Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa "poikien reissulle" Prahaan. Päästäisittekö

Vierailija
09.08.2024 |

En kyllä oikein hyvällä mielellä ole

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan ex lähti poikien reissuu bulgariaan. Luulin oikeesti simisilmäisenä että ihan vaa lämpöö ja rantaa jne kattoon. Jälkeenpäin kuulin että joka ilta tyttöbaareissa erilaisissa. Kauttarantain tuli ilmi ei tosiaan itse kertonut. Muut porukassa siis naureskeli miten kova reissu ja itse kuuntelin.

En tiiä paniko mut varmaan..

Aika nopeesti hänestä ex tuli muidenkin syiden takia.

No Go Ap!!

Jos mies aikoo toimia noin, miksi apn se tulisi estää. Tapahtuuhan tuo ennemmin tai myöhemmin jos mies on petturi ja seksinostaja. Ap pääsee nopeammin huonosta miehestä eroon ja voi eron jälkeen löytää miehen joka ei petä eikä riistä seksityöntekijöitä. 

Niin no ongelmahan näissä on se, että mies valehtelee ummet lammet tai ei vain kerro mitään, naisilla ei välttämättä käy edes mielessä kyseiset motiivit lähteä reissuun. Mies jolla on tarve harrastaa tällaisia reissuja ei ole hyvää parisuhdemateriaalia, ehkä ap jo ymmärtääkin asian.

Vierailija
82/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni ei ole tarvetta lähteä ilman mua ulkomaille, joten tietenkään en päästäisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni (vitsillä) epäilee bordellireissuksi.

Osaa naisetkin tarvittaessa. Odottelin kerran rantahotellin ulkoaulassa niin siihen tuli lentokenttäbussista ilmeisesti janojuomaa hieman nauttineet, olihan kuuma kesäpäivä, Pirkko ja Maire ja alkoi melkoinen kälättää mitä aiotaan heti ekana iltana tehdä. Puheessa volyymit 10/10. Kunhan kassit heitetty huoneeseen niin biksut päälle eiks jeh ja tähän altaalle akaisin! Ota sä Maire toi gigolo niin mä otan tuon!! Jesss!! Tänään illalla päästään kunnolla naimaan!!

Niin no lomaromanssit etelässä on aina ollut ihan molempien sukupuolten juttu. Ero on siinä, tekeekö sitä naimisissa oleva henkilö vai sinkku, ja myös siinä, että naisten harvemmin tarvitsee hankkia hommaan ihmiskaupanuhreja.

Lomaromanssi :D

Ehkä sen niin voi sanoa.. bordellikin lopulta on kai sellainen sitten myös 

Vierailija
84/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa olutta ja kauniita naisia. Kyllä sen tietää miten tuossa käy! 

Vierailija
85/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on kyllä tunnettu ilolintukohde. Hankkiudu eroon tuommoisesta miehestä. 

Vierailija
86/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksessa edes on "päästäisittekö"? Ei kai ketään voi kahlita tai jos edes yrittää niin parisuhde on tuhoon tuomittu.

Vierailija
87/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi, itse oon kyllä mennyt yksin, mutten kaveriporukassa minäkään. Eikä muutenkaan osaisi varata matkaa itsekseen, ei ole sen juttuja.

Häh. Miksi saisi mennä yksin mutta ei kavereiden kanssa?

En sanonut, että saa mennä yksin eli ei saa mennä ilman minua tai lapsia.

. . . mutta sinä saat, ihana suhde teillä.

Vierailija
88/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan toistaa muita kommentoijia, mutta en jaksa lukea 4:ää sivua näin absurdista aiheesta.

Mieheni ei ole vankini. Saa mennä ja tehdä mitä haluaa.

Vierailija
89/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa elävä homo tai bii.

Kulissisuhde/perhe lapsineen jopa.

Vierailija
90/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Praha on kyllä tunnettu ilolintukohde. Hankkiudu eroon tuommoisesta miehestä. 

Sellaista vähänkään suurempaa kaupunkia ei olekaan, josta ei jostain ilolintua löytyisi. Löytyy Suomestakin. 

Praha on tunnettu olutkohde ja siellä on loistavaa ruokaa. Siellä voi yhden viikonlopun viettää hyvin halvalla hyvässä huppelissa aamusta iltaan. Ei käy ilolinnut edes mielessä.

Vierailija
91/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni ei ole tarvetta lähteä ilman mua ulkomaille, joten tietenkään en päästäisin

Sinä siis määräät, mitä mies haluaa tehdä. . .

Vierailija
92/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

prahassa saa mukavaa miesseuraa miehetkin

Vierailija
93/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekissä naispoliisitkin kauniita 👍

Vierailija
94/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei voi omistaa.

Mitä enemmän rajoittaa toisen tekemisiä, sen suurempi on vapauden kaipuu ja haave toisesta sylistä.

Pettäjä pettää halutessaan vaikka sali- tai kauppareissun aikana. Tai sanoo käyvänsä kaverilla. Kaveri peesaa. 

Vierailija
95/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloituksessa edes on "päästäisittekö"? Ei kai ketään voi kahlita tai jos edes yrittää niin parisuhde on tuhoon tuomittu.

Tätä minäkin näissä eniten ihmettelen. Jos joku olisi alkanut minulle kakimaan ikinä, että ei päästä minua johonkin tuollaiseen, niin olisin päästänyt kyseisen henkilön välittömästi piinastaan päättämällä sen suhteen siihen paikkaan. Tuollaisessa suhteessa eläminen on ihan täyttä piinaa.

Vierailija
96/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoisia parisuhteita teillä. 

Naisten rima miesten suhteen on helvetissä. 

En ikäpäivänä ottaisi miestä jonka tekemisiä pitää kytätä ja rajoittaa. Kyllä miehen pitää olla jo alkujaan kunnollinen ja uskollinen! 

Sanoo vissiin henkilö, jolla ensikäden tietoa asiasta

Vierailija
97/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön jos haluaa, kunhan ei matka mene yhteisten sovittujen suunnitelmien päälle. Siinä tapauksessa keskusteltaisiin ja katsottaisiin mikä on paras ratkaisu. 

Vierailija
98/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kysyisi tai tottelisi naisen käskyjä. Jos haluan lähteä lomamatkalle Aasiaan kavereiden kanssa, niin lähden. Piste.

Onneksi olen sinkku. Mies on onnellisin sinkkuna.

Vierailija
99/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti päästät - ei se airo kulu jos tsekkijärvissä soutelee.

Vierailija
100/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat ovat narsisteja. Mies on vapaa matkustelemaan ja viettämään aikaa kavereidensa kanssa. Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. Itse en ikinä pyytäisi muijalta lupaa viettää aikaa kavereiden kanssa.

Valitettavasti miehissäkin on mustasukkaisia naisen elämän rajoittajia. Saattaa ihan selkään saada tehdessään jotain, mistä puoliso ei ole hyvillään esim kaverilla käynti tai ainakin selkään antamisella uhkaillaan. Tämä ei ole oikein. Parisuhteessakin jokaisella saa ja pitää olla omia menoja. Terveen parisuhteen merkki on se, että molemmilla on oma elämä sen yhteisen elämän lisäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä