Mies haluaa "poikien reissulle" Prahaan. Päästäisittekö
Kommentit (123)
Mikset päästäisi?
Meidän perheessä ainakin molemmat käymme kavereiden kanssa reissuilla, minä välillä yksinkin. Toki matkustamme myös perheen kesken, mutta kun tukiverkkoa ei oikein ole niin kahdestaan emme ole käyneet missään vuosiin. Ikävä kyllä.
Mitä tuohon pettämiseen ja huorissa käyntiin tulee niin ei sen takia tarvitse Prahaan asti lähteä. Pettäjät pettää - kaikki eivät.
Mites tautiriskit? Vaimot eivät halua tappavia "tuliaisia". Ellei ole kunnon mies joka ei naisiin koske ja elää varatun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Paluu tyhjään kotiin.
Mies lähtee matkalle. Matkan aikana muutat pois. Miksi? Koska haluat kytätä 24/7 miehen puuhia? En ymmärrä. Miksi olet miehen kanssa johon et luota tippaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu tyhjään kotiin.
Mies lähtee matkalle. Matkan aikana muutat pois. Miksi? Koska haluat kytätä 24/7 miehen puuhia? En ymmärrä. Miksi olet miehen kanssa johon et luota tippaakaan?
Ei kehenkään kannata luottaa nussimisasioissa. Ainakaan, jos henkilö on kiinnostunut nussimisesta ja hänestä on muutkin kiinnostuneet edes jossain määrin.
Parisuhteen perusperiaate on se, että yhdessä sovituista rajoista pidetään kiinni.
Jos ei siihen kykene kotimaassa tai ulkomailla, yksin tai yhdessä kavereiden kanssa, humalassa tai selvinpäin niin mikä järki olla parisuhteessa? Välillä tuntuu että pettäjät saa jotain sairasta lisätyydytystä nimenomaan siitä valehtelusta, salailusta ja/tai kumppanin suorasta loukkaamisesta.
Samoin jos toinen epäilee että luottamusta on petetty niin miksi olla sellaisen ihmisen kanssa yhdessä joka tekee toistuvasti asioita jotka liikkuvat luottamuksen rajoilla?
Akat ovat narsisteja. Mies on vapaa matkustelemaan ja viettämään aikaa kavereidensa kanssa. Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. Itse en ikinä pyytäisi muijalta lupaa viettää aikaa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu tyhjään kotiin.
Ei kehenkään kannata luottaa nussimisasioissa. Ainakaan, jos henkilö on kiinnostunut nussimisesta ja hänestä on muutkin kiinnostuneet edes jossain määrin.
Ei kannata sitoutua parisuhteeseen jos suhtautuminen on tuo.
Eikä ketään voi väkisin pitää. Parisuhde on vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu tyhjään kotiin.
mahtaa olla raskasta leikkiä jotain nussimispoliisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi, itse oon kyllä mennyt yksin, mutten kaveriporukassa minäkään. Eikä muutenkaan osaisi varata matkaa itsekseen, ei ole sen juttuja.
Häh. Miksi saisi mennä yksin mutta ei kavereiden kanssa?
En sanonut, että saa mennä yksin eli ei saa mennä ilman minua tai lapsia.
Minkä ikäisiä lapset ovat?
Aika moni (vitsillä) epäilee bordellireissuksi.
Osaa naisetkin tarvittaessa. Odottelin kerran rantahotellin ulkoaulassa niin siihen tuli lentokenttäbussista ilmeisesti janojuomaa hieman nauttineet, olihan kuuma kesäpäivä, Pirkko ja Maire ja alkoi melkoinen kälättää mitä aiotaan heti ekana iltana tehdä. Puheessa volyymit 10/10. Kunhan kassit heitetty huoneeseen niin biksut päälle eiks jeh ja tähän altaalle akaisin! Ota sä Maire toi gigolo niin mä otan tuon!! Jesss!! Tänään illalla päästään kunnolla naimaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu tyhjään kotiin.
mahtaa olla raskasta leikkiä jotain nussimispoliisia.
Helpointa olla sinkku. Ei ole vastuussa mistään, eikä tarvitse miettiä kenenkään muun asioita. Täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Osaa naisetkin tarvittaessa. Odottelin kerran rantahotellin ulkoaulassa niin siihen tuli lentokenttäbussista ilmeisesti janojuomaa hieman nauttineet, olihan kuuma kesäpäivä, Pirkko ja Maire ja alkoi melkoinen kälättää mitä aiotaan heti ekana iltana tehdä. Puheessa volyymit 10/10. Kunhan kassit heitetty huoneeseen niin biksut päälle eiks jeh ja tähän altaalle akaisin! Ota sä Maire toi gigolo niin mä otan tuon!! Jesss!! Tänään illalla päästään kunnolla naimaan!!
Niin no lomaromanssit etelässä on aina ollut ihan molempien sukupuolten juttu. Ero on siinä, tekeekö sitä naimisissa oleva henkilö vai sinkku, ja myös siinä, että naisten harvemmin tarvitsee hankkia hommaan ihmiskaupanuhreja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät Pirkon ja Mairen siviilisäädyn? Saattoivat olla sinkkunaisia reissussa. Naisille ei ole maksullisia tarjolla, ei ainakaan uima-altaalla, kunhan höpöttivät skumppapäissään.
Aikoinaan ex lähti poikien reissuu bulgariaan. Luulin oikeesti simisilmäisenä että ihan vaa lämpöö ja rantaa jne kattoon. Jälkeenpäin kuulin että joka ilta tyttöbaareissa erilaisissa. Kauttarantain tuli ilmi ei tosiaan itse kertonut. Muut porukassa siis naureskeli miten kova reissu ja itse kuuntelin.
En tiiä paniko mut varmaan..
Aika nopeesti hänestä ex tuli muidenkin syiden takia.
No Go Ap!!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ex lähti poikien reissuu bulgariaan. Luulin oikeesti simisilmäisenä että ihan vaa lämpöö ja rantaa jne kattoon. Jälkeenpäin kuulin että joka ilta tyttöbaareissa erilaisissa. Kauttarantain tuli ilmi ei tosiaan itse kertonut. Muut porukassa siis naureskeli miten kova reissu ja itse kuuntelin.
En tiiä paniko mut varmaan..
Aika nopeesti hänestä ex tuli muidenkin syiden takia.
No Go Ap!!
Jos mies aikoo toimia noin, miksi apn se tulisi estää. Tapahtuuhan tuo ennemmin tai myöhemmin jos mies on petturi ja seksinostaja. Ap pääsee nopeammin huonosta miehestä eroon ja voi eron jälkeen löytää miehen joka ei petä eikä riistä seksityöntekijöitä.
Aikamoisia parisuhteita teillä.
Naisten rima miesten suhteen on helvetissä.
En ikäpäivänä ottaisi miestä jonka tekemisiä pitää kytätä ja rajoittaa. Kyllä miehen pitää olla jo alkujaan kunnollinen ja uskollinen!
Vierailija kirjoitti:
Hmm Prahaan..ihan kiva paikka olen käynyt mutta että poikien kanssa..kuulostaa siltä että siellä tavataan ilotyttöjä
Ihan täyttä sontaa koko väite. Olen käynyt tuollaisella poikien reissulla parisuhteessa ollessani ja nykyisin perheellisenäkin joka vuosi jo 20 vuoden ajan. Yhden kerran yksi henkilö on käynyt ilotytöissä. Hän oli sinkku.
Totuus on paljon noita legendoja tylsempi. Me juodaan runsaasti alkoholia, syödään todella hyvin ja kierretään kaupunkia. Siinä se koko ohjelma aikalailla on.
Sullahan on naisena se kuudes aisti mikä lie niin tiedät kyllä jos se on pettänyt. Naiset tietävät kaiken.