Mikä naisten asu/asuste on samanlainen inhokkivaate miehille kuin huppari ja lippis naisille?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haaremihousut, voisin kuvitella.
T. Nainen
Kun näkisikin naisilla löysiä housuja. Olisi minusta ihan tervetullutta vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset muodottomat tätimäiset tunikat, joita monet naiset suosii raskausaikana ja sen jälkeen. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Etenkin jos aiemmin pukeutunut naisellisesti.
Eilisessä ketjussa raskaana olevia naisia käskettiin pukeutumaan löysiin yläosiin, kun ne raskausvatsat on monesta niin ällöttäviä. Hankala se on raskausvatsaa minnekään piilottaa, kun ei saa käyttää tiukkaa eikä väljää paitaa.
Ei raskausvatsaa pidä mihinkään piilottaa, koska se on hyvä ylpeyden aihe.
Ei minua vaivaa miesten hupparit erityisesti. Se mitä muuta on sekoitettu siihen ja mitä muuten on luonteelta, on toinen asia. Legginssejä on hyvällä maulla ja sitten ne toiset.
Lippishän on tosi kätevä auringonpaisteella
T.Nainen
En kiinnitä niin paljoa huomiota naisten pukeutumiseen, että minulla olisi mitään naisten inhokkivaatteita. Kaikki on kiinni istuvuudesta.
Jos nyt jotain pitää sanoa, niin crocsit tai vastaavat räikeät muovisandaalit ovat järkyttäviä kenellä tahansa, myös naisilla.
Puhtaasti naisten asuista ehkä eniten ihmetyttää sellaiset muodottomat löysät pitkät mekot tyyliin tämä: https://www.marimekko.com/fi_fi/tyvari-unikko-kupro-viskoosimekko-t-sin….
Tuollainen mekko ei näytä hyvältä kenenkään päällä, enkä jaksa käsittää miksi niitä ostetaan ja käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haaremihousut, voisin kuvitella.
T. Nainen
Kun näkisikin naisilla löysiä housuja. Olisi minusta ihan tervetullutta vaihtelua.
Tosi paljonhan nyt on ollut leveälahkeisia housuja etenkin nuorilla naisilla
Miehen huppari ja lippis ei suinkaan ole inhokkiasu monelle naiselle, kunhan ne ovat tyylikkäät ja siistit.
Hyvä huppari miehellä
https://www.mrporter.com/variants/images/1647597306907726/in/w1200_q60…
Karsea huppari miehellä
https://portionboys.fi/fi/product/paskan-maara-on-vakio-miesten-huppari…
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ohuet ja löysät housut. Ei hiosta kesällä.
Dima käyttää niin pieniä vaatteita kuin lapset käyttää ehkä ne onkin varastettu lasten vaateliikkeestä.
Bileet arkki seurakunta Järvenpää.
Sukkikset. Pitää olla stay-upsit. Mustat ilman saumaa, ohuet ja kiiltävät. Ja mustat korkkarit.
Arabimies sandaalit kokoa 56 ja kynnet noin 5 cm yli kengän pohjien.LEIKKAAMATTOMAT kynnet kuin elukalla.
Varastetut uimapuvut sitten ! Jahve katsoo ne tuhoonvihityksi.
Vierailija kirjoitti:
"Tissifatkut" eli korkeavyötäröiset farkut, jotka nostettu vartsamakkaroiden yli rintojen alapuolelle.
Eiväthän mitkään farkut voi ylettää rintojen alapuolelle! N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housut. Helvetin t r a n s u t käyttää niitä ihan pokkana.
No voi voi... Mä en tykkää hameista ja mekoista. Joten käytän housuja.
Lesbo.
S Sokos tavaratalon kemikaali puolella myyjä jolta puuttuu hampaita suusta eikä tiennyt mikä tavaran nimi ja tarkoitus on.Ei mitään Citymarket myyjä tiskillä ei tiennyt mitä myy.Ei yhtään ehdotti kun asiakas kysyi että se on kalafile mutta joku sanoi että on kanaa.Näin täällä monikultuurrissa.Hygienitaso pudonnut lähelle nollaa.Elukoiltakin leikataan kynnet viedään rokotuksiin.Eikö ihminen sentään voi hoitaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän mitkään farkut voi ylettää rintojen alapuolelle! N
On niitä olemassa. Olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Huppari ja lippis miehellä ei ole mulle inhokkivaate. Käytän itsekin molempia. Töissä mulla on aina päähine. Kesällä se on lippis, välikausina panta ja talvella pipo. Terv. nainen
Epäilemättä myös ruokailet nuo päässä 🤮
Koolla ei ole väliä.