näitä, ei se erakkoelämä ole mitään normaalia nuoren ihmisen elämää. Ystävättömyys kertoo aina ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
En. Jotain vikaa on ihmisessä jonka kanssa kukaan ei halua viettää aikaa. Miksi minä haluaisin?
Sepä se. Ap voi etsiä seuraa vinksahtaneista diakonissoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
91: Taas näitä kummallisia syrjäytyneiden ihmisten epäloogisia ulinoita :D Olen reissannut yksikseni parikin kuukautta ja vietän paljon aikaa itsekseni. Katsos kun ihmiset, joilla on ystäviä, ei tarkoita sitä etteikö osaisi olla yksin.
Sen sijaan olen aika monta kertaa todistanut sitä, minkälainen takiainen yksinäinen ihminen on.
Joo, on raskasta olla sen ihmisen koko sosiaalinen elämä. Aikuiset erikseen, mutta normaaleilla nuorilla on ystäviä ja menoja.
Mitä tarkoittaa normaali nuori?
En, minulla on ystäviä ja sukulaisia joiden kanssa vietän paljon aikaa yhdessä. Olisi outoa kun kumppanilla ei olisi ketään, varmasti tulisi riitoja kun pitäisi osallistua sosiaalisiin tapahtumiin ja toinen ei ymmärtäisi tai haluaisi osallistua. Ap; n kuvailema suhde sopii läheisyysriippuvaisille ja sosiaalisia haasteita omaaville
Eksäni on ihana tyyppi, mutta hän ei voinut käsittää, että olen introvertti ja aidosti viihdyn paljon yksin. Kun hän lähti pariksi viikoksi reissuun, olin jo etukäteen hekumoinut mahdollisuudella viettää aikaa kotona omissa oloissani yksinolosta nauttien. Hän oli kuitenkin rekrytoinut sisaruksensa viihdyttämään minua jatkuvilla kahvittelupyynnöillä ja varmistamaan, etten vaan koe oloani yksinäiseksi. Jessus se oli raskas pariviikkoinen, ja tämäkin asia selvisi vasta kun yksi siskoksista uskoutui minulle kertoen, että heidän perheessään kenenkään ei tarvitse olla yksin ja eksäni oli tämän hyvää hyvyyttään varmistanut. Kyse ei ollut mistään kyttäämisestä, suhteemme ei ollut lainkaan sellainen. Hän ei vaan voinut käsittää, että olen tällainen, vaan luuli minun jotenkin olosuhdesyistä ajautuneen tilanteeseen, jossa en tapaa ystäviä jatkuvasti.
Olen todennäköisesti maailman kaikkien aikojen vähiten takertuvien seurustelukumppanien top kolmosessa.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Olen tottunut nuoresta jo sellaiseen, että pitää olla iso lauma ympärillä.
Ällöttävää. Monen kauhu!
Vierailija kirjoitti:
En. Jotain vikaa on ihmisessä jonka kanssa kukaan ei halua viettää aikaa. Miksi minä haluaisin?
Entäpä, jos ihminen ei itse halua viettää aikaa muiden kanssa = viihtyy yksin ja erinomaisesti!
Olen tällainen aloittajan kuvaama mies itsekin. Vanhoja koulukavereita ja lapsuuden kavereita on mutta heidän kanssa vietän harvoin aikaa. Töissä käyn, oma asunto, harrastuksia. Introverttiluonne niin mainiosti viihdyn myös omissa oloissani. Työkavereita kun näkee 40h viikossa niin ei heidän kanssa vapaa-ajalla enää halua hengailla. Tinderistä etsin seuraa ja treffeillä käyn sillointällöin. Ulkonäkö ihan ok, joskus komeaksikin haukuttu.
M37
Vierailija kirjoitti:
En. Halaun että miehellä on oma elämä, omat harrastukset ja omat ystävät. En kaipaa ketään roikkumaan minussa kiinni.
Aviossa ollaan oltu nyt 15 vuotta, ja ystäväpiirimme on osittain sulautunut yhteen.
Se ettei ole kavereita, ei tarkoita että roikkuisi sinussa kiinni.
Kukaan ei ole yhtä yksinäinen kuin minä. Minulla ei ole ollut juuri lapsuuden jälkeen kavereita eikä ystäviä. Minulla oli yksi kaveri mutta kyllästyin siihen kun vein sitä kalaan ja se ei maksanut bensarahaa kun kalassa käytiin minun veneellä. Sillä oli lapsikin ja se halusi opettaa sen lasta kalastamaan mutta ei sitten bensa rahaa halunnut maksaa 3 euroa edes. En ole sitten jaksanut sitä tyyppiä nähdä enää.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Toki voisin. Olen itsekin introvertti. Sitten pitäisi ehkä kyllä yhdessä pitää huolta siitä, ettei me täysin erakoiduttaisi yhdessä maailmasta.
EN, koska ongelmia tiedossa ja nämä ongelmat joko ratkotaan tai vältetään vain miesten omalla itsehuolenpitotyöllä.
https://www.choosingtherapy.com/why-do-so-many-men-have-no-real-friends/
Romantic Relationship Problems
Roughly 53% of Americans seek their partners support during troubling and stressful times.5 Leaning on a spouse for emotional and mental support is healthy and often a sign of a successful relationship.
However, issues arise when a partner is the persons only support, as is commonly the case for men without close social connections. It can lead to an unhealthy emotional attachment. This lack of healthy male friendships can strain a romantic relationship because the partner becomes a source of both intimate and friendly guidance, attention, and solace.
Increased Feelings of Anger
Friends can provide relief and comfort when we experience negative feelings or emotions. Men without real friends often bottle up these emotions, possibly increasing internalized anger and sadness.
Increased Risk for Health Concerns
Many researchers and clinicians agree that social support can decrease stress and improve both physical and mental health.3 In the absence of social support, many men have an increased likelihood of certain health conditions, such as high blood pressure and dementia.
https://www.harpersbazaar.com/culture/features/a27259689/toxic-masculin…
Ei haittaisi yhtään. Sellaista miestä en ottaisi jolla on valtava kaverilauma ympärillä ja joiden kanssa pitää viettää suurin osa vapaa-ajasta, ja yleensä se ajanvietto on baarissa juoksemista.
Voisin jos ei ole mikään pervo tai mt-tapaus vaan oikeasti kunnollinen ja kiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi yhtään. Sellaista miestä en ottaisi jolla on valtava kaverilauma ympärillä ja joiden kanssa pitää viettää suurin osa vapaa-ajasta, ja yleensä se ajanvietto on baarissa juoksemista.
Tämä olisi toisen vastakkaisen laidan haitallinen ääripää ja siksi punainen lippu tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin hidas? Kyseessä siis ihminen, joka ei itse halua viettää aikaa muiden kanssa.
Hmm, ehkä vielä pahempi ominaisuus. Miksi haluaisin jakaa elämäni ihmisen kanssa, joka ei välitä muista?
En missään nimessä. Erakkoluonne on yleensä siltä läheiseltäänkin sulkeutunut. Ja sitten - minä haluan elää lasten kanssa ja lapsiperhe-elämässä ei kannata olla erakko. Juuri ne, jotka eivät osaa jakaa vanhemmuuden haasteita muiden kanssa, uupuvat ja ahdistuvat pahimmin.
Entä kun elämä tuo haasteita? Kuka auttaa, jos ei ole ystäviä? Missä tukiverkot?
Ja siis ylipäätään ilo?
Ja yksinäiset selittävät täällä että normaalit ihmiset ovat kyläluutia kun heillä on ystäviä.