Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin älyttömän vaikeaa löytää mies?

Vierailija
10.08.2024 |

Tinderissäkään kukaan ei oikein juttele tai ainakin keskustelu hiipuu alta aikayksikön. Olenko 43-vuotiaana oikeasti liian vanha ihan kaikille miehille?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tasoisesi mies, niin löytyy heti.

Lopeta tavoittelemasta 2-3 tasoa ylempiä miehiä. Heille saatat kelvata panoksi, mutta et suhteeseen.

Vierailija
62/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kumma harhakäsitys, että ihminen pariutuu helposti jos ulkonäkö on kunnossa ja jos kysyntää on. Eihän se silti tarkoita, että oikeasti sopiva tyyppi löytyy. Ainakin minulle merkkaa todella paljon persoona, arvomaailma, elämäntyyli, seksuaalinen yhteensopivuus... Näiden kaikkien kun pitää natsata, niin se tarkoittaa sitä, että ei sitä oikeanlaista välttämättä niin helposti löydykään.

Hyvännäköisillä, huumorintajuisilla ja sosiaalisesti taitavilla ihmisillä on kuitenkin miljoona kertaa enemmän itsestään kiinnostuneita kumppaniehdokkaita kuin rumilla tylsimyksillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa selasin Tinderin miestarjontaa ikähaarukassa 47-53 eikä yhtään pyyhkäisyä oikealle . Tarjonta on oikeasti mitä on

- Miehiä jotka näyttää kuvassa kameralle keskaria tai kaljatölkkiä

- Miehiä jotka hakevat se*siseuraa, kolmen kim ppaa, subia kovaan menoon

- Ylipainoisia kaljuja, pitkäpartaisia lössyköitä, selfie otettu sängyssä tai sohvalla maaten

Itse etsin 47-53 v raitista, savutonta, normaalipainoista, työssä käyvää, väkivallatonta, taloudellisesti itsenäistä, pikavipitöntä, 100% uskollista, luottotiedot omaavaa, mt-ongelmatonta, parratonta, omatoimista, kotityöt vapaaehtoisesti hoitavaa, kilttiä, sosiaalista ja matkustelusta pitävää miestä pitkään suhteeseen. En halua naimisiin.

Mistä löytyisi?

Vierailija
64/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole liian vanha. Itse löysin tinderistä elämäni rakkauden, enkä edes ehtinyt olla siellä kuin muutaman päivän. Joo okei, kävi mäihä, mutta jos se oli mahdollista minulle, se on mahdollista kenelle vaan. Oon ihan tavallinen, ja itse asiassa muutaman vuoden sua vanhempi - mieheni on mua pari vuotta nuorempi. 

Onko sulla vielä se tinder profiili päällä?

No ei tietenkään, tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen, ollaan oltu yhdessä siitä asti. 

Mä myönnän että olen omassa ikäryhmässäni varmasti näyttävämmästä päästä mutta itse oon silti sitä mieltä että onnistuin tinderissä oman seulani takia. Mä tykkäsin vain ja ainoastaan niistä miehistä joiden elämään oikeasti pystyin itseni kuvittelemaan. Osumia ei ollut montaa mutta ne oli laadukkaita. 

Vierailija
65/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiinsa selasin Tinderin miestarjontaa ikähaarukassa 47-53 eikä yhtään pyyhkäisyä oikealle . Tarjonta on oikeasti mitä on

- Ylipainoisia kaljuja, pitkäpartaisia lössyköitä, selfie otettu sängyssä tai sohvalla maaten

Itse etsin 47-53 v raitista, savutonta, normaalipainoista, työssä käyvää, väkivallatonta, taloudellisesti itsenäistä, pikavipitöntä, 100% uskollista, luottotiedot omaavaa, mt-ongelmatonta, parratonta, omatoimista, kotityöt vapaaehtoisesti hoitavaa, kilttiä, sosiaalista ja matkustelusta pitävää miestä pitkään suhteeseen. En halua naimisiin.

Mistä löytyisi?

Niin olen vasta 46v, siksi ei ollut sopivaa vielä. 

Vierailija
66/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama neuvo vauva palstan sinkkumiehille.

Vierailija
67/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on nelikymppinen yksin elävä mies. Hän yritti 20-30-vuotiaana löytää parisuhdetta,  ja haaveissa oli perheen perustaminen. Ei löytynyt. Nyt hän on hieman yli 40, ja kysyntää olisi paljon. Hän vain päätti siinä kolmenkympin pinnassa, että kerta perhettä en saanut niin elelee yksin ja tekee tasan tarkkaan mitä tahtoo. 

Mun kaveri komea mies ja ei ongelmaa saada naista.. Saa panoja, mutta ei omaa perhettä. Hänen kumppanit on sanonut sille suoraan, että petät kuitenkin ulkonäkösi takia. Hän on siksi lapseton mies, kun kukaan ei ota tosissaan hänen rakkauttaan. Maailma on jotenkin vinossa. Ihmiset kärsii eri ongelmista.

Vierailija
68/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on nelikymppinen yksin elävä mies. Hän yritti 20-30-vuotiaana löytää parisuhdetta,  ja haaveissa oli perheen perustaminen. Ei löytynyt. Nyt hän on hieman yli 40, ja kysyntää olisi paljon. Hän vain päätti siinä kolmenkympin pinnassa, että kerta perhettä en saanut niin elelee yksin ja tekee tasan tarkkaan mitä tahtoo. 

Minä olen 38-vuotias mies. En ole koskaan ollut naisten kanssa tekemisissä vapaa-ajallani. Työajalla kylläkin. Karvaiset rumat miehet eivät kiinnosta. 

Katselen söpöjä ja nättejä naisia kauempaa ihastellen. Sellaista perusnättiä en kuitenkaan ole koskaan itselleni saanut. Olisi kiva jakaa naisen kanssa liikuntaharrastukset, toimikoon tämä pienenä vinkkinä että millaisia katselen. Ikärepertuaarini on 25-37 vuotta. Itseasiassa työpaikalla sellainen pari vuotta nuorempi naikkonen piirittää ja flirttaa turhan innokkaasti.

Mutta työpaikalla en tohdi mitään aloitetta tehdä.

En kuitenkaan osaa jutella naisten kanssa enkä oikein tiedä mistä heille puhua. Tuskinpa heitä kiinnostaa minun tietokoneharrastukseni tai kiinnostukseni mm. reserviläistoimintaan.

M38

Vierailija
69/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi?

Hakutuloksia valitsemillasi ehdoilla: 0

Muuta hakutuloksia vähentämällä rajaavia tekijöitä.

Vierailija
70/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinmuodostus perustuu vain ja ainoastaan hyvään tuuriin.

Mitä miellyttävämmän ulkonäön omaa, sen parempi tuuri on.

Puhutaan paljon luonteesta ja sielujen yhteydestä. Oletteko koskaan miettineet miksi se luonne ja sielujen yhteys sattukin natsaamaan juuri sellaisen ihmisen kanssa joka on riittävän silmää miellyttävä myös ulkoisesti?

ihan sattumaa varmaankin?

Vierailija
71/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori olet viellä 

🤣🤣🤣

Vierailija
72/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset miehet haluaa nuoren naisen.

Nimenomaan ne miehet, joilla ei korvien välissä liiku edes tuuli. Vain minäminäminä.

Tämä on kyllä itsellenikin mysteeri, että eikö se red pill-väki oikeasti halua vaimoa kuin synnyttämään ja esiteltäväksi? Vaikka en ihan ikäloppu vielä ole näin 35v iässä, niin joko mulla on ollut erikoinen tuuri tai sitten olen jo niin paappainen mieleltäni, mutta ne vähät kerrat mitä olen asioinut 20-25v naisten kanssa, niin ei kyllä yhtäkään kertaa ole tullut tunnetta, että tuosta haluan itselleni morsiamen. On niissä jutuissa pääsääntöisesti liian paljon sellaista "lapsen pyöreyttä" vielä. Mikä on toki hyvä asia, mutta tässä suhteessa se on kyllä sangen luotaantyöntävä.

Vierailija
73/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi?

Eli; Otto-automaatti, kodinkone, kuski, suojelija, kokki, matkaopas, hauskuuttaja jne ..pitkään suhteeseen eli vuosi seksiä ja siitä ilosta loppuelämäksi simppailemaan buahhahhaa.

Onnea matkaan.

Vierailija
74/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vanhan tädin kysymys, mutta siis ettekö te nuoret ja nuorehkotkin ihmiset enää ollenkaan tapaa toisianne missään muualla kuin netissä?

Kun kaikki nuoremmat, jotka parisuhteita rakentaa, on aina tavanneet toisensa siellä tinderissä tai jossain, netin kautta kumminkin.  Ettekö te käy missään, paitsi noilla festareilla, joilla pääasiana tuntuu olevan kauhea juhliminen ja juominen?  

Kaikki on siis sen yhden kuvan varassa, joka laitetaan nettiin siihen profiiliin.  Monet ei näytä ollenkaan samalta kuvissa ja luonnossa.  Ja varmasti monet kirjoittelee sinne kaikenlaista ihan väärääkin itsestään saadakseen toiset kiinnostumaan.  Pettymyshän siitä sitten seuraa.  Molemmille.

Nykypäivänä vain menestyvät, komeat ja pitkät miehet ovat oikeutettuja lähestymään naisia. MeToo-aikakaudella vähääkään vaatimattomamman miehen vässykkämäiset lähestymisyritykset voidaan tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi. Miehet ymmärtävät tämän eivätkä halua ottaa riskiä.

Vierailija
75/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi pitkään ilman seurustelusuhdetta. En ole edes yrittänyt. Välillä olen jo luovuttanut enkä ole ollut edes varma, haluanko vielä vai en. Nyt on alkanut tuntua, että haluaisin kumppanin. Ikää on ehtinyt tulla. Mitkään tinderit ei kiinnosta. Pakko kai lähteä jonnekin baanalle. Voi olla vähän rankkaa, mutta katsotaan mitä tulee.

Vierailija
76/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 38-vuotias mies. En ole koskaan ollut naisten kanssa tekemisissä vapaa-ajallani. Työajalla kylläkin. Karvaiset rumat miehet eivät kiinnosta. 

Katselen söpöjä ja nättejä naisia kauempaa ihastellen. Sellaista perusnättiä en kuitenkaan ole koskaan itselleni saanut. Olisi kiva jakaa naisen kanssa liikuntaharrastukset, toimikoon tämä pienenä vinkkinä että millaisia katselen. Ikärepertuaarini on 25-37 vuotta. Itseasiassa työpaikalla sellainen pari vuotta nuorempi naikkonen piirittää ja flirttaa turhan innokkaasti.

En ole ikinä ymmärtänyt miksi miehet kuvittelevat ylipäätään ja tässäkin tapauksessa että jopa 13 vuotta nuoremmat naiset olisivat potentiaalisia. Kyllä me naiset pääosin katsotaan omaa ikäluokkaa olevia miehiä, muutaman vuoden nuorempia tai vanhempia. 

Itse N47 enkä voisi kuvitellakaan  13 v vanhempaa eli 60 v miestä. En kaipaa eläkeläistä kumppaniksi kun itse vielä täysin työelämässä ja elämän vauhdissa.

Vierailija
77/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi?

Kuulostaa siltä, että Tinderin algoritmi haluaa jostain syystä näyttää sinulle vain tuollaisia miehiä. Oletko yli 35v?

Vierailija
78/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen söpöjä ja nättejä naisia kauempaa ihastellen. Sellaista perusnättiä en kuitenkaan ole koskaan itselleni saanut. Olisi kiva jakaa naisen kanssa liikuntaharrastukset, toimikoon tämä pienenä vinkkinä että millaisia katselen. Ikärepertuaarini on 25-37 vuotta. Itseasiassa työpaikalla sellainen pari vuotta nuorempi naikko

Tauski, Danny jne...

Vierailija
79/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parinmuodostus perustuu vain ja ainoastaan hyvään tuuriin.

Mitä miellyttävämmän ulkonäön omaa, sen parempi tuuri on.

Puhutaan paljon luonteesta ja sielujen yhteydestä. Oletteko koskaan miettineet miksi se luonne ja sielujen yhteys sattukin natsaamaan juuri sellaisen ihmisen kanssa joka on riittävän silmää miellyttävä myös ulkoisesti?

ihan sattumaa varmaankin?

Leikitkö tyhmää? Tottakai suhteessa olennaista on myös seksuaalinen vetovoima. Ilman sitä ja ilman romanttiseroottista kemiaa se sopiva luonne ja sielujen yhteys johtaa läheiseen ystävyyteen. Esimerkiksi paras ystävä on sellainen, jonka kanssa tuntee myös sielujen yhteyttä, mutta ei mitään seksuaalista vetovoimaa. Kyllähän tätä on monissa keskusteluissa täälläkin sanottu.

Vierailija
80/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ei muuten tosiaan juuri pariudu enää kuin netissä, ihan jotkut harvat opiskelukaverin kanssa. Tuntuu että nuoret ei ylipäänsä enää juuri seurustele. No, vaikeaa se on tällaisena kohta viisikymppisenäkin. 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän