Mikä naisten asu/asuste on samanlainen inhokkivaate miehille kuin huppari ja lippis naisille?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tissifatkut" eli korkeavyötäröiset farkut, jotka nostettu vartsamakkaroiden yli rintojen alapuolelle.
Eiväthän mitkään farkut voi ylettää rintojen alapuolelle! N
AIka paljon helpommin kuin niiden yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Legginsit, kroksit, caprit, minihame, minishortsit ja napapaita ja urheiluliivit paitana.
Hyi hitto 🤢
Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset muodottomat tätimäiset tunikat, joita monet naiset suosii raskausaikana ja sen jälkeen. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Etenkin jos aiemmin pukeutunut naisellisesti.
Eilisessä ketjussa raskaana olevia naisia käskettiin pukeutumaan löysiin yläosiin, kun ne raskausvatsat on monesta niin ällöttäviä. Hankala se on raskausvatsaa minnekään piilottaa, kun ei saa käyttää tiukkaa eikä väljää paitaa.
Mielestäni on oarempi, että maha vähän näkyy. Ihmiset osaavat myös varoa
Vierailija kirjoitti:
Miehen huppari ja lippis ei suinkaan ole inhokkiasu monelle naiselle, kunhan ne ovat tyylikkäät ja siistit.
Hyvä huppari miehellä
https://www.mrporter.com/variants/images/1647597306907726/in/w1200_q60…
Karsea huppari miehellä
https://portionboys.fi/fi/product/paskan-maara-on-vakio-miesten-huppari…
Miksi pitää paidassa olla huppu. Ei näytä hyvältä eikä juurikaan käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haaremihousut, voisin kuvitella.
T. Nainen
Sexxyimmät housut!!
Vierailija kirjoitti:
S Sokos tavaratalon kemikaali puolella myyjä jolta puuttuu hampaita suusta eikä tiennyt mikä tavaran nimi ja tarkoitus on.Ei mitään Citymarket myyjä tiskillä ei tiennyt mitä myy.Ei yhtään ehdotti kun asiakas kysyi että se on kalafile mutta joku sanoi että on kanaa.Näin täällä monikultuurrissa.Hygienitaso pudonnut lähelle nollaa.Elukoiltakin leikataan kynnet viedään rokotuksiin.Eikö ihminen sentään voi hoitaa itse.
Miten tää liittyy vaatteisiin?
Pinkit leggarit. Olkoot kroppa minkä näköinen tahtoo mutta nuo..
Kuosillinen lyhyt farkkutakki keski-ikäisellä naisella.
Hetkinen. Täällä nainen joka tykkää miehillä huppareita ja lippiskin menee. Surffari-look on kuuma.
Mä en tykkää mistään slipovereista päällä ja ruseteista kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä burkista., eli sellaisista kankaisista kaavuista, jotka peittävät koko naisen (tai naisoletetun) vartalon kasvoineen. - Olen joitain kertoja huomannut oman katseeni vähän harovan, kuin etsien paikkaa mitä katsoa kun olen keskustellut burkaan pukeutuneen naisen kanssa.
Uskovainen mies
Miten olet voinut jutella burkhaan pukeutuneen naisen kanssa kun he eivät saa puhua miehille. Muuta kuin oman suvun miehille.
En jaksa nähdä vaivaa muiden pukeutumisista. Jokainen pukeutukoot miten haluaa.
Sellainen asu, jossa ylisuuri kaula-aukko. Jotenkin niin itseään tyrkyttävä ja mauton.
Miksi tässä ketjussa on lähinnä naisten vastauksia ja naisten inhokkeja joidenkin naisten asusteita kohtaan.
Miehenä tykkään kyllä legginsseistä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Legginsit, kroksit, caprit, minihame, minishortsit ja napapaita ja urheiluliivit paitana.
Hyi hitto 🤢
Enemmistö näistä näyttää naisen muodot varsin selvästi. Miehet ei siis tykkää katsoa naiskehoa? Yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto 🤢
Enemmistö näistä näyttää naisen muodot varsin selvästi. Miehet ei siis tykkää katsoa naiskehoa? Yllättävää.
Tuo olikin naisen kirjoittama vastaus.
Miekkosella hupparissa ja lippiksessä ei ole mitään vikaa.
Eikä kyllä naikkosellakaan. Minä olen vain tosi huono käyttämään hattuja ja tunnen itseni lähinnä miekkoseksi, jos käytän lippistä XDDDDDDD Joten välttelen aurinkoa. Olen muutenkin ilta- ja yöotus. Ehkä joskus opin vielä käyttämään lippistä.
Miten läskin sitten pitäisi pukeutua?