Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tason ammatti on ala-asteen kiusaajallasi?

Vierailija
09.08.2024 |

Voin aloittaa: päällikkö. Yläasteen kiusaajasra oli taas tullut director. 

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut kiusaajia koska olin itse kiusaaja läpi koko peruskoulun ja olen ylpeä siitä. Ammatiltani olen sähköasentaja TMI . Ja kiitos kysymästä, helvetin hyvin menee. 🙂

Pelottaako milloin sinulle kostetaan. Ai ei milloinkaan? No mistäs sinä sen pystyt ennustamaan. 

Haha, ne kusihousut ei uskalla tulla edes puhumaan 😂 ja ainakin yksi on jo poissa.

Kostaa voi muutenkin kuin puhumalla. Ja kuolleillakin on omaiset. Aiheutitko sinä välillisesti tämän yhden poismenon.

Vierailija
62/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen. 

Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.

Ei kukaan pakota unohtamaan. Jotkut kostavat ja hyvä niin. 

Toivottavasti mahdollisimman moni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen. 

Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.

No mutta kun aikuisiällä yksi näistä on tullut nauramaan ja pilkkaamaan traumasttisinta kokemustani, niin ei mene ihan nuoruuden piikkiin.

Tuollaiseen vajakkkiin sinun ei kannata uhrata ajatustakaan. Voit vain tyytyväisenä todeta, että sinusta tuli parempi ihminen.

Vierailija
64/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ajaa taksia ja toinen kaivoi ojia kunnes ryyppäsi itsensä hengiltä.

Ihan hyvää karmaa verrattuna omaani.

Vierailija
65/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma äitini oli hirviö, joka nimitteli ja kohteli minua kaltoin siitä lähtien kuin muistan.

Totuin siihen ihan taaperosta lähtien. Se oli arkea. Kun isä tuli kotiin, niin tunsin olevani turvassa.

Ikävä kyllä isäni oli paljon poissa töiden takia ja ne viikot olivat hirveitä.

Kun menin kouluun, niin en edes tunnistanut kiusaamista. 

Niin ja olimme tosiaan hyvin toimeentuleva perhe omakotitalossaan ja äiti siellä kotorouvana kulissit kunnossa.

Vierailija
66/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkonomeja ja lähihoitajia

Vierailija
67/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja. En ihmettele siitä pissisbimbosta. 

Vierailija
68/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä eikä kyllä kiinnostakaan tietää.

Vierailija
69/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuoli vankilassa ja toinen toimitusjohtaja isossa isännöintifirmassa. Luonteeltaan ihan samanlaisia olivat.

Vierailija
70/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme veljestä. Muutin pois paikkakunnalta heti yläkoulun jälkeen, joten en tiedä mitä tekivät itse, mutta muutama kuukausi sitten kuulin, että kaikki ovat tappaneet itsensä.

Vierailija
71/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä ku ei ollu semmosta mutta se jota kiusasin on kaupankassa 😆

Kaupankassa vs. av-trolli hmm...

Vierailija
72/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurikollinen ja huumehörhö.

Vierailija
73/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun oma äitini oli hirviö, joka nimitteli ja kohteli minua kaltoin siitä lähtien kuin muistan.

Totuin siihen ihan taaperosta lähtien. Se oli arkea. Kun isä tuli kotiin, niin tunsin olevani turvassa.

Niin ja olimme tosiaan hyvin toimeentuleva perhe omakotitalossaan ja äiti siellä kotorouvana kulissit kunnossa.

Jos kotona rakastetaan ja välitetään, niin kiusaamisesta selviää kyllä.

Jos se kiusaaja on oma vanhempi, niin ne jäljet ovat niin syviä, ettei niitä mikään korjaa.

Pitää vain parhaansa mukaan oppia elämään niiden kanssa.

Vierailija
74/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että te jotka olette iloisia toisten kuolemista huumekoukusta, niin oletteko ajatelleet, että menisitte hakemaan apua itselle. Itse olin koulukiusattu, mutta en ikinä iloitsisi toisen epäonnesta. Esim. Joanna Kuvaja oli tunnettu kiusaaja, ja kiusasi myös minua. 

Nykyisin hänestä tulee mukavan oloinen ihminen mieleen,m ja minusta on ihanaa, jos hän sitä oikeasti ja löytänyt itselleen rauhan. Jotain ne kiusaajat oireilee lapsuudessa. 

Aikuisten kiusaamiseen en suhtaudu noin. Aikuinen on vastuussa itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan. Samoin me, joita on kiusattu. 

Vierailija
75/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mehmettiä??

Aikuiset ihmiset miettii aikoja sitten tapahtuneita pieniä letistä vetämisiä ja vitsillä heitettyjä pikku piloja?

Mikä teitä vaivaa?? Aikuiset ihmiset?!

Nää on niitä reppanoita nössöjä ja ikipullukka loosereita kaikki 😂 ilmankos näistä ei mitään tullutkaan. 🤣

Ja susta tuli valtionvarainministeri. 

Vierailija
76/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tunnistin kiusaamisen (ainakin useimmiten), mutta uskoin ansainneeni sen. Kotona opin etten ole minkään arvoinen ja kiusaajat tietysti hyödynsivät tilannetta (helppo valmiiksi alistettu uhri).

Vierailija
77/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteen kiusaajat on molemmat tehneet itsarin. Toinen teki itsarin jo 12-13-v uotiaana ja toinen myöhemmin parikymppisenä. En kyllä ollut ala-asteella mitenkään rajusti kiusattu, mutta nuo pari itsarikandidaattia härnäsi tai häiriköi joskus ja tottakai noi oli vanhempia ja isompia. 

Heillä on varmaan ollut tosi paha olla.

Vierailija
78/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelee politiikassa oppositiossa. 

Vierailija
79/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Tosin pitää omaa firmaa, ei tainnut sopia työyhteisöön.

Vierailija
80/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, ehkä joku Art director mainosalalle. Vanhempansa olivat lääkäreitä.