Minkä tason ammatti on ala-asteen kiusaajallasi?
Voin aloittaa: päällikkö. Yläasteen kiusaajasra oli taas tullut director.
Kommentit (147)
En tiedä eikä kiinnosta - lienevätkö enää elossakaan, inhottoavat ihmiset... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut kiusaajia koska olin itse kiusaaja läpi koko peruskoulun ja olen ylpeä siitä. Ammatiltani olen sähköasentaja TMI . Ja kiitos kysymästä, helvetin hyvin menee. 🙂
Pelottaako milloin sinulle kostetaan. Ai ei milloinkaan? No mistäs sinä sen pystyt ennustamaan.
Haha, ne kusihousut ei uskalla tulla edes puhumaan 😂 ja ainakin yksi on jo poissa.
Kostaa voi muutenkin kuin puhumalla. Ja kuolleillakin on omaiset. Aiheutitko sinä välillisesti tämän yhden poismenon.
Ei pelota, ovat täysiä nyhveröitä.
Ei kyllä se tais ihan itse rekkaa päin ajaa.
Oletko oikeasti niin taukki ettet tiedä mitä välillisesti tarkoittaa. Ei pelota, ne kuuluisat viim...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huonosti täytyy aikuisella ihmisellä mennä elämässä että häntä oikeasti kiinnostaa mitä joku hänen ala-aste aikainen kiusaaja nykyään tekee?
Ei mulla mene huonosti, mutta kyllä nuo kokemukset jäävät tuossa iässä mieleen eikä siinä ole mitään hävettävää. Vaikeaa olisi unohtaa kuinka pelotti mennä kouluun tai kulkea koulumatkat sen yhdeksän vuotta.
Ei tuo normaalia ole. Olen tuo äitini kaltoinkohtelema ja koulukiusattu. Tapasin miehen ns kunnon perheestä, koska olihan meillä kotonakin kulissit kunnossa.
Muutimme toiselle puolea Suoma. Mies alkoi pahoinpidellä minua esikoisemme syntymän jälkeen. Pahoinpitely raaistui ja siitä tuli normaalia.
Hän vei lapsemme omaan huoneeseen, sulki oven ja komensi häntä pysymään siellä.Sen jälkeen aloitti minun hakkaamisen. Jo
:(
Eipä teistä herkistä runoilijoista sitten muuta tullut kuin satuilijoita. Vähänpä olette sitten lapsuudestanne kehittyneet kun jutut on edelleen samalla tasolla. Mää niin kostan.. ootte vuosia rypeneet itsesäälissänne ja miettineet kostoa johon teistä ei koskaan ole koska muuten menettäisitte elämänne tärkeimmän asian... Itsesäälin ja syyn olla ressukka. 🤗 Tui tui 💋
Vierailija kirjoitti:
Eipä teistä herkistä runoilijoista sitten muuta tullut kuin satuilijoita. Vähänpä olette sitten lapsuudestanne kehittyneet kun jutut on edelleen samalla tasolla. Mää niin kostan.. ootte vuosia rypeneet itsesäälissänne ja miettineet kostoa johon teistä ei koskaan ole koska muuten menettäisitte elämänne tärkeimmän asian... Itsesäälin ja syyn olla ressukka. 🤗 Tui tui 💋
Pelkäävät menettävänsä opiaatit. 🤣
Opettaja, kuten vanhempansakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen.
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.Ei kukaan pakota unohtamaan. Jotkut kostavat ja hyvä niin.
Sinussa on jotain vialla.
En ole väittänytkään etteikö olisi. Pahantekijät sen aiheuttivat että minussa on jotain vialla.
Mistä sen tiedät? Josko olisi pää ollut vinksallaan jo aiemmin?
Mitäpä sen on väliä. Unohtanut en ole ja kosto on suloinen, oletko kuullut sanonnan?
Ootteko muistaneet ottaa iltalääkkeet? Ne piti ottaa jo klo 21:00.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole kaikki hyvin.
En tiedä, eikä todellakaan kiinnosta. En ole hänestä onnekseni kuullut sitten ala-aste aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Hitto miten mukavaa nähdä kun sua pelottaa. Tollanen vi*tumainen teiniuho yhä sulla. Sillä uhollako yritit aikoinaan peittää sen kun aikuiset sua kohtelivat kaltoin, eikö koti ollutkaan turvallinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En muista heidän nimiäkään. Olen mennyt eteenpäin, enkä ole jäänyt jumiin menneeseen.
Teini-ikäiset ovat tyhmiä ja kypsymättömiä. Aikuisena tämä pitää ymmärtää ja jättää asiat taakseen.Ei kukaan pakota unohtamaan. Jotkut kostavat ja hyvä niin.
En ole väittänytkään etteikö olisi. Pahantekijät sen aiheuttivat että minussa on jotain vialla.
No niin turpa kiinni Helminen, menehän sinäkin jo siitä sänkyyn ,että saa muut potilaat nukkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin turpa kiinni Helminen, menehän sinäkin jo siitä sänkyyn ,että saa muut potilaat nukkua!
Onkohan huominen kiva päivä...? No sen näkee sit.
Kokiksi kai opiskeli peruskoulun jälkeen, tai jotain ruoanlaittoon liittyvää. En tiedä oliko koskaan töissä ja onko enää hengissä.
Teologi ei pappina, onneksi. Kuitenkin lasten ja nuorten kanssa työskentelee.
Hupatat .