Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin älyttömän vaikeaa löytää mies?

Vierailija
10.08.2024 |

Tinderissäkään kukaan ei oikein juttele tai ainakin keskustelu hiipuu alta aikayksikön. Olenko 43-vuotiaana oikeasti liian vanha ihan kaikille miehille?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnolliset miehet haluaa nuoren naisen.

Eihän "kunnolliset"miehet ymmärrä edes hankkia lapsia? Ovat sitten joskus-miehiä ja sitten yli 40-vuotiaina valittavat lapsettomuuttaan.

Ei valiteta, valitettiin silloin 20-30 vuotiaina. Nyt nautimme omista harrastuksistamme, emmekä halua häiriötekijiöitä. Hyvä että piditte tunkkinne. Elämä on ihan mukavaa yksin, eikä tässä iässä enää paneta niin että kiinnoistaisi.

Vierailija
82/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy tasoisesi mies, niin löytyy heti.

Lopeta tavoittelemasta 2-3 tasoa ylempiä miehiä. Heille saatat kelvata panoksi, mutta et suhteeseen.

En ole ap, mutta miten miesten tasot sitten voi tietää? Mistä voi tietää, ketkä ovat "omantasoisia"? En ainakaan itse tiedä edes omaa tasoani saati että osaisin määrittää muiden tasot. En tiedä esim. entisistä kumppaneistani, minkä tasoisia he ovat olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole liian vanha. Mutta jos pelkän seksin sijaan toivot pidempää parisuhdetta, niin kannattaa ruuvata miesten ikää reilusti ylöspäin.

Nelikymppiset miehet katselevat pääosin ikäryhmää 20 - 30v ja niin katselevat parhaimmat 50-vuotiaistakin miehistä. Toki kelpaat seksiksi heillekin, jos siis olet fyysisesti pitänyt itsesi hyvässä kunnossa ja laihana.

Tavalliselle viisikymppiselle saatat jo hyvinkin kelvata ihan parisuhteeseenkin. Ja jos olet itse valmis hyväksymään puolison ikäryhmästä 55-60v, niin pääset jo valkkaamaankin.

Valkkaaminen on nelikymppiselle helppoa ikäryhmästä 55-60 - ei ota ketään. Koittakaa jo uskoa, että pääosin naiset eivät ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Kyllä se keski-iässä menee niin, että yli kuuden vuoden ikäero miehen ollessa vanhempi alkaa jo tehdä sen, että ei vaan pysty tuntemaan seksuaalista vetoa, kun toinen näyttää sen verran ukkoontuneemmalta. Ja viisikymppisillä alkaa jo hiukset harmaantua monella, mikä korostaa vanhentunutta olemusta (etenkin kun moni mies ei värjää hiuksiaan).

Vierailija
84/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haettiinko tässä just sitä "mulle täydellistä" miestä, vai että kun ylipäätään ei tunnu löytyvän "ollenkaan" miehiä? Enhän minä mikään palstan Amor-parittaja ole, vaan heitin ilmoille ihan normit "lainalaisuudet" siihen, että kyllä niitä miehiä on, mikäli ulkoinen habitus nyt edes vähän on sinnepäin, että useimpia miehiä kiinnostaa. Jokainen itse sitten valkkailee sieltä ne jyvät akanoista. Naiset aina ajattelee asioita liian pitkälle ja jättää puolet kertomati tarinasta. 

Kyllä minäkin naisen haluaisin ja mulla on niitä kriteereitäkin ihan pirusti, mutta mun kohdalla voin jopa väittää, että sellaisia on ehkä joku promille koko suomessa, mutta en mä silti huutele yleisesti kun "naisia ei vaan löydy", koska kyllä niitä on, mutta ei sitä "täysin sopivaa". 

Ymmärrät varmaan eron? "

Yleensä ihmiset tarkoittavat sillä, että naista/miestä ei löydy juuri sitä, että eivät löydä itselleen kumppania. Ja useimmiten ihmiset haluavat kumppanin, jonka kanssa oikeasti tykkäisivät olla, eivätkä olisi siis valmiit suhteeseen kenen tahansa kanssa. Joten sikäli ei noissa lauseissa puheen tasolla mitään merkittäviä merkityseroja kyllä ole. Toki oikeassa olet siinä, että mitä enemmän yleisesti ottaen herättää kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa (jos siis heteroista kyse), niin tokihan mahdollisuudet paranevat, koska silloin on myös todennäköisempää, että omaan kiinnostukseen tulee vastakaikua, kuin jos normiolotila olisi se, että ketään ei kiinnosta.

Vierailija
85/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole liian vanha. Mutta jos pelkän seksin sijaan toivot pidempää parisuhdetta, niin kannattaa ruuvata miesten ikää reilusti ylöspäin.

Nelikymppiset miehet katselevat pääosin ikäryhmää 20 - 30v ja niin katselevat parhaimmat 50-vuotiaistakin miehistä. Toki kelpaat seksiksi heillekin, jos siis olet fyysisesti pitänyt itsesi hyvässä kunnossa ja laihana.

Tavalliselle viisikymppiselle saatat jo hyvinkin kelvata ihan parisuhteeseenkin. Ja jos olet itse valmis hyväksymään puolison ikäryhmästä 55-60v, niin pääset jo valkkaamaankin.

Eihän vanhempien miesten kanssa mitään pidemoää parisuhdetta voi saada, koska vanhemmat miehethän kuolevat pois kesken kaiken. Tai sitten päätyvät hoitolaitokseen.

Typerin neuvo muutenkin. Isojen ikäerojen suhteet kariutuvat kaikkein todennäköisimmin. Parhaiten toimivat ne suhteet, joissa ollaan suunnilleen samaa ikäluokkaa, eikä muitakaan merkittäviä erilaisuuksia ole - esim. kulttuuritaustan tms suhteen.

Vierailija
86/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcubidin tilastoja, kun katsoo, niin tavallisen miehen ei kannata edes mennä tinderiin. 80% miehistä ei kelpaa edes keskisarjaan ja samaan aikaan naiset kelpuuttavat vain 5% miehistä tinderissä. Eli ei edes puhuta mistään top 10% dominoinnista vaan 5% dominoinnista.

https://www.stevestewartwilliams.com/p/how-men-and-women-rate-each-other

Tästä voimme päätellä, että tavallisen näkösen miehen ei kannata mennä deittisovelluksiin, koska ulkonäkösi on todennäköisesti 1-10 joku 1-5 naisten mielestä, joten sillä ei tule matchejä. Eikä keskisarjassa tai sen alapuolella olevan naisen kannata marista siitä, kun häntä huomattavasti parempi mies ei nyt huomioi sinua, koska hänellä on kymmenen parempaa jonossa.

Vierailija
87/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on nelikymppinen yksin elävä mies. Hän yritti 20-30-vuotiaana löytää parisuhdetta,  ja haaveissa oli perheen perustaminen. Ei löytynyt. Nyt hän on hieman yli 40, ja kysyntää olisi paljon. Hän vain päätti siinä kolmenkympin pinnassa, että kerta perhettä en saanut niin elelee yksin ja tekee tasan tarkkaan mitä tahtoo. 

Minä olen 38-vuotias mies. En ole koskaan ollut naisten kanssa tekemisissä vapaa-ajallani. Työajalla kylläkin. Karvaiset rumat miehet eivät kiinnosta. 

Katselen söpöjä ja nättejä naisia kauempaa ihastellen. Sellaista perusnättiä en kuitenkaan ole koskaan itselleni saanut. Olisi kiva jakaa naisen kanssa liikuntaharrastukset, toimikoon tämä pienenä vinkkinä että millaisia katselen. Ikärepertuaarini on 25-37 vuotta. Itseasiassa työpaikalla sellainen pari vuotta nuorempi naikko

Itse asiassa aika montaakin nuorempaa naista viehättää mies, joka on jotan muuta kuin heidän ikäiset klopit. Taloudellisesti menee varmasti paljon paremmin, karismaa ehkä tullut lisää jne. 

Vierailija
88/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aika montaakin nuorempaa naista viehättää mies, joka on jotan muuta kuin heidän ikäiset klopit. Taloudellisesti menee varmasti paljon paremmin, karismaa ehkä tullut lisää jne.

Jännä kun silti noita ikäerosuhteita ole kovinkaan paljon. Eikö se vanhan miehen karisma sitten purekaan, vai mistähän kiikastaa?

Vierailija
89/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkkaaminen on nelikymppiselle helppoa ikäryhmästä 55-60 - ei ota ketään. Koittakaa jo uskoa, että pääosin naiset eivät ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Kyllä se keski-iässä menee niin, että yli kuuden vuoden ikäero miehen ollessa vanhempi alkaa jo tehdä sen, että ei vaan pysty tuntemaan seksuaalista vetoa, kun toinen

Kannattaisi varmaan kokeilla niitä oman ikäisiä naisia.

Vierailija
90/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko bmi ?

Mulla bmi on 20 ja silti lähinnä ulkkikset on aktiivisia. Suomijannut vaikenee, jos en innostu ekoilla treffeillä yksille tai kotiin. N40

Vierailija
91/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkkaaminen on nelikymppiselle helppoa ikäryhmästä 55-60 - ei ota ketään. Koittakaa jo uskoa, että pääosin naiset eivät ole kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Kyllä se keski-iässä menee niin, että yli kuuden vuoden ikäero miehen ollessa vanhempi alkaa jo tehdä sen, että ei vaan pysty tuntemaan seksuaalista vetoa, kun toinen

Joo, harmaantuvat hiukset, kasvava vatsakumpu ja pehmeä nakki. Suorastaan voittamaton yhdistelmä. Enköhän mä jatkossakin tyydy kevytsuhteilemaan itseäni nuorempien miesten kanssa. 

Vierailija
92/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keskustelun hiipuminen taitaa olla kaikenikäisten ongelma deittisovelluksissa. Eivätkö sinun ikäiset ihmiset tapaa enää muualla?

Vierailija
93/101 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on nelikymppinen yksin elävä mies. Hän yritti 20-30-vuotiaana löytää parisuhdetta,  ja haaveissa oli perheen perustaminen. Ei löytynyt. Nyt hän on hieman yli 40, ja kysyntää olisi paljon. Hän vain päätti siinä kolmenkympin pinnassa, että kerta perhettä en saanut niin elelee yksin ja tekee tasan tarkkaan mitä tahtoo. 

Minä olen 38-vuotias mies. En ole koskaan ollut naisten kanssa tekemisissä vapaa-ajallani. Työajalla kylläkin. Karvaiset rumat miehet eivät kiinnosta. 

Katselen söpöjä ja nättejä naisia kauempaa ihastellen. Sellaista perusnättiä en kuitenkaan ole koskaan itselleni saanut. Olisi kiva jakaa naisen kanssa liikuntaharrastukset, toimikoon tämä pienenä vinkkinä että millaisia katselen. Ikärepertuaarini on 25-37 vuotta. Itseasiass

Miten se, että miehellä menee taloudellisesti paremmin hyödyttää naista yhtään mitenkään? Suomessa kun yleensä kulut menee 50/50. Päinvastoin, miehen elintaso voi osoittautua nuorelle naiselle liian kalliiksi. Sitten mies meneekin laskettelureissuille yms kavereidensa kanssa, joilla on varaa ja nuorikko jää kotiin jne

Vierailija
94/101 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
95/101 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailussa pätee hyvin vahvasti tasoteoria: Jos olet lihava, saat lihavan kumppanin. Jos olet hoikka, saat hoikan jne. Deittailu on hyvin ulkonäkökeskeistä ja oikeastaan ihan ymmärrettävästäkin syystä.

Vierailija
96/101 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei,ei pitäis päättää niin jyrkästi. Oikea rakkaus voi kääntää vielä pään. Eikä 40-senä oo liian myöhäistä saada perhettä. 

Vierailija
97/101 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslaista miestä sitä ollaan etsimässä? Entä mitäs tuot pöytään omalta puoleltasi? ;)

Vierailija
98/101 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäslaista miestä sitä ollaan etsimässä? Entä mitäs tuot pöytään omalta puoleltasi? ;)

Mihin vtun pöytään?

Vierailija
99/101 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on nuorien paikka jotka etsii seikkailua. Toinen osio on nämä Tinder huijarit ja murhaajat yms. En suosittele. 

Vierailija
100/101 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä videopeliharrastajana on todella vaikeaa löytää samasta kiinnostunutta naista. Kaikki ovat vain jotain aktiivisia someposeeraajia eivätkä ymmärrä intellektuellin ja rauhallisemman menon päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi