Miksi on niin älyttömän vaikeaa löytää mies?
Tinderissäkään kukaan ei oikein juttele tai ainakin keskustelu hiipuu alta aikayksikön. Olenko 43-vuotiaana oikeasti liian vanha ihan kaikille miehille?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset miehet haluaa nuoren naisen.
Kaikki miehet haluaa. Ja kauniin. Ne saavat kaikki tykkäykset Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
T. N54 ja M65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta! Olen testannut tätä. Laitoin täsmälleen saman bion +nelikymppisenä ja toisen parikymppisenä. Parikymppisenä sain yli sata metsiä, ja miehet suorastaan tyrkyttivät itseään minulle. Yli neljäkymppisenä en saanut kuin muutaman. Mielenkiintoista oli, että samat miehet tykkäsivät nelikymppisenä ja kaksikymppisenä, olivat yli nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta mikä siinäkin on, että itselleni on ollut haastavaa löytää ja kohdata kumppani. Mutta toisaalta en ole saanut niin paljon aikaan että olisin laittanut itseni edes likoon Tinderissä - Jotenkin ällöttää ajatus siitä, että olen vain tuhannesosan sekunnin ajan kuvana siellä, joka vain vaipataan sivuuun jotta voitaisiin nähdä joku paljon parempi; jonka ei edes tarvitse olla kovin paljon parempi, jotta on minua parempi. Tai kuinka päästä yli siitäkin, että mainen haluaisi jotain muutakin kuin vain kaveruuta ja haluaisi jotain syvempää ja eityisempää, jonka kaksi ihmistä muodostaa keksinäisen parisuhteen kautta.
Tämä on ongelmana etenkin miehenä parisuhdetta etsiessä. Vaikka olen yleensä varsin nöyrä ja vaatimaton, silti itsevarma, niin ihan rehellisesti uskallan väittää olevani ikäisteni miesten parhaan 10% joukossa. Karu tosiasia vaan on, etten sitä p
Tosiasiassa, mies joka on parhaan 10% joukossa ei tarvitse Tinderiä mihinkään.
Kyllä se ulkonäkö vaikuttaa ikää enemmän! Mun ystäväni on 51v ja todella kaunis. Näyttää nelikymppiseltä mutta ihan omalla iällään Tinderissä. Kun meni sinne, sai 300 tykkäystä parissa tunnissa. Nyt parisuhteessa 5v vanhemman miehen kanssa.
Tinderissa ei tavis naiset juttele tavis miesten kanssa. Siksi naisten on vaikea löytää miestä koska niitä komeita miehiä on niin vähän ja tavis miehiä on paljon joten ette miestä löydä koska ette tavis naisena halua tavis miestä. Netti on muutenkin huonoin paikka etsiä kumppania
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vanhan tädin kysymys, mutta siis ettekö te nuoret ja nuorehkotkin ihmiset enää ollenkaan tapaa toisianne missään muualla kuin netissä?
Kun kaikki nuoremmat, jotka parisuhteita rakentaa, on aina tavanneet toisensa siellä tinderissä tai jossain, netin kautta kumminkin. Ettekö te käy missään, paitsi noilla festareilla, joilla pääasiana tuntuu olevan kauhea juhliminen ja juominen?
Kaikki on siis sen yhden kuvan varassa, joka laitetaan nettiin siihen profiiliin. Monet ei näytä ollenkaan samalta kuvissa ja luonnossa. Ja varmasti monet kirjoittelee sinne kaikenlaista ihan väärääkin itsestään saadakseen toiset kiinnostumaan. Pettymyshän siitä sitten seuraa. Molemmille.
Miten niin yhden kuvan? Itsellä on kahdeksan kuvaa ja niin pitkä kuvaus ja listaus "ominaisuuksistani" kun vaan on mahdollista laittaa. Sitten käydään tuntikausia viestinvaihtoa, että selviää vähän enemmän mikä toinen on naisiaan. Joskus on kyllä aloitettu suoraan treffeilläkin jos nainen on itse tätä ehdottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta! Olen testannut tätä. Laitoin täsmälleen saman bion +nelikymppisenä ja toisen parikymppisenä. Parikymppisenä sain yli sata metsiä, ja miehet suorastaan tyrkyttivät itseään minulle. Yli neljäkymppisenä en saanut kuin muutaman. Mielenkiintoista oli, että samat miehet tykkäsivät nelikymppisenä ja kaksikymppisenä, olivat yli nelikymppisiä.
No sehän on ihan geneettisesit luonnollista että miehet haluaa syöstä siemenet nuoreen naiseen, joka on houkutteleva ja joka tulee raskaaksi. On ihan helvetin sairas ja kuvottava ajatuksena jokin 50+ Abban tomaattisillireikä hyi saatana. Ja nuoret naiset sitäpaitsi päästää myös usein peräreikäänkin kielellä ja kalulla tutkiskelemaan. Eikä paskakaan haise toisin kuin eräillä.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta mikä siinäkin on, että itselleni on ollut haastavaa löytää ja kohdata kumppani. Mutta toisaalta en ole saanut niin paljon aikaan että olisin laittanut itseni edes likoon Tinderissä - Jotenkin ällöttää ajatus siitä, että olen vain tuhannesosan sekunnin ajan kuvana siellä, joka vain vaipataan sivuuun jotta voitaisiin nähdä joku paljon parempi; jonka ei edes tarvitse olla kovin paljon parempi, jotta on minua parempi. Tai kuinka päästä yli siitäkin, että mainen haluaisi jotain muutakin kuin vain kaveruuta ja haluaisi jotain syvempää ja eityisempää, jonka kaksi ihmistä muodostaa keksinäisen parisuhteen kautta.
Tämä on ongelmana etenkin miehenä parisuhdetta etsiessä. Vaikka olen yleensä varsin nöyrä ja vaatimaton, silti itsevarma, niin ihan rehellisesti uskallan väittää olevani ikäisteni miesten parha
Voi olla hyvä ihmisenä, mutta ei mikään miesmalli. Silloin ei olekaan enää yhtä helppoa ja tarvitaan ehkä jopa Tinderiä avuksi.
Vierailija kirjoitti:
No et ole liian vanha. Itse löysin tinderistä elämäni rakkauden, enkä edes ehtinyt olla siellä kuin muutaman päivän. Joo okei, kävi mäihä, mutta jos se oli mahdollista minulle, se on mahdollista kenelle vaan. Oon ihan tavallinen, ja itse asiassa muutaman vuoden sua vanhempi - mieheni on mua pari vuotta nuorempi.
Onko sulla vielä se tinder profiili päällä?
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän samat aatokset itselläkin. Jos ei oo nuorena saanut parisuhdetta ja tottuu sinkkuna elämään, niin mitä sillä suhteella enää vanhempana tekee? Kuitenkin perhe ja lapset olisi syy avioitua. Itsekin jo päälle 40 ja tässä iässä alkaa olemaan naisen synnytykset ohi.
Ei ole. Kyllä voi vielä lapsia tehdä.
Vaikeaa on koska naiset ei tee alotteita ja jos mies tekee niin naiselle ei sekään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Manipuloivat miehet haluavat nuoren naisen, jota on helppo ohjailla oman mielen mukaan. Kunnolliset miehet haluavat oman ikäisen naisen
Et ole liian vanha. Mutta jos pelkän seksin sijaan toivot pidempää parisuhdetta, niin kannattaa ruuvata miesten ikää reilusti ylöspäin.
Nelikymppiset miehet katselevat pääosin ikäryhmää 20 - 30v ja niin katselevat parhaimmat 50-vuotiaistakin miehistä. Toki kelpaat seksiksi heillekin, jos siis olet fyysisesti pitänyt itsesi hyvässä kunnossa ja laihana.
Tavalliselle viisikymppiselle saatat jo hyvinkin kelvata ihan parisuhteeseenkin. Ja jos olet itse valmis hyväksymään puolison ikäryhmästä 55-60v, niin pääset jo valkkaamaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet sopusuhtainen ja vähänkään edes nätin näköinen, niin ei pitäisi olla vaikeuksia, näin niinkuin peruslähtökohdiltaan. Jos etsit jännä-miehiä, niin niitäkin pitäisi löytyä yön seikkailuihin. Jos taas etsit vakaata suhdetta taviksen kanssa ja haaveilet lapsista, niin homma saattaa olla astetta vaikeampaa, mutta kyllä tuohonkin tilanteeseen on miehiä tarjolla reilusti. Loppu on enää itsestä kiinni.
Ei se välttämättä noinkaan mene. Itse olen "vähänkään nätin näköinen", itse asiassa keskimääräistä paremman näköiseksi mielletty nainen, normaalipainoinen ja enemmänkin hoikan näköinen (eikä ole litteä peppu kuitenkaan). Kyllä minullakin silti on vaikeuksia löytää kumppania. Ongelma ei ole se, etteikö minusta kiinnostuttaisi tai ettenkö "pääsisi" treffeille. Itselläni treffeille valikoituu keskimääräistä fiksumpia ja syvällisempiä miehiä, mi
Haettiinko tässä just sitä "mulle täydellistä" miestä, vai että kun ylipäätään ei tunnu löytyvän "ollenkaan" miehiä? Enhän minä mikään palstan Amor-parittaja ole, vaan heitin ilmoille ihan normit "lainalaisuudet" siihen, että kyllä niitä miehiä on, mikäli ulkoinen habitus nyt edes vähän on sinnepäin, että useimpia miehiä kiinnostaa. Jokainen itse sitten valkkailee sieltä ne jyvät akanoista. Naiset aina ajattelee asioita liian pitkälle ja jättää puolet kertomati tarinasta.
Kyllä minäkin naisen haluaisin ja mulla on niitä kriteereitäkin ihan pirusti, mutta mun kohdalla voin jopa väittää, että sellaisia on ehkä joku promille koko suomessa, mutta en mä silti huutele yleisesti kun "naisia ei vaan löydy", koska kyllä niitä on, mutta ei sitä "täysin sopivaa".
Ymmärrät varmaan eron?
Lopeta miesten etsiminen ja ala nauttia elämästäsi! Mies = loputon draama
Internetin myötä me miehet vihdoin tiedostamme teidän naisien valheet. Muiden miesten kokemukset ovat helposti saatavilla. Kukaan mies ei halua tulla avioeroraiskauksen uhriksi tai joutua kasvattamaan vieraan miehen lapsia. Tähän vielä mausteeksi vallallaan olevaa feminististä miesvihaa niin soppa on valmis. Parisuhde ei tarjoa miehille yhtään mitään hyvää seksin lisäksi joka sekin loppuu.
Tasokkaimmille miehille 43v nainen on auttamattomasti vanha. Jos itse olisin rikas, menestyvä ja hyvännäköinen pitkä mies niin ottaisin itselleni ensisijaisesti 18-30v normaalipainoisia lapsettomia naisia niin pitkään kuin pystyn.
Te loitte tämän voimaantuneen girlboss-maailman, nauttikaa nyt siinä elämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän samat aatokset itselläkin. Jos ei oo nuorena saanut parisuhdetta ja tottuu sinkkuna elämään, niin mitä sillä suhteella enää vanhempana tekee? Kuitenkin perhe ja lapset olisi syy avioitua. Itsekin jo päälle 40 ja tässä iässä alkaa olemaan naisen synnytykset ohi.
Voi saada parhaan ystävän joka tukee elämässä, seuraa, läheisyyttä ja seksiä. Aika mukavaa 😊
Anteeksi vanhan tädin kysymys, mutta siis ettekö te nuoret ja nuorehkotkin ihmiset enää ollenkaan tapaa toisianne missään muualla kuin netissä?
Kun kaikki nuoremmat, jotka parisuhteita rakentaa, on aina tavanneet toisensa siellä tinderissä tai jossain, netin kautta kumminkin. Ettekö te käy missään, paitsi noilla festareilla, joilla pääasiana tuntuu olevan kauhea juhliminen ja juominen?
Kaikki on siis sen yhden kuvan varassa, joka laitetaan nettiin siihen profiiliin. Monet ei näytä ollenkaan samalta kuvissa ja luonnossa. Ja varmasti monet kirjoittelee sinne kaikenlaista ihan väärääkin itsestään saadakseen toiset kiinnostumaan. Pettymyshän siitä sitten seuraa. Molemmille.