Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin älyttömän vaikeaa löytää mies?

Vierailija
10.08.2024 |

Tinderissäkään kukaan ei oikein juttele tai ainakin keskustelu hiipuu alta aikayksikön. Olenko 43-vuotiaana oikeasti liian vanha ihan kaikille miehille?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset miehet haluaa nuoren naisen.

Ja vauvan

LOL Pitäisiköhän suomalaisille miehille opettaa miten lapsia hankitaan? Monikaan ei ymmärrä.

Vierailija
22/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko bmi ?

Jotain 19-20 välillä.

Ap

Sulla on ihanteellinen BMI eli etköhän sä miehen löydä ellet ole liian hypergaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraiset haaroväliä. Jos tunnet käsissäsi munat, kyseessä on mies.

Vierailija
24/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha joka femceleille usein tulee näkyy namsta ja on red flag. 

Vierailija
25/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Mä tapasin mieheni mun kaverin kautta.

Vierailija
26/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on nelikymppinen yksin elävä mies. Hän yritti 20-30-vuotiaana löytää parisuhdetta,  ja haaveissa oli perheen perustaminen. Ei löytynyt. Nyt hän on hieman yli 40, ja kysyntää olisi paljon. Hän vain päätti siinä kolmenkympin pinnassa, että kerta perhettä en saanut niin elelee yksin ja tekee tasan tarkkaan mitä tahtoo. 

Niinkö :)

Hyvä hänelle! Moni palstan sinkkumies voisi ottaa esimerkkiä. 

Venäjän trolli taas kannustamassa lapsettomuuteen.

Vierailija
27/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ne miehet, joilla ei korvien välissä liiku edes tuuli. Vain minäminäminä.

Vierailija
28/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken A ja O on, että kumppaniehdokas miellyttää silmää. Sen arviointiin ei mene kuin sekunteja ja siinä kohtaa on ensimmäinen threshold. Jos läpäisee ulkonäköseulan, sitten alkavat vaikuttaa syvällisemmät arvot.

Mikäli ikäiseni, viisikymppinen nainen, näyttää olevan kasvojen perusteella lähempänä 75v äitiäni kuin omaa ikäänsä, niin ei vaan onnistu mitenkään parisuhde tällaisen kanssa.

NIin siinä voi myös käydä niin että se kiihottava parikymppinen stringipylly on 20 vuoden päästä järkyttävä läskikasa.

M40

Vierailija
29/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on sun kohdalla, kun et ole mulle tykkäystä laittanut. 

En välitä töttöröhuulista, en pinnallista, en vaadi mitään sporttivartaloa,saa toki olla, ei tarvi olla rikas, ei tarvi matkailla, saa olla yh. Muttei saa olla alkoholisti pubiruusu, narkkari, täyteen tatuoitu( saa olla tatuointeja, kunhan ovat kohtuullisia ja hienoja) eikä yhtä leveä kuin pitkä. 

Vierailija
30/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vauvan

LOL Pitäisiköhän suomalaisille miehille opettaa miten lapsia hankitaan? Monikaan ei ymmärrä.

Opeta vaan ittees,nuija.

Vierailija
31/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sopusuhtainen ja vähänkään edes nätin näköinen, niin ei pitäisi olla vaikeuksia, näin niinkuin peruslähtökohdiltaan. Jos etsit jännä-miehiä, niin niitäkin pitäisi löytyä yön seikkailuihin. Jos taas etsit vakaata suhdetta taviksen kanssa ja haaveilet lapsista, niin homma saattaa olla astetta vaikeampaa, mutta kyllä tuohonkin tilanteeseen on miehiä tarjolla reilusti. Loppu on enää itsestä kiinni. 

Ei se välttämättä noinkaan mene. Itse olen "vähänkään nätin näköinen", itse asiassa keskimääräistä paremman näköiseksi mielletty nainen, normaalipainoinen ja enemmänkin hoikan näköinen (eikä ole litteä peppu kuitenkaan). Kyllä minullakin silti on vaikeuksia löytää kumppania. Ongelma ei ole se, etteikö minusta kiinnostuttaisi tai ettenkö "pääsisi" treffeille. Itselläni treffeille valikoituu keskimääräistä fiksumpia ja syvällisempiä miehiä, mikä tarkoittaa sitä, että sekä minä että hän etsimme oikeasti sopivaa kumppania. Treffikumppani voi olla mukava tyyppi ja fiksu, mutta ei vaan kolahda, koska joko oikeanlaista kemiaa ei ole, tai sitten selviää, että haemme hiukan eri asioita. Ja yleisesti ottaen kiinnostun itse vain harvoista siinä mielessä että edes haluaisin treffeille, koska etsin oikeasti samanhenkistä ihmistä. Ja kyllä ulkonäölläkin on merkitystä, tosin etsin "oman tyyppistä" eli sellaista, mikä sytyttää just minut, en mitään yleisen standardin ja normin mukaan "komeaa". Niin joo ja yhden yön juttuja en harrasta.

On kumma harhakäsitys, että ihminen pariutuu helposti jos ulkonäkö on kunnossa ja jos kysyntää on. Eihän se silti tarkoita, että oikeasti sopiva tyyppi löytyy. Ainakin minulle merkkaa todella paljon persoona, arvomaailma, elämäntyyli, seksuaalinen yhteensopivuus... Näiden kaikkien kun pitää natsata, niin se tarkoittaa sitä, että ei sitä oikeanlaista välttämättä niin helposti löydykään.

Vierailija
32/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sä tykkäilet Tinderissä niistä samoista miehistä kuin muutkin naiset.

Onko siinä jotain pahaa, että tykkää ja viehättyy samoista kuin moni muu? - Kyllä minäkin (miehenä) luultavasti viehätyn monista sellasiista naisista, joista moni muukin. On varmasti monia sellaisia piirteitä ja seikkoja, joista moni pitää ja jakaa. Miksi pitäsi olla, joku uniikki lumihiutale, joka viehättyy ja pitää erityisest sellasiista seikoista ja piirteistä, joista juuri kukaan muukaan ei viehäty? 

Sinkkumies

Vierailija
33/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mikä siinäkin on, että itselleni on ollut haastavaa löytää ja kohdata kumppani. Mutta toisaalta en ole saanut niin paljon aikaan että olisin laittanut itseni edes likoon Tinderissä  - Jotenkin ällöttää ajatus siitä, että olen vain tuhannesosan sekunnin ajan kuvana siellä, joka vain vaipataan sivuuun jotta voitaisiin nähdä joku paljon parempi; jonka ei edes tarvitse olla kovin paljon parempi, jotta on minua parempi. Tai kuinka päästä yli siitäkin, että mainen haluaisi jotain muutakin kuin vain kaveruuta ja haluaisi jotain syvempää ja eityisempää, jonka kaksi ihmistä muodostaa keksinäisen parisuhteen kautta.

Tämä on ongelmana etenkin miehenä parisuhdetta etsiessä. Vaikka olen yleensä varsin nöyrä ja vaatimaton, silti itsevarma, niin ihan rehellisesti uskallan väittää olevani ikäisteni miesten parhaan 10% joukossa. Karu tosiasia vaan on, etten sitä p

Mitä kerrot itsestäsi profiilissa? Ja mistä ominaisuuksista muodostuu se, että olen parhaan 10% joukossa? Itse swaippaan vasemmalle ne parhaan 10% miehet, joiden parhaus tarkoittaa pituutta, autoa, työpaikkaa ja saliharrastusta.

Vierailija
34/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta pitää olla kunnossa. Eli syömiset, liikunta, taloudenpito, kämpän siivous yms balanssissa. Myös arvot, luonne tärkeässä osassa. Ei saa olla suuri bodycount, kertoo muuten huonoa. Kristillisyys plussaa.

Vierailija
35/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mikä siinäkin on, että itselleni on ollut haastavaa löytää ja kohdata kumppani. Mutta toisaalta en ole saanut niin paljon aikaan että olisin laittanut itseni edes likoon Tinderissä  - Jotenkin ällöttää ajatus siitä, että olen vain tuhannesosan sekunnin ajan kuvana siellä, joka vain vaipataan sivuuun jotta voitaisiin nähdä joku paljon parempi; jonka ei edes tarvitse olla kovin paljon parempi, jotta on minua parempi. Tai kuinka päästä yli siitäkin, että mainen haluaisi jotain muutakin kuin vain kaveruuta ja haluaisi jotain syvempää ja eityisempää, jonka kaksi ihmistä muodostaa keksinäisen parisuhteen kautta.

Tämä on ongelmana etenkin miehenä parisuhdetta etsiessä. Vaikka olen yleensä varsin nöyrä ja vaatimaton, silti itsevarma, niin ihan rehellisesti uskallan väittää olevani ikäisteni miesten parhaan 10% joukossa. Karu tosiasia vaan on, etten sitä p

Et ole parasta 10%. Parasta 10% ei pyyhkäistä vasemmalle. Voit toki olla omasta mielestäsi ihan mitä vaan, mutta naisten käytös sinua kohtaan paljastaa todellisen tilanteen.

Älä kuuntele mitä nainen puhuu, vaan katso mitä hän tekee ja miten hän kohtelee sinua.

Nainen voi puhua ihan mitä vaan, vaikka että "harmi että mä olen parisuhteessa, jos en olisi niin alkaisin olemaan sun kanssa", tai että "joku onnellinen nainen saa sinusta superhyvän miehen" tai vastaavaa diipadaapaa ja liirumlaarumia. Nainen puhuu niin, koska tietää että sanat eivät maksa mitään, ja hän haluaa pitää sinut kaveritasolla (friendzone). Vaikka kuinka kuuntelet naisen ongelmia, ja osoitat olevasi läsnä kun hän tarvitsee sinua, niin samalla hetkellä kun oikea 10% mies ilmaantuu näkösälle tulet huomaamaan kuinka naisen käytös muuttuu kuin taikaiskusta. Parinmuodostus perustuu alkukantaisiin vaistoihin ja tiedostamattomiin havaintoihin ja eleisiin, tuoksuihin, ulkonäköön, statukseen. Suu voi puhua mitä vain mutta kehonkieli ei valehtele.

Vierailija
36/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole liian vanha. Itse löysin tinderistä elämäni rakkauden, enkä edes ehtinyt olla siellä kuin muutaman päivän. Joo okei, kävi mäihä, mutta jos se oli mahdollista minulle, se on mahdollista kenelle vaan. Oon ihan tavallinen, ja itse asiassa muutaman vuoden sua vanhempi - mieheni on mua pari vuotta nuorempi. 

Vierailija
37/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sä tykkäilet Tinderissä niistä samoista miehistä kuin muutkin naiset.

Onko siinä jotain pahaa, että tykkää ja viehättyy samoista kuin moni muu? - Kyllä minäkin (miehenä) luultavasti viehätyn monista sellasiista naisista, joista moni muukin. On varmasti monia sellaisia piirteitä ja seikkoja, joista moni pitää ja jakaa. Miksi pitäsi olla, joku uniikki lumihiutale, joka viehättyy ja pitää erityisest sellasiista seikoista ja piirteistä, joista juuri kukaan muukaan ei viehäty? 

Sinkkumies

Ei kyse ole siitä mikä on pahaa ja mikä ei vaan tuo on syy aloittajan tilanteelle. Ainoa mihin hän voi vaikuttaa on oma toimintansa.

Vierailija
38/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on nelikymppinen yksin elävä mies. Hän yritti 20-30-vuotiaana löytää parisuhdetta,  ja haaveissa oli perheen perustaminen. Ei löytynyt. Nyt hän on hieman yli 40, ja kysyntää olisi paljon. Hän vain päätti siinä kolmenkympin pinnassa, että kerta perhettä en saanut niin elelee yksin ja tekee tasan tarkkaan mitä tahtoo. 

Pistikö pajavasaralla palkit pas... 2?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Skoptsit

Vierailija
39/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta pitää olla kunnossa. Eli syömiset, liikunta, taloudenpito, kämpän siivous yms balanssissa. Myös arvot, luonne tärkeässä osassa. Ei saa olla suuri bodycount, kertoo muuten huonoa. Kristillisyys plussaa.

Kristillisyys pitkä miinus. Kuten muutkin uskonnot. 

Vierailija
40/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ap:n ikä nyt mikään syy tai seuraus ole. Ehkä se Tinder korostaa visuaalisuutta varsinkin hetken huumaa etsiviltä  Vastapuolen järjenjuoksu, arvomaailma, käyttäytyminen, johdonmukaisuus ja huumorintaju alkavat kuoriutua esiin vasta ajan kanssa.

Ehkä niihin kuviin ja omaan profiiliin kannattaa kiinnittää huomiota, että tavoittaisi paremmin itselle sopivia kumppaneita. Jotkut miehet saattavat lukea sen profiilinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme