Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tason ammatti on ala-asteen kiusaajallasi?

Vierailija
09.08.2024 |

Voin aloittaa: päällikkö. Yläasteen kiusaajasra oli taas tullut director. 

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hajuakaan. Mistä sen voisin tietää?

Vierailija
22/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pahinta kiusaajaa taitavat kaikki olla sairaanhoitajia. Tosin ehkä yksi heistä on lähihoitaja, en ole ihan varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on valtionyhtiöllä viestintäpäällikönä

Vierailija
24/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokanopettaja

Tämä täsmää vastoittain lukemaani lehtijuttuun, jossa opettajat kokivat ratkovansa luokan ongelmia huumorilla. Tutkija totesi, että ulkopuolisen näkökulmasta kyseessä oli oppilaille vittttttuilu. 

(Oppilaat, joita opettajat nöyryyttivät ja joille vitttttttuiltiin, kasvoivat aggressiivisiksi nuoriksi.)

Nähtävästi opettajan hommiin hakevat ne tyypit, joille tyyliin yläaste oli parasta aikaa. Eli seiskatason häiriköt...

Vierailija
25/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuallu!

Vierailija
26/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mitä väliä?

Yläasteella minua kiusattiin ja pahoinpideltiin. Nyt kun kysyit, niin kiusaajani oli kymppiluokkalainen Katja, jolla oli oikein jengi. Ne pelkäsi ja myötäili sitä Katjaa, joka muistutti hämmästyttävän paljon Pate Mustajärveä.

Ei minua kiinnosta pätkääkään mitä tuollainen ihminen tekee tai on tekemättä.

Vierailija
27/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen. 

Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.

Vierailija
28/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudassa on, kuoli kirroosiin kun askistes-neste täytti keuhkot 🤗🤗

Vierailija
29/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen. 

Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.

Ei kukaan pakota unohtamaan. Jotkut kostavat ja hyvä niin. 

Vierailija
30/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi putosi parvekkeelta hämärissä olosuhteissa ja kuoli.

Yksi on  naimisissa lukiossa tapaamansa ensirakkautensa kanssa asuen äveriäähköllä pientaloalueella kahden lapsen ja kultaisennoutajan kanssa. Mies elättää ja pikkurouva saa kotoilla.

Muista en tiedä.

Vierailija
31/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mitä väliä?

Yläasteella minua kiusattiin ja pahoinpideltiin. Nyt kun kysyit, niin kiusaajani oli kymppiluokkalainen Katja, jolla oli oikein jengi. Ne pelkäsi ja myötäili sitä Katjaa, joka muistutti hämmästyttävän paljon Pate Mustajärveä.

Ei minua kiinnosta pätkääkään mitä tuollainen ihminen tekee tai on tekemättä.

Niin ja ala-asteella minua kiusasi luokallani oleva poika, jolle sanoin suorat sanat. Kävi hakemassa isokokoisen kolme vuotta vanhemman kaverinsa, joka löi täysin yllättäen lujalla voimalla minua ylhäältä päin nyrkillä päähän, kun olin pakkaamassa reppuani.

Eihän tuollaista unohda, mutta en uhraisi ajatusta kummallekaan.

Vierailija
32/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Stubb kiusannut enemmänkin ihmisiä, kun on mainittu parikin kertaa tässä ketjussa? 

Vierailija
33/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotain vialla.

Vierailija
34/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen.

Vierailija
35/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokanopettaja

Tämä täsmää vastoittain lukemaani lehtijuttuun, jossa opettajat kokivat ratkovansa luokan ongelmia huumorilla. Tutkija totesi, että ulkopuolisen näkökulmasta kyseessä oli oppilaille vittttttuilu. 

(Oppilaat, joita opettajat nöyryyttivät ja joille vitttttttuiltiin, kasvoivat aggressiivisiksi nuoriksi.)

Nähtävästi opettajan hommiin hakevat ne tyypit, joille tyyliin yläaste oli parasta aikaa. Eli seiskatason häiriköt...

Voiko kenellekään yläasteikä olla elämän parasta aikaa? Elämäni hirvein ajanjakso. Kasvaminen, epävarmuus, myllerrys. Aikuinen ja lapsi samaan aikaan.

Sitten kun nämä kasvukipuiset hirviöt laitetaan kolmeksi vuodeksi saman katon alle, niin ihme, että kukaan selviää tästä jaksosta täysjärkisenä. 

Vierailija
36/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen pahimmista kiusaajista toinen on kampaaja ja toinen valmistui vissiin ensin merkonomiksi, mutta on nykyään joku nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja.

Vierailija
37/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut kiusaajia koska olin itse kiusaaja läpi koko peruskoulun ja olen ylpeä siitä. Ammatiltani olen sähköasentaja TMI . Ja kiitos kysymästä, helvetin hyvin menee. 🙂

Vierailija
38/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaanhoitaja (!!)

Minun kiusaajistani yksi on mielenterveyshoitaja. Toivottavasti on muuttunut. Onkohan tuo suosittukin ammatinvalinta kiusaajilla?

Vierailija
39/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotain vialla.

En ole väittänytkään etteikö olisi. Pahantekijät sen aiheuttivat että minussa on jotain vialla. 

Vierailija
40/147 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy mm. raviohjastajaa, kosmetologia ja yksi on töissä lentokentällä, en tiedä missä hommissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi