Kerro lemppari lidl tuotteesi!! Muut peukuttaa!
Kommentit (241)
Oikeesti noi kaikki marinoidut ja muut maistuu siltä ettei niitä voi montaa kertaa peräkkäin syödä kyllästymättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Floralys 3-kerros WC-paperi 10rll, 3,85
Tämä oli ennen sellaista vinoruutu-kuviollista ja erilaista kuin se mitä niissä paketeissa on nykyisin, pakkausmuovissa on edelleen sen vinoruutukuvion kuva kuitenkin.
Se vinoruutukuviollinen paperi oli ennen Lidlin halvinta ja siksi ostin sitä ja tykkäsin, oli jokin vihreäsävyinen kääremuovi silloin ja oli hintaluokassaan paras. Sitten Lidl kävi ahneeksi ja nosti hintaa ja muutti pakkausta.
Nyt se paperikin on sitten muutettu eikä ole enää lähellekään yhtä hyvää, joten en osta sitä enää ollenkaan.Ei se "Lidlin ahneudesta" ole kiinni vaan raaka-aineiden maailmanmarkkinahinnoista. Jokaisella valmistajalla on mallit muuttuneet ja hinnat nousseet.
Se muuttui ennen raaka-aineiden markkinamuutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti noi kaikki marinoidut ja muut maistuu siltä ettei niitä voi montaa kertaa peräkkäin syödä kyllästymättä
Mitkä marinoidut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro, koska haluan että sitä riittää minulle kun tulee taas myyntiin.
Myynti lopetetaan koska sitä ei osteta tarpeeksi, sitten jäät itsekin ilman.
Jännä, että se erinomainen Formil-pesuainekin lopetettiin vaikka olin ihan siinä käsityksessä, että moni tykkäsi ostaa juuri sitä. Itse jäin ainakin kaipaamaan kyseistä tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole mitään syötävää, mutta ostan siempre siteitä. Ovat halpoja ja laadukkaita.
Myös Siempre-tamponit on edullisia ja hyviä.
Totta!
Mutta Lidlin oman merkin ph-suojat oli pettymys. Niitä ei voi käyttää tamponin kanssa ohivuodon varalta eikä tiputteluvuotoon. Pienet tipat tulee läpi.
Olisko tarkoitettu pieneen valkovuotoon?
Vierailija kirjoitti:
Gelatelli jädet tuutit sekä magnug tyyliset
Ne "magnumit". Ah ja nam ja slurp!
Vierailija kirjoitti:
Punanen kalja ja vessapaperi.
Se sinisessä paketissa oleva wc-paperi varsinkin.
Hassu juttu, mulla ihan samat tuotteet on lemppareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä marinoidut?
Kanaleikkeet esim, siivet ja koivet. Myös lihaleikkeet jotka pakattu marinoituna. Kaikki suunnilleen saman makusia.
Rustiikkiset sämpylät, ne tummahkot.
Formil Sensitive jota ei enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei ole mitään syötävää, mutta ostan siempre siteitä. Ovat halpoja ja laadukkaita.
Myös Siempre-tamponit on edullisia ja hyviä.
Totta!
Mutta Lidlin oman merkin ph-suojat oli pettymys. Niitä ei voi käyttää tamponin kanssa ohivuodon varalta eikä tiputteluvuotoon. Pienet tipat tulee läpi.
Olisko tarkoitettu pieneen valkovuotoon?
Mä en löydä Lidlin tamponeista tarpeeksi isoa kokoa itselleni. Enkä Lidlissä myytävistä Ob-tamponeista.
Miksei siellä myydä niitä vihreäpaketillisia ob-tamponeita? Niitä ostaisin.
Magic mouse- hiirikarkit. 😋