Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihan syönti menee tällä palstalla niin tunteisiin?

Vierailija
10.08.2024 |

Ja miksi vegehörhöillä on niin kova tarve hyvesignaloida?

"Hei katsokaa, en syö lihaa. Olen parempi ihminen."

Tyypillistä vihervassua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanit pitäisi määrätä pakkohoitoon.

Sekopäistä sakkia,niuvanniemeen vaan kaikki.

Lol en voisi olla nauramatta tuolle XDDD

Olisi pakko ottaa selfie tuon vieressä xddd

Vierailija
22/23 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika noloa kuvitella että joku tuollainen esitys saisi ihmisiä muuttamaan tapojaan tai mielipiteitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ap tämä ketju.

Mikään ei mene tunteisiin jos ei hyökätä toisen kimppuun. Jos sallitaan toisen tehdä mitä tahtoo, ja tekee itse sitä mitä haluaa.  Kukaan ei hyökkää jos toinen ei hyökkää ensin, ei ainakaan ihminen jolla on kaikki ok itsensä kanssa.  Luepa huolella, mitä näet?

Toiseksi; jokainen voisi pysähtyä hetkeksi ja miettiä mitä se siellä omassa itsessä triggeröi, tuo lihan syönti tai syömättömyys, toisen paino, ikä, pituus, koulutus, sinkku vai parisuhteessa, lapsia vai ei......

Mikä se on joka siellä omasssa sisimmässä provosoituu ja miksi?  Eikö tosiaan huomata miten järjetöntä tuo kaikki on? Minä en syö lihaa enkä lihatuotteita enkä kalaa. Se on minun vakaumukseni kuten esim uskonto on jonkun toisen.  Edellytän että vakaumustani kunnioitetaan kuten minä kunnioitan toisten elämänvalintoja ja arvoja. Niin kauan kun niitä ei tulla väkisin työntämään, silloin reagoin ja annan selkeästi rtietää että ei ole minun valintani enkä ota vastaan pakoosyöttöä.

Minulla on onneksi sivistynyt anoppi ja appi ja miehen suku. Jos menemme heille syömään, siellä on tarjolla tavallista ruokaa mutta kukaan ei reagoi kun en ota lihaa tai kalaa tai muuta eläinkunnan tuotetta. Aina on tarjolla myös salaattia ja perunaa tai riisiä jne.  Kukaan ei hyökkää silmilleni.  Miehenikään ei syöi lihaa. Meillä ei sitä kotona tarjoilla jos joku tulee syömään. Osaan tehdä erittäin hyviä ruokia kasviksista ja nistä usein kysellään valmistusohjeita joita kyllä mielellään annan. Kenellekään en väkisin tuppaa.

Kotonani olen oppinut kasvisruokaan, ja mieheni on siihen oppinut yhdessä olemiseni aikana. Eikä valita. Ihan oma on ollut valintansa, tosin en pysyt lihaan koskemaan joten olisi kyllä sitten joutunut sen itse valmistamaan minkä tiesi yhteen muuttaessamme. Ja hyvin on 16 vuotta mennyt ja uskon että menee jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme