Noniin, täytin 50. Nyt kai voi viimeistään sanoa goodbyet kumppanihaaveille.
Kiikkustuolin ja kävelykepin hankintaan siis.
Mitäs muuta 5-kymppisen tulee huomioida?
Kommentit (66)
Alat maksamaan kolikoilla kassalla.
Höpsistä. Mutta jos haluat muumioitua, ei sitä mikään estäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin tuolla on 20-30 miehiä jotka etsii puumanaisia
Voi ei niistä kumppaneiksi ole, kertahoitoa haluavat.
Kuulemma 5-kymppinen on jo ydinjätettä saman ikäisille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa sanomaan, että tuttava nainen löysi 52 vuotiaana kivan 41 v miehen. Nyt ovat edelleen jo 10 vuotta onnellisen oloisena yhdessä.
Kyllähän kaiken ikäiset löytää rakkauden, kyse on vain siitä mitä sinä haluat?
Itse jätin haaveet rakkaudesta taakse siinä vaiheessa kun täytin 30, sillä minulle ainoa aiheeseen liittyvä halu oli fantasia nuoresta, intohimoisesta rakkaudesta, ja kun en sellaista saanut, niin ei kiinnosta enää ollenkaan koko homma. Keskityn muihin juttuihin ja toki voin jonkun seksikkään nuoren rakastajan ottaa jos hyvä tulee vastaan, mutta pariutuminen ei kiinnosta eikä ole enää minkäänlaista romanttista fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Jalkahoidossa juur kävin känsät poistattamassa!
Kuule ap mä oon 55 v ja saan joka pvä viestejä miehiltä deittipalvelussa. Mutta ne ovat joko 18-vuotiailta puumanhakijoilta tai sitten 70 v paapoilta.
Voi olla seassa muitakin.
Teehän ilmoitus ja huomaaat että jonkinlaista kysyntää riittää.
Otappa arabimies, ne on hyväkuntoisia
Vierailija kirjoitti:
Ei nelikymppisenä ollut vientiä, joten tuskinpa tästäkään eteenpäin.
Haluaisin myös varalle kävelykepin jos polvi menee hetkellisesti hankalaksi tai muita apuvälineitä vaikka suurennuslaski ja raajatukia / kroppatukia. Onneksi parempaan päin. :D En ole vielä 50. En tiedä voiko sitä täysin sanoa että tässä elämässä joku ei ole mahdollista, joku kivakin asia. Ehkä pitäisi etsiä mahdollisuuksia. Mutta sen pitää olla aina plussaa, ei negaa.
Mulle kelpaa 50-vuotias kypsä nainen. Ja mieluiten hieman ylipainosena, koska se on ihanan pehmeää ja eroottista. Eikä tartte ajella karvoja sieltä.
M41
Ajattelin olla siihen saakka vielä yksikseni, kun täytän 50v😁.
Sen jälkeen vasta alan miettimään parisuhdetta.
Ei jumalauta että kiihottaa...
M25
Naisilla on niin huono itsetunto. 50 v mies etsii yhä into piukeena 30 v kaunottaria. Mikä estää ap:tä hakemasta nuorempaa miestä? Se huono itsetuntoko. Miehet eivät ole niin kranttuja. Monelle yksinäiselle käy vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ihan ekana tuo itsesääli. Ei sellaista kyllä kukaan halua olet oikeassa. Kato Gillian Andersonia. Smile and be sexy!
Vierailija kirjoitti:
Kunpa viiskymppisellä papalla olisi asiat yhtä hyvin että 20-30v nuoret kissat juoksisi perässä "isimiehen" perässä.
Ai, mä tapasin mieheni 52v. Mutta mikäs siinä jos haluat luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ihan ekana tuo itsesääli. Ei sellaista kyllä kukaan halua olet oikeassa. Kato Gillian Andersonia. Smile and be sexy!
Olen kaukana Gillian Andersonista 😂