Onko sinullakin Prismaperhe?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Prismassa käy sellaiset tavalliset tallaajat. Ihmiset joissa ei ole mitään erikoista. Tylsä heteropari, lapsi tai kaksi. Ei tatuointeja, käyvät lomalla turistipaikoissa muiden tylsien perheiden kanssa. Prisma perhe on lammas perhe.
Käy siellä tatuoitujakin, jatkuvasti.
Meillä on prismaperhe, ja olen ylpeä siitä. Niin ylpeä, että esim vein amerikkalaisen ystäväni Prismaan ostoksille. Niin hyvin varustettua tavarataloa on vaikea löytää USAsta.
Myydäänkö niitä Prismassa?
Ihan uusi tuote mulle, mutta näin perheettömänä kiinnostaisi.
Pistän harkintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Citymarketperheet jotenkin hienompia?
Ei. Me käydään CMssä, mutta ei hienouden takia vaan sieltä saa tuotteita mitä ei muualta saa.
Pirkkaa ilmeisesti. Muita eroja valikoimassa ei juuri ole ainakaan omalla alueella.
Mennään aina jammailemaan prismaan koko perheen kanssa.
Teini, neljäsluokkalainen ja minä grilli-isä ja fitnesää-äitii.
Kun kävellään portista sisään suoraan markettiin, niin askelletaan kuin diskossa ja lääpitään kaikkea mitä on saatavilla. Ihastellaan uuh ja aah oooh miten kaunis ja olisi ihanaa jos...
Sittne taas askeletaan kohtalokkain diskoaskelein pyöräosastoa ja urheiluosastolta elektroniikkaan. Voin hädintuskin haistaa vihannesosaston ja siinä vaiheessa jantteri huutaa kovaan ääneen että saako mennä karkkiostatolle kun on niin tylsää ja teini llähtee kanssa kysellen että saako ennujuomaa kans ja mää grilliii-iskä sanon et jooo, eks jee ku oon jees.
Fittnessääöäää.-äitii sipsuttaa mukana ja kiikuttaa kärryihin terveellisiä hetelmiä ja päärynöitä.
Mun sydämessä on grilliosasto. Tiedätte sen itsekin.
Hyvän prisman tunnelman tekee hyvä jammaileva musiikki ja työntekijät.
Tätä lauantaita on odoteltu pitkään koko viikko. Ostamme tonnilla ruokaa prismasta.
Olemme parempi perhe. Käymme paremmissa kaupoissa ja saamme siitä pientä laastaria heikolle itsetunnolle,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska Prismaan matkaa yli 60 km.
Mistä on noin pitkä matka?
Suurimmasta osasta Suomen paikkakunnista.
No ei kyllä ole. Suomessa on 77 Prismaa, Rovaniemeä myöten. Ylivoimainen enemmistö suomalaisista asuu parinkymmenen kilometrin säteellä lähimmästä Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt meidän kaupungin 2 uudistetuissa Prismoissa kun toisessa hain kukat, oli surkea valikoima. En omista s korttiakaan,.
Mene kouluun.
Lähin kauppa, mutta vaihtaisin mielihyvin toiseen.
Kyllä. Kaikilla on Mywearin vaatteet niskassa, jääkaapissa Rainbowta, pihalla tramppa. Lasten nimet on Olivia ja Leo. Lemmikkinä vaalea labradori, jonka nimi on Luna. Auto on 10 vuotta vanha Toyota.
Kyllä te prisma perheet olette hassuja sellaisia kovin tylsän perinteisiä.
En tajua tätä prismaperhejuttua. Prisma on varmasti useimmille ruokakauppa. Kaikki ihmiset syövät. Miten on mahdollista luokitella ihmisiä jännittäviksi ja kiinnostaviksi sen perusteella, mistä hän ostaa ruokansa?
Jos ajatellaan käyntikertoja, mä käyn eniten yhdessä ihan tosi pienessä pienen kylän K-kaupassa. Tää nyt varmasti sitten tekee musta tosi tosi kiinnostavan. Vai?
Mun mielestä ihmisestä tekee kiinnostavan hänen päänsä sisältö. Se ei oikein tule ilmi siinä, missä kaupassa hän tapaa tehdä ruokaostoksensa. Mutta se, että joku puhuu "prismaperheistä", kertoo jo jotain ihmisen ajattelusta. Ainakin sen, että hän tuskin on kauhean syvällinen ja analyyttinen ajattelija.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kaikilla on Mywearin vaatteet niskassa, jääkaapissa Rainbowta, pihalla tramppa. Lasten nimet on Olivia ja Leo. Lemmikkinä vaalea labradori, jonka nimi on Luna. Auto on 10 vuotta vanha Toyota.
Vähintään toisella lapsella myös joku muotidiagnoosi, josta äiti kirjoittaa säännöllisesti someen.
Kävin Myyrmannissa Prismassa ja Citymarketissa. Nehän on siellä ihan vierekkäin, vain käytävä välissä. Voi jestas mikä ero siisteydessä ja yleisessä ilmapiirissä :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään toisella lapsella myös joku muotidiagnoosi, josta äiti kirjoittaa säännöllisesti someen.
Kai teidän Tojo on farkku?
Käydään vähän kaikissa, mutta bonukortti ja s-tili löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Myyrmannissa Prismassa ja Citymarketissa. Nehän on siellä ihan vierekkäin, vain käytävä välissä. Voi jestas mikä ero siisteydessä ja yleisessä ilmapiirissä :o
Ongelmasi ydin tuli jo siinä että olit Myyrmäessä.
Tyhmyys ei ole hienoutta. Se on edelleen vain tyhmyyttä. Siis se, että menee naapurikauppaan ihan vain ostamaan samaa kalliimmalla.