Minkä tason ammatti on ala-asteen kiusaajallasi?
Voin aloittaa: päällikkö. Yläasteen kiusaajasra oli taas tullut director.
Kommentit (147)
Siis mitä mehmettiä??
Aikuiset ihmiset miettii aikoja sitten tapahtuneita pieniä letistä vetämisiä ja vitsillä heitettyjä pikku piloja?
Mikä teitä vaivaa?? Aikuiset ihmiset?!
Kaikki koulukiusaajani ovat ryhtyneet vihervassareiksi, peitelläkseen sairasta totuutta, jota he suorittivat minua vastaan ala-asteella. Kaikki punavihervassarit ovat paskaista porukkaa, joille vannon kostavani verisesti.
En tiiä ku ei ollu semmosta mutta se jota kiusasin on kaupankassa 😆
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mehmettiä??
Aikuiset ihmiset miettii aikoja sitten tapahtuneita pieniä letistä vetämisiä ja vitsillä heitettyjä pikku piloja?
Nää on niitä reppanoita nössöjä ja ikipullukka loosereita kaikki 😂 ilmankos näistä ei mitään tullutkaan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut kiusaajia koska olin itse kiusaaja läpi koko peruskoulun ja olen ylpeä siitä. Ammatiltani olen sähköasentaja TMI . Ja kiitos kysymästä, helvetin hyvin menee. 🙂
Pelottaako milloin sinulle kostetaan. Ai ei milloinkaan? No mistäs sinä sen pystyt ennustamaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen.
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.
No mutta kun aikuisiällä yksi näistä on tullut nauramaan ja pilkkaamaan traumasttisinta kokemustani, niin ei mene ihan nuoruuden piikkiin.
Viimeksi kun näin, istui ruokakaupan kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen.
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.Ei kukaan pakota unohtamaan. Jotkut kostavat ja hyvä niin.
Jestas kuinka lapsellista.
Eipä ole koskaan kiusattu minua, mutta kyllä nää kiusaajat aika reppanoita oli, mistä siis yhtään olen kuullut. Itse viimeksi yhdestä tämmöisestä sankarista kuulin noin 15 vuotta sitten, kun soitti ja kysyi 50 euroa baariin lainaan. Ihan olisin kuulemma saanut heti seuraavana päivänä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.No mutta kun aikuisiällä yksi näistä on tullut nauramaan ja pilkkaamaan traumasttisinta kokemustani, niin ei mene ihan nuoruuden piikkiin.
Kosta.
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.
Pahimmat kiusaajat taitavat usein jatkaa kiusaamista aikuisenakin töissä tai muualla. Valitettavasti kiusaaminen ei ole vain lasten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut kiusaajia koska olin itse kiusaaja läpi koko peruskoulun ja olen ylpeä siitä. Ammatiltani olen sähköasentaja TMI . Ja kiitos kysymästä, helvetin hyvin menee. 🙂
Pelottaako milloin sinulle kostetaan. Ai ei milloinkaan? No mistäs sinä sen pystyt ennustamaan.
Haha, ne kusihousut ei uskalla tulla edes puhumaan 😂 ja ainakin yksi on jo poissa.
Eka luokan kevätkauden ja toka luokan opettanut nainen Kangasniemellä. Kuollut.
Kansalaiskoulussa Kangasniemellä naisopettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.Ei kukaan pakota unohtamaan. Jotkut kostavat ja hyvä niin.
Jestas kuinka lapsellista.
Niin? Saat olla mitä mieltä haluat. Se ei kiinnosta minua. Ei pidä teininä ilkeillä pahoinpidellä muita ettei tarvitse sitten aikuisena puntti tutista.
Välillä ostan varaosia moottoripyörääni läheisestä alan liikkeestä. Näyttäisi yksi siellä olevan puotipuksuna.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mehmettiä??
Moni "kiusaaminen" käsiteltäisiin käräjillä, jos olisi kyse aikuisista. Kyse on väkivallasta.
Kuinka huonosti täytyy aikuisella ihmisellä mennä elämässä että häntä oikeasti kiinnostaa mitä joku hänen ala-aste aikainen kiusaaja nykyään tekee?