Mies haluaa "poikien reissulle" Prahaan. Päästäisittekö
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia parisuhteita teillä.
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
En ikäpäivänä ottaisi miestä jonka tekemisiä pitää kytätä ja rajoittaa. Kyllä miehen pitää olla jo alkujaan kunnollinen ja uskollinen!
Sanoo vissiin henkilö, jolla ensikäden tietoa asiasta
Mene kiukuttelemaan uskottomalle miehellesi
???
Niin että meinasit kontrolloida miehesi menemisiä? Toivottavasti mies ymmärtää ottaa eron, mistä näitä kontrollihirmuja naisia sikiää...
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysyisi tai tottelisi naisen käskyjä. Jos haluan lähteä lomamatkalle Aasiaan kavereiden kanssa, niin lähden. Piste.
Onneksi olen sinkku. Mies on onnellisin sinkkuna.
Mies on kylläkin tutkitusti onnellisin parisuhteessa.
Hyvä yritys toki.
AP nyt on ihan oma lukunsa, eikä mitenkään edusta suurinta osaa naisista, tyttöystävistä, vaimoista.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Kyllä meillä nämä on ihan ilmoitusasioita, ei mitään, johon kysellään puolisolta lupia, saati että estettäis toista menemästä. Oli sitten kyse mökkireissusta, viikonlopusta Helsingissä, tai pidemmästä matkasta pidemmällä. Kunhan sen verran ajoissa toiselle ilmoittaa, että toinen tietää suunnitella omat menonsa niin, että koirasta pystyy huolehtimaan.
Samoilla linjoilla. Ihmettelen myös aloitusta. Jos mies sanoisi minulle, ettet lähde ystävän kanssa Prahaan, olisin ihmeissäni. Ajattelisin, että jotakin todella vakavaa on sattunut, etten voi siksi juuri nyt lähteä.
Luottamusta pitää olla ja oma elämä. Parisuhdekin voi paremmin kun ei olla koko aikaa nokakkain. En seurustelisi miehen kanssa jonka pettämistä pitää epäillä ja pelätä.
Miten tuohon joutuu luvan kysymään? Mikä pirttihirmu sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
???
Niin että meinasit kontrolloida miehesi menemisiä? Toivottavasti mies ymmärtää ottaa eron, mistä näitä kontrollihirmuja naisia sikiää...
Miehet ovat niin alapäänsä vietävissä, että ns pakko katsoa perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kysyisi tai tottelisi naisen käskyjä. Jos haluan lähteä lomamatkalle Aasiaan kavereiden kanssa, niin lähden. Piste.
Onneksi olen sinkku. Mies on onnellisin sinkkuna.
Mies on kylläkin tutkitusti onnellisin parisuhteessa.
Hyvä yritys toki.
AP nyt on ihan oma lukunsa, eikä mitenkään edusta suurinta osaa naisista, tyttöystävistä, vaimoista.
Mies on tilastojen mukaan onnellisin sinkkuna ja nainen on onnellisin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Meinaatko että naiset muka eivät vastaavasti olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Kukaan ei pysty kellon ympäri toista vahtimaan. Ei pettäminen montaa minuuttia vie.
Aloitus on esimerkki siitä, miksi naisten kanssa ei kannata ryhtyä parisuhteisiin.
Semmoinen olo, että nainen tietää, että mies tulee pettämään siellä ja todennäköisesti mies tulee tekemään niin. Tuo on lähtökohtaisesti helvetin huono suhde.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloituksessa edes on "päästäisittekö"? Ei kai ketään voi kahlita tai jos edes yrittää niin parisuhde on tuhoon tuomittu.
Onhan se vähän ikävää, kun rahapussi on muutaman päivän pois
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloituksessa edes on "päästäisittekö"? Ei kai ketään voi kahlita tai jos edes yrittää niin parisuhde on tuhoon tuomittu.
Onhan se vähän ikävää, kun rahapussi on muutaman päivän pois
Vierailija kirjoitti:
Mites tautiriskit? Vaimot eivät halua tappavia "tuliaisia". Ellei ole kunnon mies joka ei naisiin koske ja elää varatun elämää.
tuskinpa ne miehetkään haluaa elättää postimiehen muksuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi, itse oon kyllä mennyt yksin, mutten kaveriporukassa minäkään. Eikä muutenkaan osaisi varata matkaa itsekseen, ei ole sen juttuja.
Häh. Miksi saisi mennä yksin mutta ei kavereiden kanssa?
En sanonut, että saa mennä yksin eli ei saa mennä ilman minua tai lapsia.
Minkä ikäisiä lapset ovat?
Isoja jo, muttei mies siis ole ikinä siis itse ees varannut mitään matkaa minä oon hoitanut kaiken, on enempi kiinnostunut autojen korjauksesta ja mökillä olosta jne.
Vierailija kirjoitti:
Arvaatte varmaan, mitä siellä puuhtataan kundiporukalla tyttöystävien ja vaimojen selän takana...Naidaan huo ria ja vedetään huumeita
Tuota en tiennytkään, että Prahassa vedetään huumeita.
Pitääkin heti pistää reissu mietintään. Lähtisiköhän Coco vielä oppaaksi...
Viinaa, huumeita ja naisia! Mies turmiolla kun tulee kotiin syfiliksen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaatte varmaan, mitä siellä puuhtataan kundiporukalla tyttöystävien ja vaimojen selän takana...Naidaan huo ria ja vedetään huumeita
Tuota en tiennytkään, että Prahassa vedetään huumeita.
Pitääkin heti pistää reissu mietintään. Lähtisiköhän Coco vielä oppaaksi...
Kantsua saa joka kulmalta ja bubeista tiskin alta!
Vierailija kirjoitti:
Viinaa, huumeita ja naisia! Mies turmiolla kun tulee kotiin syfiliksen kanssa!
niinpä. naiset on semmoisia tautipesiä ja syfiliksen levittäjiä
En ymmärrä kysymystä. Kyllä meillä nämä on ihan ilmoitusasioita, ei mitään, johon kysellään puolisolta lupia, saati että estettäis toista menemästä. Oli sitten kyse mökkireissusta, viikonlopusta Helsingissä, tai pidemmästä matkasta pidemmällä. Kunhan sen verran ajoissa toiselle ilmoittaa, että toinen tietää suunnitella omat menonsa niin, että koirasta pystyy huolehtimaan.